Lyhyet hiukset

tytöllä

1.Miten pitäs leikkauttaa lyhyet hiukset, et ne silti näyttäis naisellisilta? Laittakaa alle vaikka linkkejä ko.kuviin.
2.Mitä mieltä ootte lyhyt hiuksisista tytöistä/naisista?

42

45469

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mies

      Aika harvalle naiselle sopivat lyhyet hiukset. Ja joka tapauksessa mieluummin pitkät kuin lyhyet.

      • Mari

        Meidän koulussa yli puolella tytöistä on semmoinen pysty "poikatukka" joka on oksettava, harvalle sopii. Itselläni on pitkä.


    • Pössy(f)

      Se riippuu ihan ihmisen kasvonpiirteistä, sopiiko lyhyet hiukset ja miten lyhyet hiukset. Jos on hirveen pyöreen mallinen naama, ni ei kande leikata lyhyeks, mut jos on sellanen siro, pieni naama, ni lyhytki yleensä sopii aika hyvin.
      Pystyhiukset on yleensä aika miehekkäät...naiselliset, lyhyet hiukset...ehkä sellaset 50-luku tyyppiset ?
      Lyhyet hiukset on ihan jees, jos tykkää. Ite en menis pitkistä hiuksistani enää luopumaan.

      • toffeee suklaa

        niin oot aika oikees kaikki hiukset on ihan jees.Jos ne on puhtaat.


    • Myah

      hei..

      itse olen innostunut lyhyistä hiuksista ja vikkinä tässä mm. linkki sivulle jossa on muutamia hyviä lyhyitä malleja ja leikkauksia..

      http://www.lsalon.com/model-pages/mps-11.htm

      käyppä katsomassa..

      lisäksi voit kipittää lähimmälle R-kioskille tai lehtipisteeseen ja ostaa esim. lehden Perfrct Hair tai Hair Ideas... molemmat hyviä lehtiä... hinta 5.10€

      toivottavasti tästä oli apua...

      • Burdy

        Mahtavia hiusmalleja! Itsekin ajattelin uskaltautua taas lyhyeen ja kun noi näin, niin en enää epäröi!
        Kiitoksia!


      • tofeee suklaaa
        Burdy kirjoitti:

        Mahtavia hiusmalleja! Itsekin ajattelin uskaltautua taas lyhyeen ja kun noi näin, niin en enää epäröi!
        Kiitoksia!

        mäki!


    • -
    • yksi miesnäkökulma

      Miehistä 95% ei tykkää naisilla lyhyistä hiuksista. Nainen on nainen lyhyissäkin hiuksissa, muttei ehkä se ensimmäinen joka kadulla päät kääntää.

      • radikaalisti hiuksensa l

        miehet!en ymmärrä teitä!mikä teitä viehättää iso tissisissä,pitkähiuksissa bimbo blondeissa? (esimerkki älkäää ottako itteenne)Minusta naien lyhyissä hiuksissa on kaunis ja voi käntää päät yhtä lailla juin pitkä hiuksinenkin.Minusta tuntuu että miehet ovat tottuneita niihin "tavallisiin pitkähiuksisiin" olette ilmeisesti jääneet jo kelkasta pitkä aika sitten.Minusta nainen voi olla yhtä säväyttävä kuin pitkähiuksinenkin.en itse pidä kokonaan punk tyylisistä hiuksista esim kalju muuten keskellä hervoton keesi.mutta muuten lyhyet hiukset naisella voivat olla hyvinkni kauniita.itse olin erään miehen kanssa yhdessä ja hän sanoi tykänneensä minun lyhyista hiuksista paljon enemmän kuin pitkistä!vaatii aluksi totttelua lyhyisiin hiuksiin varsinkin jos pituus ero entiseen on huimaava!ei pidä yleistää että 95% miehistä pitää pitkistä hiuksista!mistä tiedätter vaikka hekin olisivat tavanneet lyhyt hiuksisen naisen joka säväytti heti.Minusta jokainen pitäisi hyväksyä sellaisena kuin on,eikä ulkonäkö ole tärkein sisin on pää asia!ja rakkaus ei katso ikää!näissä asioissa en jousta,mutta tämä on van mielipiteeni.tavataanhan miehiä joilla o pität hiukset ja he näyttävät hyvältä.Miehet älkää jämähtäkö tähän kotiäidin näköiseen tyyliin,jokaisella naisella on oikeus rohkeaan lyhyeen tyyliin ja hän voi säväyttää jopa enemmän kuin päätä myöten menevät pitkät hiukset ; ).katsokaa miehet tarkkaan.


