Ulvilassa vanhankylän puolella siisti rivitalokaksio pienessä kivassa yhtiössä. Vuokra 450eur sisältää lämmityksen autotallin kaapelitv:n, lisäksi tulee vesimaksu 10eur/asukas. Huoneistossa ei saa tupakoida sisätiloissa. Lemmikkieläimet on sallittu kohtuudella. Vapaa 1.5.2010. Huoneistossa tai taloyhtiössä ei ole saunaa.
Soittele 040-5075081 9-16 tai [email protected]
Ulvila RT 2h+k
5
1276
Vastaukset
- Tarjolla...
Asunto olisi vielä vapaana.
Asunto on vuokrattu..
- jarmo47
olisimme kiinnostuneita väiläkö tämä asunto on vapaana paljonko on neliöitä on asunnossa ? Puh. 046 8894752
- prepaidnumero
ei ole kovin vakuuttavia kriteerejä kun valitaan maksavaa vuokralaista. Ilmoittaja on kirjoittanut että "asunto on vuokrattu" niin ei kai se enää sitten ole vapaana ??? itse en koskaan vuokraisi asunto sellaiselle jolla on prepaidnumero=luottotiedoton, vai kuinka???
prepaidnumero kirjoitti:
ei ole kovin vakuuttavia kriteerejä kun valitaan maksavaa vuokralaista. Ilmoittaja on kirjoittanut että "asunto on vuokrattu" niin ei kai se enää sitten ole vapaana ??? itse en koskaan vuokraisi asunto sellaiselle jolla on prepaidnumero=luottotiedoton, vai kuinka???
Prepaid-nro ei kyllä välttämättä tarkoita sitä, että henkilö olisi luottotiedoton.
Ennemminkin se kertoo siitä, että ko. henkilö haluaa käyttää puhelintaan todellisten varojensa mukaan eli ei siis halua puhelinlaskuihin mitään yllätyksiä. Tuossa ei kyllä ole mitään huonoa.
Mutta jos ihmisiä ruvetaan laittamaan paremmuusjärjestykseen jo prepaid-nron takia, niin varmaan tuonne kuuluvat kirjoittajan mukaan myös esim käteisellä maksavat henkilöt ??
Vaikka henkilö olisikin luottotiedoton, niin tuo ei kyllä välttämättä vaikuta mitenkään esim vuokran maksuun.
Ainakin itse hoidan ensiksi kaikki asumiskulut pois pvjärjestyksestä, kun saan rahaa, vaikka olisin kuinka pa tahansa. Kaikkien muiden laskujen hoitaminen tulee sitten noiden maksujen jälkeen ja ruuan ostaminen tulee listalla ihan vihoviimeisenä. Eli syön niin hyvin/huonosti kuin mihin on milloinkin varaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1121431
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881287Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1341028- 68964
- 39887
- 71863
- 97857
- 75836
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.53807Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39764