Kun ajovalo simahtaa niin tuleeko konkurssi? Paljonko xenonpolttimon vaihto maksaa?
Olen kuullut, että sen vaihto on törkeää rahastusta. Omasta Zafirastani meni oikea valo pimeäksi muutama päivä sitten. Valo pimeni mielenkiintoisesti "vähittäin", eli sammui ja kojetaulun varoitusvalo syttyi. Kun räpläsin valokytkintä niin sain sen palamaan lopun ajomatkan, tunnin verran. Seuraavan käynnistyksen jälkeen sama juttu. Valo oli hieman himmeä ja sininen. Tänään vika jäi pysyväksi. 2005-mallissa tietenkin pitää vaihtaa molemmat polttomot. Kertokaa jos on kokemusta, käyn huomenna kysymässä paikallisesta Opel-huollosta ja parista yksityisestä liikkestä, sormeni ovat kuin camping-makkarat joten en saa
niitä mahtumaan niin pieniin paikkohin kuin esimerkiksi konepellin alle.
Bi-xenonit
1
516
Vastaukset
- Valoa tielle
Hinta on neuvoteltavissa. Zafirassa on tavalliset lamput, eli kaksi polttimoa joista otetaan puolikkaat ja pitkät varjostamalla valoa puolipitkillä. Hyvät polttimot maksavat 35...50 euroa kipale Opelkaupoissa valehtelevat niiden hinnaksi satasen kipale. Tavallisessa huollossa vaihtoon menee puolen tunnin veloitus eli aikaa noin 15...20 minuuttia.
Eli 200 eurolla vaihdo pitää onnistua, jos et halua vaihtaa niitä itse ja käyttää aikaa hieman enemmän. Joudut irrottamaan ilmanputsarin ja toiselta puolelta sähkörasian että saat nyrkit mahtumaan sekaan. Peilillä ja taskulampulla on käyttöä. Itse vaihdatin lamput 200 eurolla kun olen laiska ja kömpelö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889