Mikä neuvoksi, kun sulhanen imoittaa kaikkien valmistelujen kohdalla "ei kiinnosta" tai suuttuu.. Meidän häihin on nyt aikaa 3 kk ja tähän mennessä olen tehnyt ihan kaiken yksin, on ollut pakko kun mieheltäni en ole saanut mihinkään vastausta enkä apua. Yhtenä iltana hän nosti hirveän metelin siitä, että en ole huomioinut hänen mielipiteitään ollenkaan, mutta kun kysyn niitä, hän sanoo "ei kiinnosta" ja jatkaa pelaamista (tietokoneella). Taivuttelut eivät auta, hän suuttuu jos jatkan yrittämistä. Häiritsen milloin mitäkin hänen puuhaansa "turhilla" häähömpötyksilläni esim. siitä kuka on hääuton kuski ja minkälainen puku hänelle tulee, mitä häissä syödään ym. Hän tuntuu kuvittelevan että kaikki tapahtuu sitten itsestään.
Tänään yritin lypsää kaksi tuntia mielipiteitä kutsujen ulkonäköön, mutta niitä en saanut. Ainoastaan haukkuja jo valmiiksi tekemistäni kutsumalleista, mutta perusteita en niillekään. En siis tiedä mitä vikaa niissä oli, ja miestä ei kuulemma kiinnosta. Jos nyt teen ne yksin, saan haukut että en kuunnellut häntä.
Millä hänet saisi innostumaan? En ole todellakaan mikään häähössöttäjä, mutta nyt alkaa tulla jo tosi kiire valmistelujen kanssa, koska kaikki on jätetty viimetinkaan sen takia, että mieheni ei ole pitänyt mitään tärkeänä. Hänestä ei saa irti mitään mielipidettä mistään asiasta. Olen neuvoton, koska haluaisimme hyvät juhlat, joissa asiat sujuvat ja porukka tulisi hyvin toimeen keskenään. Mieheni ei ole vielä viitsinyt/jaksanut edes miettiä, ketä hänen puoleltaan kutsutaan.
Sulhasta ei kiinnosta
4
410
Vastaukset
- 8+11
jos sitä ei kiinnosta mennä naimisiin? Itse olen mies ja en todellakaan ole mikään häähössöttäjä, mutta kyllä mielipiteeni sanon, kun kysytään, enkä sillei, että ei kiinnosta.
Kysäse ihan piruuttas, että tuleeko niihin kutsukorttiin sulhasen nimeks hänen nimi vai jonkun muu...
jos vastaus on ei kiinnosta ni laita ukko kierrätykseen.
Onko miehelläsi suhtautuminen kaikkiin muihinkin asioihin samanlainen? ei kiinnosta? - salamat09
Nyt en kyllä usko,että miehesi on innokas menemään naimisiin???
Meillä on ainakin kaikki ostettu yhdessä ja tuleva mieheni on sanonut omat mielipiteet ja ehdottanu omia ideoitaan.Ei väkisin kannata naimisiin mennä...- aloittaja..
..Sitä minäkin pelkään, mutta todella outoa se olisi. Mies itse kosi vuosi sitten minua erittäin romanttisesti ja ihanasti ja vannoi rakastavansa ja pian tahtovansa viedä minut vihille. :P Olen ajatellut sitäkin, että hän on aika helposti muiden vietävissä (ylikiltti ja muuttaa mielipiteitään helposti muiden sanomisten perusteella), että olisiko joku hänen ystävistään kiusoitellut esim. kahleisiin joutumisella tms. ja nyt hänelle on iskenyt kammo. Enpä tiedä, mutta taidan kokeilla tuota ensimmäisessä vastauksessa ehdotettua keinoa.
- salamat09
aloittaja.. kirjoitti:
..Sitä minäkin pelkään, mutta todella outoa se olisi. Mies itse kosi vuosi sitten minua erittäin romanttisesti ja ihanasti ja vannoi rakastavansa ja pian tahtovansa viedä minut vihille. :P Olen ajatellut sitäkin, että hän on aika helposti muiden vietävissä (ylikiltti ja muuttaa mielipiteitään helposti muiden sanomisten perusteella), että olisiko joku hänen ystävistään kiusoitellut esim. kahleisiin joutumisella tms. ja nyt hänelle on iskenyt kammo. Enpä tiedä, mutta taidan kokeilla tuota ensimmäisessä vastauksessa ehdotettua keinoa.
Kysäise ihmeessä...niin saat ainakin jotain vastausta:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik103379MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681858Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5411566Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin771169Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja61982Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s33948Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt209872- 170823
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59806Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3768