Vento -94

sipowitz

Perhanan venootti kun ei pelaa huonostikkaan. Auto nykii ku pirulainen 2000-3000 kierroksen tietämillä tasakaasulla ajettaessa. Vika on ilmennyt vasta parin kuukauden sisällä. Autoon on vaihdettu jo
-Polttoainepumppu
-Polttoainesuodatin
-Tulpat ja johdot
-Virranjakajankansi puhdustettu
-Pyöriä puhdistettu
-Lämpömittari vaihdettu
-Lambda-anturi kunnossa
-Ilmansuodatin putsattu
-Imuilmavuodot putsattu
Vikakoodit luettu, korjattu ja kuitattu. Ei ole oikein enää mistä tutkia. Vika on joko bensapuolella tai sytkäpuolella. Ai lyö kipinää läpi. Ei eroa polttoaineen kulutuksessa ja muussa käytöksessä
Missä P'rkeleessä se vika oikein on. tietääkö kukaan?

6

571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 592043+5423

      ilmamassamittari? ja jos noissa on jotain kampiakselin asentotunnistimia tai hal-antureita tms huttua niin kannattaa ehkä tarkastaa ne myös...

    • Veento

      Villejä arvauksia, voisiko olla puola tai sytytyspääteaste mikä on puolan alla (Motonetin mukaan)?

      Ja mitä tarkoittaa tuo "imuilmavuodot putsattu", sillä meidän vastaavan ikäisessä oli ruiskun alla oleva kiinnityskumikaulus täysin hapero mikä voisi olla potentiaalinen imuilman vuotopaikka, meillä tosin ei oireillut vielä mitään kun lähihuoltamo moisen huomasi normihuollossa.
      Noi osat ei taida maksaa Motonetissä yhteensä 100 euroa enempää joten niillä voisi vaihtolistaa vielä jatkaa...
      (tosin meillä kun auto ei käynnistynyt niin vaihdoin kanssa summamutikassa osia ja sain sirisevän puolen vuoden päästä hajoavan puolan em. kaupasta...)

      • v€nt0

        eikös se puolan alla oleva yksikkö juuri nimenomaan ole tuo HAL-anturi?! mikäli siellä sellainen on, niin itse
        pidän sitä hyvinkin todennäköisenä vaihtoehtona.


      • lasran
        v€nt0 kirjoitti:

        eikös se puolan alla oleva yksikkö juuri nimenomaan ole tuo HAL-anturi?! mikäli siellä sellainen on, niin itse
        pidän sitä hyvinkin todennäköisenä vaihtoehtona.

        ei ole


      • v€nto
        lasran kirjoitti:

        ei ole

        korjaan virranjakajan alla siis. pahoittelen ajatusvirheitä. voin olla uudestaan väärässäkin mutta korjatkaa viisaammat


    • sipowitz

      Lisäten edelliseen että myös ruiskun kumikaulus vaihdettu.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      113
      8690
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2605
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2346
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1986
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1734
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      12
      1534
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1487
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      10
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1292
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      7
      1219
    Aihe