kylmäkäynti

68 plondi

mistä ihmeestä etsiä vikaa, kun auton 95-farkku, pistää kylmänä käyntiin, tyhjis sahaa 0-3000kierroksen väliä, sit ku lähtee liikkeelle, sammuu joka ikinen kerta ekaan risteykseen. puolilämpösenä kierrokset saattaa huutaa yli 3000kierrosta. ohikulkijat kattoo ihmeissään, että mikä mummo siä huudattaa moottoria..menee hermot. voiko olla automaattiryypyssä vai missä ja mitä korjaus maksaa?

6

313

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pulttipois

ehkä imuilmavuoto? Vie se pärnäsen korjaamolle, molle molle....

• 68 plondi

eikö voi korjata itse? jos tuollainen vikä, mitä sen korjaus maksaa?

• frangrobba

ilmeisesti ryyppyvika,alipainevuoto,bensansaantivaikeuksia,onhan tohon vikoja mut mikä niin pitäis tutkia paremmin,voishan sitä itekin korjailla vaihda tulpat johtosarja,suodatin,laita tenua tankkiin jos vaikka kosteutta jossain bensaputkistossa

• 68 plondi

tulpat ja johdot vaihdettu, öljyt vaihdettu ja suodatin, pitää kokeilla tenttuu. Mitä tarkoittaa alipainevuoto, eli missä vika, missä vuotaa?joku letku?

• Pulttipois
        68 plondi kirjoitti:

tulpat ja johdot vaihdettu, öljyt vaihdettu ja suodatin, pitää kokeilla tenttuu. Mitä tarkoittaa alipainevuoto, eli missä vika, missä vuotaa?joku letku?

T-liitos vuoto?
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/2183284#comment-11510581

Jos et osaa etsiä imuilmavuotoa, niin vie se pärnäsen korjaamolle, molle molle....

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan

Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat
      Kuhmo
      33
      1381
    2. Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan

Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar
      Kaste
      69
      1115
    3. Tuleeko tästä

Enää mitään. Voiko mitään enää korjata?
      Ikävä
      104
      974
    4. 41000 kavallettu rahaa

uutisoi Kaleva ja iltasanomat vuosina 2020-2022 välisenä aikana hävinnyt toi summa tuomittu nainen 1971 syntynyt.
      Pyhäjärvi
      43
      963
    5. Mitä muutoksia tekisit

kaivatullesi? Miten on? Muista olla REHELLINEN 📸
      Ikävä
      68
      795
    6. Kerro minulle

Miksi teit niinkuin teit? Miksi kielsit tunteesi minua kohtaan. Miksi et halunnut että tiedän oikeasti mitä tunnet. Etkö
      Ikävä
      56
      759
    7. Tietäisitpä vain mitä se

yksikin on susta puhunut :) j
      Ikävä
      42
      756
    8. Fantasioista

Suurimmalla osalla meistä on jonkinlaisia eroottisia fantasioita. Miten sinä suhtaudut fantasioihin? Ruokitko niitä vai
      Sinkut
      117
      755
    9. Olet sinä ihana

Muttei sua taida kiinnostaa muu kuin sun työ:(
      Ikävä
      29
      665
    10. Rakkaalle J miehelle.

Hitto mulla on sua ikävä. Haluisin heti nyt tulla sun syliin ja suudella sua.ja, ja ja... Hirveä ikävä.
      Ikävä
      52
      577
    Aihe