Haluan kovasti tutustua uusiin ihmisiin ja saamaan ehkä tätä kautta jopa hyviä ystäviäkin, mikäli sellainen tuuri käy kohdalle:)
Olen 24-vuotias avoliitossa elävä nainen ja haen ystäviä viettämään aikaa mutta tärkeintä on, että ystävät ovat oikeita ystäviä eivätkä vain jäisi hyvän päivän tutuiksi. Olen itse erittäin avoin ja sosiaalinen tapaus joten toivon sitä samaa toiseltakin osapuolelta. Hiljainen toki osaan olla itsekin mutta sanotaan näin, että mieluummin puhun kuin olen hiljaa:D Mikäli olet kiinnostunut pelkästään bileseurasta niin silloin ei kannata kirjoittaa minulle mutta muuten kaikennäköinen ajanvietto on tervetullut (sulkapallon peluu, uiminen, biljardi, kesällä rantaelämää, illanviettoja ym.).
Kirjoittaa voi [email protected]
Helsingistä ystäviä
2
604
Vastaukset
- Mirbe85
Pakko oli kyl nyt vastata siun viestiin. :) Mie oon 24-vuotias myöskin avoliitossa elävä tyttönen. Muutin Helsinkii viime lokakuussa ja uuvet ystävät ois tosi jees ku, vanhat on kaikonnu eri puolelle suomee. Oon kans tosi sosiaalinen räpätäti. :D Etin just sellasta kaveria jonka kans harrastaa jotain ja hengailla millo missäkii. Bilettämine ei enää joteki nii iske et ois vaa kiva pitää illanistujaisii ja pelata vaik jotai ja tietty seurustella siin samassa. :D
Mut kirjottele, ois kiva tavata!
[email protected]- uusi_helsingissä
Joko te olette löytäneet toisenne? :) Ja riittääkö edelleen puheenaiheita? Kolmas vasta Helsinkiin muuttanut räpätäti ilmoittautuisi joukkoon, jos mukaan joskus mahtuisi? :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 542518
- 622402
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p181899- 621702
- 521662
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41925Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit111847Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118797Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit36787- 40713