Sain Pokerstarsilta muutama viikko sitten bonustarjouksen, johon vastasin ihan ystävälliseen sävyyn, etten ole kiinnostunut. Kirjoitin, ettei kiinnosta olla deposit-automaattina kerta toisensa jälkeen Pokerstarsille, kun pystyn pelaamaan voitollista pokeria muutamassa muussa verkossa, mutta Pokerstarsilla en ole koskaan voittanut mitään TAG-tyylilläni. Laitoin vielä Sharkscopesta 6 linkkiä eri nickeiltäni eri verkoista ja mainitsin, että tuosta sen nyt pystyy hyvin havaitsemaan, miksi en Pokerstarsille enää palaa.
Tähän sitten tuli megapitkä vastaus linkkeineen päivineen, että heidän pelinsä ovat rehellisiä ja satunnaislukugeneraattori on tarkistettu ulkopuolisten toimesta yms. tuttua huttua. Vastasin, etten ole missään vaiheessa epäillyt hetkeäkään pelienne rehellisyyttä, vaan alleviivasin kommentillani sitä, etten pysty pelaamaan voitollista pokeria Pokerstarsilla ja pidätän itselläni oikeuden valita pelipaikkani sen mukaan missä pelityylilläni pärjään. Kiitin kattavasta vastauksesta ja toivotin hyvät jatkot.
Ilmeisesti ärsyyntyivät viestistäni, kun sulkivat pelitilini. Aivan sama minulle, mutta hieman kyllä pisti huvittamaan. Eivät kestä nähtävästi mitään kritiikkiä firmastaan, eivätkä varsinkaan sitä, että joku toinen paikka olisi pelaajan mielestä parempi. Eniten huvitti tuo, että alkoivat ensimmäisenä vaahtoamaan peliensä rehellisyydestä, vaikka en ollut sitä missään vaiheessa edes kyseenalaistanut. Totesin vain, etten voita Pokerstarsilla TAG-pelityylilläni.
Pokerstars riehuu
4
368
Vastaukset
- 0123
Jo 5-vuotiaskin tajuaa, että epäsuorasti viittaat starsin olevan epärehellinen. Ei ihme, että sulkivat tilisi.
- jeoej
ihan kuin niihin bonusviesteihin ikinä vastattaisiin.
- aloittaja taas
Vastasin, kun halusin kertoa suoraan heille, ettei kyseiset tarjoukset minua kiinnosta. Tarjouksia tuli, vaikka olin jo ajat sitten poistanut itseni heidän postituslistaltaan, ja myös tämän epäkohdan kerroin samalla kun heille ensimmäisen viestini kirjoitin.
- Tietäjä,.
toi taas kertoo, että PokerStars ei ole rehellisen pokerin paikka. Ohivetojen paratiisi. Ja kokemusta todellakin on. Itse olen voittanut ihan hyvin PokerStarsilla, mutta huomannut että lähinnä ottaa ja antaa tyylillä siellä mennään. PokerStars on Rigged!!!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik123680MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar721934Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5421588Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin811224Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja661042Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33988Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt214888Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o60853- 171844
Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3778