Bisnes idea

Pentti Nelonen

Olenkin ajatellut jos perustaisi huvinvuoksi nettikahvilan, olisiko mitään mahdollisuuksia?
Johonkin Stokkan kulmille, ainakin lähelle.

Tietysti laittaisin 15-25kpl Windows7 koneita, riittäisikö tuo määrä?

Tuki ja huolto tulisi tietysti Microsoftin puolelta ilmaiseksi,tottakai, luulisin.

Toiselle puolen kahvilaa seinällä eroteltuna nettibaari alkoholijuomien kera ?

Aukioloajat voisi olla klo 8-04 voi sitä ylimääräistä rahantuloa, hehhee

Vau mikä bisnes idea, taidanpa lähteä kyselemään mahdollisuuksia heti kun olen
käynyt kalliissa ravintolassa lounaalla.

Kippis ideoille

14

217

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Tuki ja huolto tulisi tietysti Microsoftin puolelta ilmaiseksi,tottakai, luulisin"

Siinähän luulet mutta ei ole ilmaista vaan sikakallista. Niitä sun pari hassua rukkiasi kiinnosta.

• nickre

huoltohan on automatisoitu winukoissa, vaihtelevalla menestyksellä....

mutta jos lohduttaa saisit todennäköisesti huimat tarjoukset jos saat käsiisi jonkin microsoftin puhelin myyjän.

saisit semmoinen hienon kiihottavan näköisen cd laukun missä olisi IHAN SIKANA kaikkia kivoja microsift juttuja.

• V.P. Lehto

...eikö vaan?

• Arttu Perkele

Taitavat vain myydä siihen lisenssin Penalle, jos sillä rahat riittää...
        "The product is licensed, not sold" niinkuin Windowsin EULAssa.

• Mika Mokaa

Sain lounastaessani hienon lisäidean tähän nettikahvilaani. Sopivan isoon tilaan voisin laittaa Ford Mustangin näytille, se tietää erikoisratkaisuja mutta nettikahvilastani tulisi erityisen suosittu. Kahvilani tulisi olemaan täynnä ja sijoitukseni tienaisi äkkiä itsensä takaisin.

Hinnat sitten eivät ole mitään halpatasoa, köyhät menköön muualle kahville.

• Pentti Nelonen

Laittaisin oveen kyltin että koneet tarkoitettu vain Windows osaajille,hohhoo

• Melkein kaikki linuxistit pääsisivät siis sisälle ;D ;D

• ENSIN tutkia anniskeluun liittyvä lakipykälistö, kun JO heti alkuun meni metsään!
      Mut, rölli mikä rölli! ;-)

• Arvelen että liikevoittosi olisi paljon suurempi jos ihan yksinkertaisesti ripustaisit kaulaasi kyltin "minä olin Pentti Nelonen" ja ripustaisit itsesit jonnekin näkyvälle paikalle kaulakiikkuun roikkumaan. Pääsylippurahat tietenkin lahjoittaisit hyväntekeväisyyteen, vaikka sellaiseen että afrikkalaisille lapsille ostettaisiin linux-koneita opiskelua varten.

Sitten minäkin tulisin katsomaan Pentin raatoa ja maksaisin mielihyvin varsin isonkin pääsylippumaksun, menisihän se todella hyvään tarkoitukseen.

Mielikuvitus-mustangi jota ei ole joutaakin jo mielikuvitus-paalaimeen.

• Pentti Nelonen

Tiedäthän miten paljon billin säätiö lahjoittaa köyhille rahaa/apua.
        Että kyllä ne Windows koneet menee kaupaksi,hoh

• Pentti Nelonen kirjoitti:

Tiedäthän miten paljon billin säätiö lahjoittaa köyhille rahaa/apua.
        Että kyllä ne Windows koneet menee kaupaksi,hoh

Kyseessähän on vain suuren luokan huijaus jolla köyhiltä yritetään ottaa vähäkin pois, etkö tuota ole hoksannut. Ja joskus minä pidin sinua älykkäänä, ei voi olla totta.

• Paavo 6,5

Jos tosiaan saat jotakin aikaiseksi, niin kannattaa myös myydä pihviä, ainakin Windous-peeloillla se on pahasti hukassa.

• Pentti Nelonen

Olisin hyväntekijä, katsokaas tottakai palkkaisin väkeä töihin, voisin palkata vaikka vannoutuneita
      linux käyttäjiä 7$ tuntipalkalla, hehhee. Mutta kuten sanoin Windows osaajat saisivat samasta työstä
      8$ tunti.

Tietysti paikan BOSS eli minä käärisin sievoisen voiton omaan taskuun, tottakai, ei tämä ole ahneutta vaan fakta.

Joisin vain kahvia takahuoneessa ja kuuntelisin kassa koneen kilinää ja kahinaa, tosiaan
      kassakin olisi automatisoitu Windows järjestelmään joten voisin seurata menestyvää firmaani vaikka
      Bahamalta.

Tässä on eväät menestyvään firmaan, Steve ja Bill olisivat tervetulleita VIP asiakkaita, hoh

http://www.prisma.fi/tuotekuvat//large/66/brci21zhberjjei8.jpg

Kippis

• No palkkaa minut, olen tehokas ja pian päteväkin kun ohjauksessasi opin ottamaan kaiken tehon irti. Tuntipalkka alkaa sitten vähintään numeroilla 18 tai minun ei kannata muuten edes harkita asiaa.

Enköhän minä nuo sinolipaukut opi aika pian sotkemaan, no prob's.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      125
      6460
    2. Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!

https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/1525663
      Kotimaiset julkkisjuorut
      160
      4092
    3. Vanhalle ukon rähjälle

Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen
      Ikävä
      51
      3364
    4. Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi

Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi
      Kotimaiset julkkisjuorut
      487
      2903
    5. Purra hermostui A-studiossa

Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.
      Perussuomalaiset
      281
      1904
    6. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1586
    7. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      87
      1436
    8. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      14
      1383
    9. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      174
      1379
    10. Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."

Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito
      Ensitreffit alttarilla
      15
      1376
    Aihe