Onko hyvä pesukone? Onko hiljainen?
Kertokaa hyviä ja huonoja puolia.
Mihin hintaan saisi Quattro 6410 mallia?
Upo Quattro
5
1202
Vastaukset
- HApporadio
Itse tilasin juuri Upo Quattro WO 6610 D -mallin 779 eurolla kotiinkuljetettuna. Tuo sinun mainitsemasi malli olisi maksanut yli 800 euroa. Luonnollisesti valitsin "paremman mallin" jossa pitäisi olla hiljaisempi moottori (induktio) ja 1600 kierroksen linkous. Ostopaikkani oli Kuopion Keittiöjätti. Jos muistan niin pitääpä sitten kertoilla kokemuksia jahka saan koneen käyttöön...
- Ruotsista hyvä
Upo quatro on ruotissa tehty ja sam kuin Cylinda eli parasta laatua, miltei Mielen veroinen kone, järeä rakenne ym.
- tosi on.
Ruotsista hyvä kirjoitti:
Upo quatro on ruotissa tehty ja sam kuin Cylinda eli parasta laatua, miltei Mielen veroinen kone, järeä rakenne ym.
6410:n hinta on suurinpiirtein tuon 779,- ja 6610D:n noin satasen kalliimpi. Induktiomoottorin äänitasolla ei ole linkouksen ääneen juurikaan merkitystä, eikä myöskään veden poistoääneen se vaikuta. Moottorin pyörimisen äänitaso on vain pari desibeliä hiljaisempi, mutta koska siinä ei ole hiiliharjoja, on ään hiukan matalampi, jolloin se tuntuu hiljaisemmalta. Jos tuon 6610:n saa 779,- niin ihmettelen. Tai sitte olet saanut koneen vahingossa liian halvalla. Munkki?
Quattrossa on laitoskoneen rakenne ja SKF:n laakerit elikkä se kestää varmasti pidempään kuin yksikään toinen kotitalouskone.
- upoko
Onko Quattrot ainoita Upoja mitkä tehdään Ruotsissa? Missä tehdään Pesukarhut?
- Kalspppaa
elimakaronimaassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1921321Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 48864
- 70860
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva50745- 53712
- 33692
- 60689
- 52667