Kanavoituja viestejä

viestinvälittäjä

13

1463

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kokija

Kiitos yhdenlaki-sivustosta. Siellä on lukuisia oikeaan osuneita tekstejä. Mm. " Ran oma kehityshistoria ", joka kertoo siitä, miten ihmiskunnalle tulee todennäköisesti käymään. Tätä sivustoa arvostan korkealle juuri muutaman hyvän tekstin ansiosta.

Sen sijaan tiedontalossa on mielestäni vain hippusellinen tiedonmuruja. Zetatalk ja Sheldan Nidle osuvat arvioinneissaan suurelta osin harhaan.

• (Kesäkuu 2008) Mer-Ki-Va - Ylösnouseva valokulkuneuvomme.
      Mer-Ka-Ba
      Mer-Ki-Va

Hyvä ja selventävä viesti. Tähän viestiin palasin itse aikoinaan usein, koska nämä termit toistuivat usein muissa viesteissä. Printtasin tämän itselleni myös "muistilapuksi" aikoinaan. Pirjo Laine on vapaasti suomentanut viestejä monet vuodet ja tehnyt sen hienolla tavalla.

Linkki:

http://www.phpbbserver.com/phk/viewtopic.php?t=1299&mforum=phk

• rtertrtere

Mites noi tiedontalon viestit, onko tietoa niiden luotettavuudesta?

• TruthSeeker.

>>Mites noi tiedontalon viestit, onko tietoa niiden luotettavuudesta?

• joopa joo...

"Valon Galaktisen Liiton viestit ovat johdonmukaisia, niissä on selvä logiikka ja sanoma on hyvin yksinkertainen. "

Ikävä vain, että noissa viesteissä on toistettu täysin samaa teemaa jo vuodesta 2000 ilman mitään uutta asiaa. Jokaisessa viestissä teemana samat jorinat:

1) muutos, joka tulee juuri tässä, heti ja nyt
      2) lähi-itä
      3) luonnonkatastrofit
      4) kotimaan politiikka
      5) sairaudet

Kaikkia näitä edellisiä on uutisoitu mediassakin jo viimeisen 50 vuoden ajan. Eli ei tässä mitään uutta. Vuonna 2003 piti posahtaa ja käskettiin varastoida säilykkeitä, kynttilöitä ja muuta. Jos olisi uskonut tuota ja jäänyt odottelemaan maailmanloppua noiden perustella niin olisi jäänyt 8 vuotta elämästä elämättä. Peräänkuulutan noiden viestien "kanavoijien" vastuuta ja itsekritiikkiä. Eikä olisi pahitteeksi tarkastuttaa mielenterveyspuoli, jos on jäänyt liika pahoja traumoja hoitamatta ja jotka purkautuu tällä tavoin.

• Hörhökki
    • deser
      • Makunsa kullakin

Aika homoja biisejä.

• Totuus tekee vapaaks

Joh. 1:17

Sillä laki on annettu Mooseksen kautta; armo ja totuus on tullut Jeesuksen Kristuksen kautta.

Joh. 8:32

ja te tulette tuntemaan totuuden, ja totuus on tekevä teidät vapaiksi".

Joh. 14:6

Jeesus sanoi hänelle: "Minä olen tie ja totuus ja elämä; ei kukaan tule Isän tykö muutoin kuin minun kauttani.

Joh. 17:17

Pyhitä heidät totuudessa; sinun sanasi on totuus.

• Reb 7:2

Reb. 7:2

Jeesus sanoi syntiselle naiselle: "Te syntiset pelastutte mutta vanhurskaat eivät pelastu koska seuraavat Jeesusta. Kun te seuraatte sisäistä itseänne niin pelastutte. Näin sanottuaan hän antoi siunauksen syntiselle naiselle ja otti hänet taloonsa pitoihin suureksi iloksi itsellensä ja riemuksi tuleville sukupolville."

• Matt. 20:1-16

Matt. 20:1-16

"Näin viimeiset tulevat ensimmäisiksi ja ensimmäiset viimeisiksi."

• Valo läpäise sydämet

Luuccas 514:1

Saatko kiksejä näistä jakeista ja siitä kuinka voit todistella kuinka suurin osa maapallosta jää syntisenä pelastuksetta !
      Mistä näitä riittää?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies kateissa Lapualla

Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla
      Lapua
      114
      5925
    2. Poliisi tutkii murhaa Paltamossa

Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta
      Paltamo
      32
      4037
    3. Olenko joka hetki

Ajatuksissasi?
      Ikävä
      82
      3342
    4. Jos me voitais puhua

Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä
      Ihastuminen
      18
      2976
    5. Jenna meni seksilakkoon

"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t
      Maailman menoa
      252
      2034
    6. Joo nyt mä sen tajuan

Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?
      Ikävä
      88
      1994
    7. Mikä sinua ja

kaivattuasi yhdistää ?
      Ikävä
      143
      1775
    8. Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."

Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui
      Maailman menoa
      42
      1763
    9. Olipa ihana rakas

❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau
      Ikävä
      8
      1686
    10. Vain yksi elämä

Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu
      Ikävä
      88
      1559
    Aihe