      • 234e55h5t
        radikaalisti hiuksensa l kirjoitti:

        miehet!en ymmärrä teitä!mikä teitä viehättää iso tissisissä,pitkähiuksissa bimbo blondeissa? (esimerkki älkäää ottako itteenne)Minusta naien lyhyissä hiuksissa on kaunis ja voi käntää päät yhtä lailla juin pitkä hiuksinenkin.Minusta tuntuu että miehet ovat tottuneita niihin "tavallisiin pitkähiuksisiin" olette ilmeisesti jääneet jo kelkasta pitkä aika sitten.Minusta nainen voi olla yhtä säväyttävä kuin pitkähiuksinenkin.en itse pidä kokonaan punk tyylisistä hiuksista esim kalju muuten keskellä hervoton keesi.mutta muuten lyhyet hiukset naisella voivat olla hyvinkni kauniita.itse olin erään miehen kanssa yhdessä ja hän sanoi tykänneensä minun lyhyista hiuksista paljon enemmän kuin pitkistä!vaatii aluksi totttelua lyhyisiin hiuksiin varsinkin jos pituus ero entiseen on huimaava!ei pidä yleistää että 95% miehistä pitää pitkistä hiuksista!mistä tiedätter vaikka hekin olisivat tavanneet lyhyt hiuksisen naisen joka säväytti heti.Minusta jokainen pitäisi hyväksyä sellaisena kuin on,eikä ulkonäkö ole tärkein sisin on pää asia!ja rakkaus ei katso ikää!näissä asioissa en jousta,mutta tämä on van mielipiteeni.tavataanhan miehiä joilla o pität hiukset ja he näyttävät hyvältä.Miehet älkää jämähtäkö tähän kotiäidin näköiseen tyyliin,jokaisella naisella on oikeus rohkeaan lyhyeen tyyliin ja hän voi säväyttää jopa enemmän kuin päätä myöten menevät pitkät hiukset ; ).katsokaa miehet tarkkaan.

        pitkät hiukset on yleensä kauniimmat MUTTA lyhyet hiukset on omalla tavalla seksikkäät jos on kapeat kasvot ja kauniit piirteet.


      • lollllll

      • tt9000
        lollllll kirjoitti:

        http://www.ukhairdressers.com/style/index2.asp?R1=12623&month1=1&pg=1&styl1=Nathan Guy

        tuollaiset leikkaan seuraavaksi =D

        ite oon ruvennu vaihteeks tykkäämään lyhyestä tukasta mutta ei ihan hirveen lyhyestä..
        yläaste aikoina mull oli lyhyttä. vois vaihteeks leikata nyt mulla on mielessä tällästä->
        http://farahfathonline.net/photos/displayimage.php?album=51&pos=20
        tykkään noista Farah Fathin hiuksista :) mulle varmasti sopii kun ennenkin ollu mutta tosta vähä lyhyempää ollu.


      • mirialo
        tt9000 kirjoitti:

        ite oon ruvennu vaihteeks tykkäämään lyhyestä tukasta mutta ei ihan hirveen lyhyestä..
        yläaste aikoina mull oli lyhyttä. vois vaihteeks leikata nyt mulla on mielessä tällästä->
        http://farahfathonline.net/photos/displayimage.php?album=51&pos=20
        tykkään noista Farah Fathin hiuksista :) mulle varmasti sopii kun ennenkin ollu mutta tosta vähä lyhyempää ollu.

        Suurin osa miehistä tykkää kyllä pitkistä hiuksista. Leikkasin omani kokonaan poissa keväällä ja silti pääsin naimisiin asti kesän kuluessa. Itse tykkään "rokkitukkameiningistä" ja vaihtelunhalua löytyy hiustensuhteen.

        Kovasti etsin uutta mallia nyt taas. Hääkampauksena toimi "keesi". Näyttää olevan kotona pääasia että tukasta saa kiinni tarvittaessa "leikittäessä" =D


      • Lyhyet hiukset<3
        mirialo kirjoitti:

        Suurin osa miehistä tykkää kyllä pitkistä hiuksista. Leikkasin omani kokonaan poissa keväällä ja silti pääsin naimisiin asti kesän kuluessa. Itse tykkään "rokkitukkameiningistä" ja vaihtelunhalua löytyy hiustensuhteen.

