Mistä sais kesätöitä 17 vuotiaalle? Voin paiskia vaikka 12 tuntia päivässä jos se vaan sitä vaatii ja rahaa tulee.
Ei riitä pelkkä kesätyöseteli jolla saa tänä vuonna 220€. Pitäisi saada väh. 2000-3000€ ensi jouluun mennessä autoon....
Moni puhuu että turvesuolta sais perkeleen kovaa palkkaa saatanan kovalla työllä??
Kesätöitä alaikäiselle?
8
1369
Vastaukset
- kyllä paras
paikka etsiä kesätöitä...elä ihmettele jos ei tärppää.
- suollavuodesta85
Turvesuo on elämän kantapää koulua parhaimmillaan.Kovalla työllä saa kelpo palkan.
jos sattuu persaukinen urakoitsija, voi tilin saanti viivästyä.
Sinun tulee myös hallita traktorin ajo. Osaamattomilla kuskeilla on lyhyt työura.
Ajon voit opetella jossain tutunluona vielä ennen kesää.
Kaikenkaikkiaan turvesuo on hyvä paikka opetella työelämää.
90prossaa kuskeista huomaa saavansa tienestit muualla helpommin.Opiskelijalla vaan ei ole paljoa vara valita työpaikkojaan.
Jos olet kova luu,niin autorahat on koossa ennen vuodenvaihetta
- ihminen-99
Mahtaakohan Kuhmosta löytyä paikkaa, minne otettaisiin 14-vuotiasta kesätöihin? Tai mistä kannattaisi kysellä?
- Mummu+Vaari
Käy kysy äidiltäs, joko saisit alkaa opettelemaan mattoja kopistelemaan
- tonikoni
mul olis -83 Corolla 3tonnia tasan,ilman vanteita,kasettisoitin on hilips.pois kuljeksimasta,ei rek. talvihinta,vaihtohinta5tonnia.
- rahamies.
Norjan öljylautoilla tienaa 25000euroa kk, piilolan pökijöt saa 600euroa kk.
- kokemus2
Itse olen ollut nopalla kesätöissä sieltä saa sen 3500e kk kun jaksaa varaosia laitella kantsii käyä kysyy
- Iskän duuni
Monet tuo lapsensa ja sukulaisensa kesäksi omalle työpaikallleen ja ohjaavat niitä siellä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista997823- 1075607
- 2754861
- 494823
- 753584
- 502838
- 622564
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222458Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292402- 412284