Tietokone heittää alivoimalla aina omasta päästä korkea vippi purun omalle puolustusalueelle.
Millä näppäimillä tällänen veto vedetään?
XBOX360 tai PS3 ohjaimella?
NHL10 PURKU AV:lla
Jaksajookkune
3
353
Vastaukset
- PS3:lla
L1 oikea tatti ylös. Tai alas. Riippuu mihin suuntaan olet pelaamassa.
- Boksaaja
ite oon miettinyt samaa. miten xbox360-ohjaimessa... ainakaan vastaava LB oikea tatti ei toimi vaan pelaaja alkaa vetää jotain kikkaa.
- RB
Painappa RB pohjaan ja sit tatilla ylös (pelataan alhaalta ylöspäin). Ja jos olen oikein huomannut niin ku painaa pitempään sitä RB-nappia ja sit huitaisee tattia ylös niin se pitäisi lähteä korkeampana ja voimakkaammin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1911284Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221128- 70850
- 48844
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53780Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50715- 33682
- 60679
- 50655
- 52647