Moikka!
Minulle tulee kuukauden päästä labbis ja olen miettinyt miten saan koiran pidettyä hoikkana. Labbiksethan ovat tunnetusti mustia aukkoja johon katoaa helposti kuppi jos toinenkin ruokaa. Miten saan pidettyä koirani hoikkana ja miten muuttelen ruoan määrää? Koira tulee palvelus- ja agilitykoiraksi, joten sen pitäisi saada kesällä energiapitoisempaa ruokaa kuin talvella, jolloin harrastamme vain agilitytreenejä ja tokoliikkeitä.
Mitä ruokaa suosittelette syöttävän aktiivisina kilpailukausina? Royal Caninia en tule syöttämään.
Hoikka noutaja
3
369
Vastaukset
- hissuu
Meillä ainakin 9v labukka (metsälinjainen) on pysynyt aina hoikkana. Ruokaa saa kerran päivässä, tavallisia napuja n.½ litraa. Ainahan se noolaa ruokpöydän vieressä, joskus saa ylimääräisiä herkkupaloja ja puruluita. Liikuntaa tulee lenkeistä ja kaikenlaisesta sähellyksestä n. 1-2h päivässä. Virtaa kyllä riittäs vaikka muille jakaa! Mutta tämä on meidän koiran tilanne. Ja tosiaan metsälinjainen, jotka ovat hoikempia luonnostaankin.
- 1`st Choicea
Omalleni syötän Royal caninia :) ..sillä oli aiemmin maha jatkuvasti sekaisin, caninin labbis-ruoka on auttanut siihen, melko arvokasta tavaraahan se kyllä on.. aiemmin syötettiin 1`st Choicen ruokaa, mikä on ilmeisesti monien labbis-kasvattajien suosittelema, mutta ei vaan jostain syystä sopinut meijän pojalle. Ei kannata vielä kauheesti stressata siitä lihomisesta, ite olin ottaessani oman koirani hirveen tarkkana sen kanssa ettei pääsee lihomaan. Mutta kyllä meillä on melko aktiivisella liikunnalla pysyny tosi hyvässä kunnossa. Saa aika paljon ruokaa, mutta on jopa pitänyt lisätä välillä, kun on meinannu olla liian "luikku".
- perhe&koira
Meidän labbis narttu( kohta 3vuotta) syö biomill adult sensible ruokaa. Koira on pysyny kunnossa ja paino hallinnassa. Tosin koiramme ulkoilee päivittäin 3-4 tuntia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taisin tehdä virheen
Kaipaan sua enemmän kuin kuvittelin. Luulin, että helpottuisin, mutta olinkin täysin väärässä. Vieläkö vastaisit minulle312562Hyvä että lähdit siitä
Ties mitä oisin keksinyt jos oisit jäänyt siihen, näit varmaan miten katoin sua.... 😘🤭😎💖362541Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k532534Koronarokotus sattui oudon paljon nyt sairaanhoitaja Tanja 46 istuu pyörätuolissa
Pitkä piina piikistä Kun Tanja Vatka käy suihkussa, tuntuu kuin ihoa revittäisiin raastinraudalla irti. Hän on kärsinyt921956Nyt tuntuu siltä, että on pakko päästä puhumaan kanssasi
Tuntuu että sekoan tämän kaiken takia. Miehelle331845Olisitko mies valmis?
Maksamaan naisellesi/vaimollesi/tyttöystävällesi elämisestä syntyvät kulut, ruokailun, vuokran ja muut välttämättömät me3121688- 1501506
- 731358
vieläkin sanoa voin...
💖💛💖💛💖💛💖💛💖 💛 Beijjjbeh 💛 Kaks vuotta tänään täällä. Miten hitossa jotkut on jaksaneet kymmeniä vuos231108Nainen onko sulla supervoimmia ?
Voisitko auttaa miestä mäessä? Tarjota auttavan käden ja jeesata tätä miestä? Tai antaa olla et sä kuitenkaan auta.271093