Eli lyhyesti ja ytimekkäästi etsisin itselleni biletyskumppania joka ei ole kaavoihin kangistunut ja voi lähteä bilettämään myös uuteen mestaan :) olen juuri eronnut ja jotenkin kai nyt taas joku menovaihde päällä.
tosiystäväkin olisi hakusessa jonka kanssa voisi jakaa myös ilot ja surut ja tehdä muutakin mukavaa!!tt
esim nyt pe olisin menossa tiettyyn mestaan ja sinne voisi kaveri tulla mukaan, ja hätätilanteessa voit sitten yöpyä minun luonani.
olen siis 24w ja ja naispuolinen joten toivon sinustakin että olisit naispuolinen.
joten jos kiinnostaa pe alotella vaikka mun luona ja suunnata jonnekkin tai sinne minne itse aioin niin ota yhteyttä. olisi tietty ihan jees tavata ennen pe:tä :)
[email protected]
Biletysseuraa, sekä myös tosiystäövää eteläsuomesta!
:))
4
648
Vastaukset
- ssdd
Vissii vähä tarkemmin jos kertoisit, että missäköhän päin eteläsuomea ni olis iha jeess...... :D
- :))
joo itse asun itä helsingis mut bilettään meen minne vuan :P
- sdasdas
:)) kirjoitti:
joo itse asun itä helsingis mut bilettään meen minne vuan :P
mutta jos suostut tulemaan tänne bilettään niin mikäs siinä:D
- Annaasnku
sdasdas kirjoitti:
mutta jos suostut tulemaan tänne bilettään niin mikäs siinä:D
Nonii mihis mennään?! Et laittanut tohon, että minkä ikästä seuraa etsit, itse olen pari vuotta nuorempi :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446