        Kovasti etsin uutta mallia nyt taas. Hääkampauksena toimi "keesi". Näyttää olevan kotona pääasia että tukasta saa kiinni tarvittaessa "leikittäessä" =D

        oon jo vuoden verran miettinyt ja halunnut leikata PITKÄT ja PAKSUT, hieman luonnonkiharat hiukseni lyhyeks. En tiiä mikä siin oikeen viehättää, mutta sellanen täks kesäks nyt ois tulos. en haluis ihan lyhyttä, mutta en tod. mihinkää olkapäil asti. Kyllähän hiukset takasin kasvaa (:


      • hällööö
        Lyhyet hiukset<3 kirjoitti:

        oon jo vuoden verran miettinyt ja halunnut leikata PITKÄT ja PAKSUT, hieman luonnonkiharat hiukseni lyhyeks. En tiiä mikä siin oikeen viehättää, mutta sellanen täks kesäks nyt ois tulos. en haluis ihan lyhyttä, mutta en tod. mihinkää olkapäil asti. Kyllähän hiukset takasin kasvaa (:

        irokeesi vaa


      • :D
        hällööö kirjoitti:

        irokeesi vaa

        Leikkaa lyhyet jos haluut. Ne on ihan yhtä kauniit kun pitkätkin, tai no, riippuu kyllä vähän kasvon piirteistä. Esim. mulla on peienet sirot kasvot, ja lyhyet sopii mulle PAAAALJON paremmin kuin pitkät hiukset!


      • ,,,,,,,,,, kyllä leikkaa vain tukkasi , " lyhyt tukka naisella on erittäin tyylikäs , ja se on heippohoitoinen , rakastuin aikanaan naiseen jolla oli " lyhyet " hiukset Ei pysty tukka , Nainen on tosi tyylikäs kun tukka peittää juuri korvat ja yltää niskaan ei tarvi yltää harteille .. Jos naisellani olis ollu pitkä tukka olisin voinut mennä ohi hänestä , Se on mutu tietoa että jotain 90% tykkää ,,, Elä usko tuommosia , "minusta tuntuu " puheita


      • Bibibidoggy
        jp57 kirjoitti:

        ,,,,,,,,,, kyllä leikkaa vain tukkasi , " lyhyt tukka naisella on erittäin tyylikäs , ja se on heippohoitoinen , rakastuin aikanaan naiseen jolla oli " lyhyet " hiukset Ei pysty tukka , Nainen on tosi tyylikäs kun tukka peittää juuri korvat ja yltää niskaan ei tarvi yltää harteille .. Jos naisellani olis ollu pitkä tukka olisin voinut mennä ohi hänestä , Se on mutu tietoa että jotain 90% tykkää ,,, Elä usko tuommosia , "minusta tuntuu " puheita

        Yhel tosi hyväl kamul on aivan lyhyt musta pörrönen emotukka, sopii hyvin ja on söpö :3 ei aina tarvii olla massa ja mennä valtavirran mukana. Itelläni oli joskus todella pitkä tukka, suunnilleen lantioon asti, nyt leikkasin & on lapaluihin asti, tykkään pitää niit rennolla puolinutturalla / ponnarilla ja aion kasvattaa pidemmäks mut ei oo mitään lyhyttä tukkaa vastaan jos joku semmosen haluu 8)


      • Anonyymi
        radikaalisti hiuksensa l kirjoitti:

        miehet!en ymmärrä teitä!mikä teitä viehättää iso tissisissä,pitkähiuksissa bimbo blondeissa? (esimerkki älkäää ottako itteenne)Minusta naien lyhyissä hiuksissa on kaunis ja voi käntää päät yhtä lailla juin pitkä hiuksinenkin.Minusta tuntuu että miehet ovat tottuneita niihin "tavallisiin pitkähiuksisiin" olette ilmeisesti jääneet jo kelkasta pitkä aika sitten.Minusta nainen voi olla yhtä säväyttävä kuin pitkähiuksinenkin.en itse pidä kokonaan punk tyylisistä hiuksista esim kalju muuten keskellä hervoton keesi.mutta muuten lyhyet hiukset naisella voivat olla hyvinkni kauniita.itse olin erään miehen kanssa yhdessä ja hän sanoi tykänneensä minun lyhyista hiuksista paljon enemmän kuin pitkistä!vaatii aluksi totttelua lyhyisiin hiuksiin varsinkin jos pituus ero entiseen on huimaava!ei pidä yleistää että 95% miehistä pitää pitkistä hiuksista!mistä tiedätter vaikka hekin olisivat tavanneet lyhyt hiuksisen naisen joka säväytti heti.Minusta jokainen pitäisi hyväksyä sellaisena kuin on,eikä ulkonäkö ole tärkein sisin on pää asia!ja rakkaus ei katso ikää!näissä asioissa en jousta,mutta tämä on van mielipiteeni.tavataanhan miehiä joilla o pität hiukset ja he näyttävät hyvältä.Miehet älkää jämähtäkö tähän kotiäidin näköiseen tyyliin,jokaisella naisella on oikeus rohkeaan lyhyeen tyyliin ja hän voi säväyttää jopa enemmän kuin päätä myöten menevät pitkät hiukset ; ).katsokaa miehet tarkkaan.

