tmp-tiedoston avaus

tmp-auki

Koneessani on käyttöjärjestelmänä Windows Xp ja tekstinkäsittelyjärjestelmä Word 2000.
Tein kandin työtä ja tallentelin normaalisti tiedostoa, kunnes sitten eilen jossain vaiheessa sain ilmoituksen että järjestelmä ei pysty tallentaa.... ja sit ilmoituksen et haluatko tallentaa uudelleen.
Ihmettelin kun tiedoston nimeksi oli vaihtunut WRLxxxx.tmp, mutta tallensin kuitenkin.
Nyt en saa tiedostoa ollenkaan auki ja olen ihan paniikissa. Tekstistä löytyy vain joitain rivejä ja loput on ruutukuvioita tai muita vastaavia merkkejä....
Menikö kuukausien työ hukkaan. Vain osa on tikulla.

Toivottavasti jollain on keino, miten saan auki tuon tmp-tiedoston.

5

2827

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • keinot olemassa

1. ota tiedostosta kopio
      2. muuta kopion tiedostotunniste .tmp -> .doc (ts. nimeä uudelleen)
      3. avaa Wordilla

• tmp-auki

Kiitos neuvosta, mutta ei näytä aukeavan edelleenkään.
        Ehdin elättää toiveita, et nyt joku keksi.....

Oisko uusia "kikkoja".

• jldfjldsfjldfjsl

Noo, tuota voisit googlata tuota WRLxxx.tmp.

Löytyisikö se WRLxxx.tmp sulta Documents and Settings/Application Data/Microsoft/word

Ja toi Documents and Settings löytyy resurssienhallinnan kautta C-asemalta, onko sulla sitten miten jaettu kone, useita käyttäjiä vai, no kuitenkin sun omasta C:n osasta jos useita käyttäjiä.

• tmp-auki

Ei löydy ei ... Olen yrittäny aukoa ja penkoa vaikka mistä...

Olen menettäny toivoni, ei auta kuin alkaa kirjoittaa uudelleen.

• voi,voi
        tmp-auki kirjoitti:

Ei löydy ei ... Olen yrittäny aukoa ja penkoa vaikka mistä...

Olen menettäny toivoni, ei auta kuin alkaa kirjoittaa uudelleen.

teepä sitten niin, että heti kun olet aloittanut, tallennat sen nimellä, ja sitten vähän väliä tallennat sitä tekstiäs, ettei toistamiseen käy noin hassusti!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      22
      2518
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      144
      2453
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      53
      1781
    4. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      88
      1431
    5. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      183
      1149
    6. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      26
      1013
    7. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      59
      813
    8. Ei rakennuslupaa

Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?
      Pyhäjärvi
      83
      811
    9. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      11
      766
    10. Tuleeko meistä

Koskaan mitään vai ei? Mitä luulet/uskot?
      Ikävä
      60
      701
    Aihe