Miksi tykkää käydä Ukrainassa?

McNulty

Miksi tykkään käydä joka viikonloppu panemassa ukrainalaisia ja valko-venäläisiä naisia? Osaako kukaan selittää mistä tämä riippuvuuteni johtuu?

16

850

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mckultu

      Siellä on rotunaisia, siksi tietysti. Ei tule ikävä persjalkasia suomalaisia tuulipukutanttaroita ulkomailla.

      • Bandera

        Ukrainalaiset naiset on niin helppoja. Helpompia kuin venäläiset.


    • selvä homma

      Kun Suomessa ei kukaan anna, ei edes rahasta tollaiselle juntille, on sitten pakko käydä huorissa Ukrainassa. Totuus lienee se, että käyt viikonloppuisin siellä kirkonkylän baarissa puhumassa naisista muiden junttin kanssa.

      • mitä hä!?

        Totuus on se että käyn siellä nussimassa naisia. Sekä pan-slaavistia vituttaa?


      • Tsuhna-suka

        Kuka on kiinnostunut siitä, mitä miehiset suo-maalaiset muslimienhorot antavat tai ovat antamatta tai ovat edes hengissä?


    • budjetti sulla on

      Paljonko palaa euroja kuukaudessa panoihin, jos siellä ramppaa joka viikonloppu. Mitä lentoyhtiötä käytät, mistä-mihin, hinta halvimmillaan (lento) ja panot, kuinka kauan viistit "nylkyttää", saatko vain itse vai pystytkö tyydyttämään myös maksullisen ?

      • rahaa menee juu

        Kuluu siihen noin 60 000 euroa kuukaudessa mutta mikäpä siinä. Perin tädiltäni ison omaisuuden. Minä jos kuka olen ne perintörahat ansainnut.


      • McNulty

        Finnairia käytän. Voi kuule. Kyllä minä pillua saan sieltä myös ilman maksua. Katsos kun siellä on vähän huonot olot tavallisella ihmisellä asua. Minä tietenkin sikamaisena seksituristina hyödynnän ukrainalaisten naisten huonoa taloudellista tilannetta.

        Enkö ole melkoinen sika?

        On sitä myös tultua siellä huoria testattua ja ihan ammattilaisia ovat olleet. SUOSITTELEN!

        Ja minähän arvostan niitä jos sanon että ne on parempi kuin länsimaalaiset. Kysy keneltä tahansa länsimaalaiselta mieheltä joka sieltä pillua on saannut.


      • nnnhhh
        McNulty kirjoitti:

        Finnairia käytän. Voi kuule. Kyllä minä pillua saan sieltä myös ilman maksua. Katsos kun siellä on vähän huonot olot tavallisella ihmisellä asua. Minä tietenkin sikamaisena seksituristina hyödynnän ukrainalaisten naisten huonoa taloudellista tilannetta.

        Enkö ole melkoinen sika?

        On sitä myös tultua siellä huoria testattua ja ihan ammattilaisia ovat olleet. SUOSITTELEN!

        Ja minähän arvostan niitä jos sanon että ne on parempi kuin länsimaalaiset. Kysy keneltä tahansa länsimaalaiselta mieheltä joka sieltä pillua on saannut.

        Finnair on alkanut Kiovaan lentämään?


      • sillo

      • Hki-Vantaalta
        nnnhhh kirjoitti:

        Finnair on alkanut Kiovaan lentämään?

        Asun Vantaan puolella, bussilla cityyn, vaihdan boraan ja menen Kallioon, vartin kävelyn aikana saan 2-5 tarjousta, valitsen edullisimman tarpeeseni sopivan. Viimeistään 2 tunnin kuluttua on Valko-Venäjän tai Ukrainan matka tehty. Paluu toisinpäin, ja sitten ollaan jo kotona. Aikaa tähän ulkomailla käyntiin menee maksimissaan 5 tuntia sisältää myös olusella käynnin. Joskus otan tytön myös "saunaolusille", jos on siedettävän näköinen ja kehtaa viedä baariin. Tämä on lyhin reitti Valko-Venäjälle ja Ukrainaan. Kokeilkaa.


    • mikä, mikä kaupunki

      Tämän maan kansalaisia löytyy harjoittamassa vanhinta ammattia Suomen rajojen sisäpuolella. MIssä kaupungissa yleensä käyt ja mikä on käypä hinta, tunnilta tai yöstä?

      • jäkäti jäkäti khokol

        Suurin osa niistä kansalaisista sattuu olemaan vaan virolaisia ja venäläisiä mutta mitäpä uutta tuossa on. Löytyy niitä myös Ruotsista.

        Eikö panslaavisti kestä totuutta omista heimoveljistään?

        Ukraina on paskavaltio. Stalin, Lenin ja Hruštšov ovat kaikki kuolleet eivätkä tule auttamaan Ukrainaa kun ne kansat joilta Ukraina on varastanut ottavat omansa pois.


      • Anonyymi
        jäkäti jäkäti khokol kirjoitti:

        Suurin osa niistä kansalaisista sattuu olemaan vaan virolaisia ja venäläisiä mutta mitäpä uutta tuossa on. Löytyy niitä myös Ruotsista.

        Eikö panslaavisti kestä totuutta omista heimoveljistään?

        Ukraina on paskavaltio. Stalin, Lenin ja Hruštšov ovat kaikki kuolleet eivätkä tule auttamaan Ukrainaa kun ne kansat joilta Ukraina on varastanut ottavat omansa pois.

        Ukraina on puskavaltio. Sieltä ne yllättää Rynettavan passankin


    • Anonyymi

      Penis Thickening Growth Enlarge Massage Enlargement Oil

    • Anonyymi

      Tykätähän aina voi, ajattelitko mennä joskus ihan oikeasti käymään.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      531
      5769
    2. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      99
      1955
    3. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1951
    4. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      107
      1759
    5. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      62
      1568
    6. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1567
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1315
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1184
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      66
      1035
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      995
    Aihe