Yritin juuri avata CS4:llä vanhoja vuonna 2002 silloisella Photoshopilla tehtyjä tiedostoja, mutta eivät aunneet. Onko kenelläkään apuvinkkiä outoon tilanteeseen.
Vanhat .psp tiedostot
5
714
Vastaukset
...onko *.psp ollenkaan PhotoShopin tiedostomuoto? Ainakin olisi mielestäni pöljää tallentaa PS:lta noin. Veikkaan, että on PaintShopPro-file. Voin olla tietenkin väärässäkin.
- on sinulla huono
kone, minulla aukeaa nykyisellä koneella kaikki kymmenet eri muodot ja tallennukset,
1993 vuonna tehdyt ja uudemmat.
.psp on Pain Shop Pro tiedostomuoto, laita .psp tilalle jotain muuta, vaikka .jgp
niin eiköhän aukea tai joku muu nykyisesi, aukenee useammallakin.- -haukotus
Kyseessä PSP:n natiiviformaatti, ei todellakaan aukea jpg:nä.
- Digihirnu
-haukotus kirjoitti:
Kyseessä PSP:n natiiviformaatti, ei todellakaan aukea jpg:nä.
Kiitos
Tosiaan, joskus miljoona vuotta sitten käytin myös Paint Shop Prota, olisiko ratkaisu näin yksinkertainen. Jees!
Eikun PSP:n vanhat asennustiedostot esiin ja kokeilemaan. Onkohan 98:n asennuslevykin vielä tallella. Pitää kokeilla mikä missäkin toimii. - lug luhuguygh v
Digihirnu kirjoitti:
Kiitos
Tosiaan, joskus miljoona vuotta sitten käytin myös Paint Shop Prota, olisiko ratkaisu näin yksinkertainen. Jees!
Eikun PSP:n vanhat asennustiedostot esiin ja kokeilemaan. Onkohan 98:n asennuslevykin vielä tallella. Pitää kokeilla mikä missäkin toimii.Kokeile aukaista vaikka FranWiewiin. Jos aukeaa, tallenna jossain muussa formaatissa. Mieluiten Tiffinä, se aukeaa kaikissa ohjelmissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101054
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82784Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat261570Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 24447
- 47417
- 30406