        Harvalla on niin kauniit kasvot, että lyhyet hiukset sopisi pitkiä hiuksia paremmin. (Älkää lyhythiuksiset ottako itteenne).

        Turhaan etitte netistä julkkisten kuvia ja vertaatte niitä peräkylän Marjatan olemukseen. Niitä julkkiksia on leikelty ja kuvia photoshopattu, meikattu ammattilaisilla..Ei oo vertauskelpoinen, sori vaan. Mut muuten oon sitä mieltä että jokainen kulkekoon sellaisella tukalla kuin haluaa. Miehiä on silti turha syyttää jos naisellinen nainen sytyttää lyhythiuksista paremmin ihan siitä syystä että jo pelkästään se hiusten pituus tuo naisellisuutta roppakaupalla.


    • morooooroo

      1. Itelläni esim. on toiselta puolelta pidemmät ja toiselta lyhyemmät, eli toiselta puolelta melko lyhyet ja toiselta johonkin olkapäihin. En osaa selittää & kuulostaa varmaan aika oudolta, mutta ei oo ollenkaan pahan näköset.

      Joillekkin sopii lyhyt paremmin kuin toisille, itelleni ne sopii ihan hyvin kun on aika sirot kasvot.
      Kun on ollut 16 vuotta pitkät hiukset niin kyllä se on kiva joskus repästä veke ne, kasvaahan ne halutessa takas.

    • järkevä nainen

      Se, millaiset hiukset kullekin sopii, riippuu kasvojen piirteistä. Jos on kovin pitkäkasvoinen, pitkät hiukset korostavat tätä. Puolestaan leveä/pyöreäkasvoisilla lyhyt polkka saattaa näyttää epäsopivalta. Kaikkein tärkein on kuitenkin se, että hiukset näyttävät hyväkuntoisilta. Kovin ohuet ja hennot hiukset näyttävät pitkinä helposti entistä ohuemmilta. Ja tämä "naisilla kuuluu olla pitkät hiukset"- juttu on naurettava. Jokainen päättää itse hiuksistaan ja voin sanoa, että mielummin lyhyet ja kauniit kuin pitkät ja ns. kuolleet hiukset. Hiukset eivät tee naista vaan asenne.

      Naisellisia lyhyitä hiusmalleja löytyy joka lähtöön. : )

    • 98-girl

      Itselläni on sellaiset hiukset jotka ovat takaa erittäis lyhyet ja ne pitenevät eteenpäin vinosti. Sopii täydellisesti sellaisille naisille joittenka pään muoto on vähän pyöreä x) Itse ainakin pidän!

      • 98-girl

        Niin ja ne ovat pisimmillään kaulan alkuun :)


    • rottenfish

      mä diggaan naisilla sellasista kasarileteistä, mulla itellä on tällänen joan jett-tukka sivuotsiksella, tykkään :D se sopivuus riippuu hirveesti kasvojen mallista, mut jos itellä olis vielä pitkät hiukset nii leikkelisin ne varmaan samal tavalla kun michael monroella kasari-ysäri-aikoihin (8 toki tuol kaduilla näkee tosi hienoja lyhyitä hiuksiaki. mulle se on periaatteessa ihan sama onko lyhyt vai pitkä, kunha vaan näyttää hyvältä ja persoonalliselta.

    • Yuuuuuiid
    • wcankka

      itse leikkasin hiukseni lyhyeksi ja paljon paremmin sopii monen mielestä kuin entiset pitkät hiukseni. niskasta hiukseni ovat aika lyhyet että ei ole mitään "häntää". edestä sitten hieman pidemmät mutta ei paljoa. pisin kohta on "pulisongit" jotka ovat vähän yli pään, mutta vain vähän. eli on hieman polkkamallia.. tosin korvat näkyvät hieman.. ei sentään kokonaan.. sitäkin kokeilin mutta en pitänyt :D hiukseni saan nostettua ylös eli kampauksen pystyy tekemään. ja pidänkin hiuksiani jatkuvasti ylhäällä.. alhaalla ne vaan näyttää tylsiltä :D

    • Rakastan kutrejani

      Itselläni on pitkät, alaselkään ulottuvat, tummanruskeat hiukset.
      Mä en ottais niistä senttiäkään pois, koska ne on niin paksut ja pitkät, i love it ♥

    • fackfaceduckface

      ^^kuulostat just sellasselta pinup girl :ltä xD

    • sivusiili :D
      • vinksahtanut

        itse olen miettinyt myös sivusiiltä ja haluaisin ottaa juuri tuollaiset "tyttö sinä olet tähti"!!! voisko joku linkata jotain hienoja sivusiileen sopivia kuvioita. mulla on tummanruskeat ja paksut hiukset.


