Olemme lähdössä kuukauden reissulle kesäkuussa, matka taittuu autolla New Yorkista Miamiin. Itse en ole aikaisemmin ollut itärannikolla joten kyselenkin teiltä kokeneilta matkustajilta että kannattaako ostoksia tehdä jo New Yorkin Outleteissa vai onko kenties jossain matkalla (tarkempi reitti ei ole meille vielä hahmottunut) edullisia kaupunkeja ostosten tekoon?
Hakusessa on käyttö/ urheiluvaatetta, laukkuja kenkiä!
Kiitos jo etukäteen!
Edullisimmat ostospaikat!
1
567
Vastaukset
- dolphin mall
ja orlandon outletit halvimmat, suurimmat ja parhaimmat. NY:n ulkopuolellakin on ostari, mutta siitä ei itselläni ole kokemusta. Floridassa oli ainakin halvat hinnat, erityisesti kesäkuun loppupuolella kun outleteissäkin joissa yleensäkin hinnat ovat halvat, oli vielä poistomyynnit lisäaleineen, jolloin merkkifarkkuja sai muutamalla dollarilla. Merkkivaatteissa paras on (esim Orlandon) Premium Outlets, googleta netistä mitkä kaikki merkit siellä on. Itse pidin erityisesti Calvin Kleinista, Guessistä ja Tommy Hilfigeristä ja perheemme varhaisteinit mm Nikesta ja Ecko Unlimitedin skeittivaatteista. Varaa laukkuihin riittävästi tilaa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 674557
- 1053505
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj373228Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262648- 472563
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan52139- 222014
- 1981931
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3961554Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91428