Bisnes idea

Pentti Nelonen

Olenkin ajatellut jos perustaisi huvinvuoksi nettikahvilan, olisiko mitään mahdollisuuksia?
Johonkin Stokkan kulmille, ainakin lähelle.

Tietysti laittaisin 15-25kpl Windows7 koneita, riittäisikö tuo määrä?

Tuki ja huolto tulisi tietysti Microsoftin puolelta ilmaiseksi,tottakai, luulisin.

Toiselle puolen kahvilaa seinällä eroteltuna nettibaari alkoholijuomien kera ?

Aukioloajat voisi olla klo 8-04 voi sitä ylimääräistä rahantuloa, hehhee

Vau mikä bisnes idea, taidanpa lähteä kyselemään mahdollisuuksia heti kun olen
käynyt kalliissa ravintolassa lounaalla.

Kippis ideoille

14

243

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tuki ja huolto tulisi tietysti Microsoftin puolelta ilmaiseksi,tottakai, luulisin"

Siinähän luulet mutta ei ole ilmaista vaan sikakallista. Niitä sun pari hassua rukkiasi kiinnosta.

• nickre

huoltohan on automatisoitu winukoissa, vaihtelevalla menestyksellä....

mutta jos lohduttaa saisit todennäköisesti huimat tarjoukset jos saat käsiisi jonkin microsoftin puhelin myyjän.

saisit semmoinen hienon kiihottavan näköisen cd laukun missä olisi IHAN SIKANA kaikkia kivoja microsift juttuja.

• V.P. Lehto

...eikö vaan?

• Arttu Perkele

Taitavat vain myydä siihen lisenssin Penalle, jos sillä rahat riittää...
        "The product is licensed, not sold" niinkuin Windowsin EULAssa.

• Mika Mokaa

Sain lounastaessani hienon lisäidean tähän nettikahvilaani. Sopivan isoon tilaan voisin laittaa Ford Mustangin näytille, se tietää erikoisratkaisuja mutta nettikahvilastani tulisi erityisen suosittu. Kahvilani tulisi olemaan täynnä ja sijoitukseni tienaisi äkkiä itsensä takaisin.

Hinnat sitten eivät ole mitään halpatasoa, köyhät menköön muualle kahville.

• Pentti Nelonen

Laittaisin oveen kyltin että koneet tarkoitettu vain Windows osaajille,hohhoo

• Melkein kaikki linuxistit pääsisivät siis sisälle ;D ;D

• ENSIN tutkia anniskeluun liittyvä lakipykälistö, kun JO heti alkuun meni metsään!
      Mut, rölli mikä rölli! ;-)

• Arvelen että liikevoittosi olisi paljon suurempi jos ihan yksinkertaisesti ripustaisit kaulaasi kyltin "minä olin Pentti Nelonen" ja ripustaisit itsesit jonnekin näkyvälle paikalle kaulakiikkuun roikkumaan. Pääsylippurahat tietenkin lahjoittaisit hyväntekeväisyyteen, vaikka sellaiseen että afrikkalaisille lapsille ostettaisiin linux-koneita opiskelua varten.

Sitten minäkin tulisin katsomaan Pentin raatoa ja maksaisin mielihyvin varsin isonkin pääsylippumaksun, menisihän se todella hyvään tarkoitukseen.

Mielikuvitus-mustangi jota ei ole joutaakin jo mielikuvitus-paalaimeen.

• Pentti Nelonen

Tiedäthän miten paljon billin säätiö lahjoittaa köyhille rahaa/apua.
        Että kyllä ne Windows koneet menee kaupaksi,hoh

• Pentti Nelonen kirjoitti:

Tiedäthän miten paljon billin säätiö lahjoittaa köyhille rahaa/apua.
        Että kyllä ne Windows koneet menee kaupaksi,hoh

Kyseessähän on vain suuren luokan huijaus jolla köyhiltä yritetään ottaa vähäkin pois, etkö tuota ole hoksannut. Ja joskus minä pidin sinua älykkäänä, ei voi olla totta.

• Paavo 6,5

Jos tosiaan saat jotakin aikaiseksi, niin kannattaa myös myydä pihviä, ainakin Windous-peeloillla se on pahasti hukassa.

• Pentti Nelonen

Olisin hyväntekijä, katsokaas tottakai palkkaisin väkeä töihin, voisin palkata vaikka vannoutuneita
      linux käyttäjiä 7$ tuntipalkalla, hehhee. Mutta kuten sanoin Windows osaajat saisivat samasta työstä
      8$ tunti.

Tietysti paikan BOSS eli minä käärisin sievoisen voiton omaan taskuun, tottakai, ei tämä ole ahneutta vaan fakta.

Joisin vain kahvia takahuoneessa ja kuuntelisin kassa koneen kilinää ja kahinaa, tosiaan
      kassakin olisi automatisoitu Windows järjestelmään joten voisin seurata menestyvää firmaani vaikka
      Bahamalta.

Tässä on eväät menestyvään firmaan, Steve ja Bill olisivat tervetulleita VIP asiakkaita, hoh

http://www.prisma.fi/tuotekuvat//large/66/brci21zhberjjei8.jpg

Kippis

• No palkkaa minut, olen tehokas ja pian päteväkin kun ohjauksessasi opin ottamaan kaiken tehon irti. Tuntipalkka alkaa sitten vähintään numeroilla 18 tai minun ei kannata muuten edes harkita asiaa.

Enköhän minä nuo sinolipaukut opi aika pian sotkemaan, no prob's.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haluan sinut, kuuletko minua.

Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad
      Ikävä
      100
      1723
    2. Hän on tosi

hyvännäköinen. Ei edes ryppyi oo. :D
      Ikävä
      55
      1123
    3. Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että
      Maailman menoa
      438
      1104
    4. Kuka sitä naista maalittaa

Täällä oikeasti?
      Ikävä
      170
      1023
    5. Rakastan häntä

Jumala, rakastan häntä. Haluan olla hänen omansa. Hänen vierellä. Halata häntä.
      Ikävä
      58
      811
    6. Anteeksipyynnöstä

Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän
      Ikävä
      126
      782
    7. Oletko päässyt minusta

Eteenpäin?
      Ikävä
      83
      730
    8. Ei kukaan ole katsonut

Kuten sinä. Niin välittävä ja hellä katse.
      Ikävä
      51
      708
    9. Naiselle Kuuleppa Tämä

Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä
      Ikävä
      38
      675
    10. Onko mun toinen

Puoliskoni täällä, huhuuu 😍❤️ Ihanista ihanin 😚😚
      Ikävä
      57
      671
    Aihe