      • Sivusiili

        Olen juuri itse etsimässä hienoja sivusiili malleja koska semmoisen haluan ja ihannoin sivusiilejä ne ovat niiin ihania c:


      • SivuSiiLi

        mä oon tyttö ja mulla on sivu siili ollu nyt jo vuoden ja kyllä tykkäsin :)) sivu siili kannattaa :DD mut nyt oon kyllä miettiny et pitäskö leikata lyhyeks jotenki hienosti :DD


      • sidecutyeah

        no mulla on itelläni sivusiili (: > http://jilia.blogg.se/images/2010/rihanna-haircut-shaved-head-da-silvano-restaurant_106658256.jpg

        viime syksynä leikkasin ton edellä olleen mallin ja sitte talvella lähin kasvattamaan toista puolta vaan, kun seki oli johonki korvaan asti vaan sillee viistosti leikattu. tykkään tosipaljon sivusiileistä mut nyt must alkaa tuntuu et neki rupee pikkuhiljaa tulee massaan...
        mut sivusiili on työtil just jees eikä munmielestä tarvi mitään tosi siroja kasvoja. itelläni on vähä pyöreemmät, mut ei kuitenkaa iha pyöreet. porukat vaa tykkää mun hiuksista, toki osa katto vähä pitkää ja sano mun pilanneen mun hiukset. omapa on pääni (:

        ps. tuol viel paljon sivusiilejä----> http://sidecuts.tumblr.com/archive


    • cutecuu
    • punapää

      Mun mies ainakin tykkää lyhyistä hiuksistani ja sanoikin että älä vaan kasvata niitä pitkiä jotka mulla on ollut ennenkuin me on tavattu. :)
      Mä olen tyytyväinen näihin, hän tykkää näistä. Se riittää mulle. :D
      Jopa oma mummu on sanonut että lyhyt malli nuorentaa mua ja että sopii paremmin lyhyet hiukset kuin pitkät.
      Ihmiset, ei ketään voi lokeroida hiusten perusteella! :D

    • toffee suklaa

      mulla on lyhyt eikä se haittaa kaikki on erinlaisia joo nii

    • Fani-

      Joo siis itellä oli ennen kans pitkät hiukset, ne oli kauheet ja olivat liian nopeasti likaiset. Ite oon sitä mieltä, että kaikille passaa lyhyet hiukset, mutta se malli vaa pitää miettiä kasvojen perusteella vähän. Kunnioitan sitä, että tytöillä on rohkeutta leikata hiukset lyhyiksi jos siltä tuntuu. Ei aina tarvii massan mukana kulkee. Ja jos se nyt olis hiuksista kiinni, tykkääkö pojat vai ei, niin asuisin vaikka erakkona, itteensä ei tarvii muuttaa toisen mieltymysten mukaan.

    • Haudatkaa päänne

      Ainoastaan transuilla ja lesboilla on lyhyet hiukset. Hyi helvetti.

    • Always short

      Mulla on aina ollu lyhyet hiukset, enkä koskaan oo piitannu siitä, mitä muut päästäni ajattelevat.

      Ilman miehiä ei oo tarvinnu olla, vaikkei ookaan enkelikiharoita. Jos näin olis ollu, se olis kyllä kertonu miehistä ja niiden pään sisällöstä surullisen paljon.

    • 14+10

      Nää kommentit " jos on sirot ja pienet kasvot niin lyhyet sopii mutta jos on pyöreet kasvot niin ei kannata leikata" ei pidä mulla ainakaan paikkaansa. Minulla oli ennen pitkät hiukset (mulla on pyöreet kasvot) ja ne teki mut naamasta vielä pyöreemmän näköset ja sit leikkasin lyhyeks niin kasvot näyttää paljon sirommilta ja kapeammilta! joten pyöree kasvoisemmatkin naiset rohkeasti vaan kokeilemaan!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2620
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      89
      1966
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1501
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      923
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe