Löytyykö näitä vielä? Minkä arvoinen ajokuntoisena?
RENAULT 5TL VM.1974
6
483
Vastaukset
- viitoskuski
vuosimallia -76 oleva ainakin löytyy, hinta-arviota en osaa antaa
- rellun piinaaja
viitoskuski kirjoitti:
vuosimallia -76 oleva ainakin löytyy, hinta-arviota en osaa antaa
Mun eka auto 90-luvulla oli tuollainen ykköskorinen viitonen, vuosimalliltaan 81. En kyllä muista milloin viimeksi olisin nähny liikenteessä tuollaisen.
- Klassikkoa haluava
Eipä tosiaankaan ole liikenteessä liiemmin näkynyt. Eikä näytä myynnissäkään olevan eli lienee aikamoinen harvinaisuus. Taitaa olla monen aikoinaan arkiautona olleen kohtalo :-(
- relluman
ykköskoriset hyvät saattavat olla reilusti yli tonnin, työmaan voit saada parilla sataa. Kyllä niitä vielä jonkin verran pörrää liikenteessäkin. Isellä niitä oli 4, TL, TS, Alpine ja Alpine turbo, tosin itse tehdyt virit, ( TL koppa molemmissa Alpineissa). Yksi turbon konekkin on vielä tallessa jos joskus innostuis, tästä on vaan nelosputki palanut. Huomasin karvaasti aikanaan, että 160hv ja 650kg, on vähäsen liikaa etuvetoisena, sekä oma vesipumppu ei tuottanut tarpeeksi. Män pikkuusen lämpöseks......
- renuviis
nythän noita 1-koppasia on pari nettiautossa, toinen jopa turbomalli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?516480- 594708
Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki954680Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t253473- 2033126
- 412895
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202736mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132729- 1561631
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3311559