Luudalla lentäminen

witsch

Voitteko kertoa loitsuja jolla saisi luudan lentämään. En ole vielä löytänyt toimivia. Edes semmoinen taika millä luuta edes vähän kohoaisi maasta? Olisiko taika sauvasta apua?

Tahtoisin niin kovin oppia lentämään luudalla. olen kiiinnostunut wiccasta ja minusta tuli wicca viime joulukuussa, ja olen nyt opetellut taikoja.

112

6806

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Asmodeus x.

      Kerro ensinnäkin mistä ostit sen luudan,torilta ostetut eivät kelpaa,liikaa kypsytettyjä.Sitten muista ottaa luuta mukaan sänkyyn, nukkumaan mennessäsi,harjaspuoli tyynyn päällä ja luudalla pitää olla oma peite jossa on tähtiä ja meteoriitteja.Iltasuukko on myös hyvä keino saada luuta uskolliseksi vain sinulle,muuten joku vodan noita voi vohkia sen.Luudan koulutus pitää aloittaa päivänvalossa,jalkakäytävä käy mainiosti.Juokset 5 askelta ja hyppäät ilmaan ja huudat;lennä lennä.Luuta oppii ettet häpeä sen seuraa ja haluat näyttää kaikille sen taidot.Kun luuta oppii lentämään päivänvalossa ja luottamaan sinuun,voit aloittaa yökoulutuksen.Lentokone ei viccanoitaa haittaa,mutta lentokoneen matkustajat ja miehistö voivat häiriintyä.Pahin vastustaja on keväisin varis joka rakentaa uutta pesää ja yrittää nokkia varpuja luudasta.Opit kyllä kun et välitä muiden tietämättömien rienauksesta.

      • HaluisiOllaNoita

        Toimiiko tuo oikeasti? Koska haluisin lentää OIKEASTI OIKEALLA LUUDALLA, uneni on perustunut nähtäväsi siihen jossa lensin luudalla oikeasti ja olin noita


      • HaluisiOllaNoita

        Niin ja vielä että kun googletan ”voiko luudalla lentää” niin siihen tulee vain jotain ”leikkiluutia” vain kai


      • Anonyymi

        Onko tämä tieto totta? Koska olen epävarma että mikä tieto täällä on totta vai tarua? Jo joo, tiedän että tämä on aikasko vanha keskustelu😅 mutta en oikein tiedä mihin täällä pitäisi uskoa? Uskottekote? Ja mistä te olette hankkineet luutanne?:3 voitteko antaa vinkkejä?


      • Anonyymi

        toimiko tuo jollakin


      • Anonyymi

        käykö siivoukseen käytetty luuta ja voiko sen viltin tehdä itse


      • Anonyymi

        KIITOS KIITOS minulla on ollut monta kuukautta luuta ja se onkin lyhyt mutta voin harkita asiaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko tämä tieto totta? Koska olen epävarma että mikä tieto täällä on totta vai tarua? Jo joo, tiedän että tämä on aikasko vanha keskustelu😅 mutta en oikein tiedä mihin täällä pitäisi uskoa? Uskottekote? Ja mistä te olette hankkineet luutanne?:3 voitteko antaa vinkkejä?

        Olin yksi päivä kesällä ystäväni kanssa uudella aluella ja sieltä löytyi luuta kiven vieressä 3n ole varma otanko sen vai en koska siellä ei ole ihmisiä yhden olen nähnyt vain ja se oli kaukana


      • Anonyymi

        Noidat lentää vain ssduissa!


    • Wicca noita

      Taikasauvasta ei ikävä kyllä lentämisessä ole juuri apua. Uudet luudat voivat joskus olla aika itsepäisiä, siinä ei auta kuin kärsivällisyys ja johdonmukainen koulutus. Jos luuta temppuilee, jatkat vaan harjoitusta niin kauan että se suostuu yhteistyöhön. Näin luutasi huomaa että sinä olet pomo, eikä niskurointi auta!

      • wic

        Sinulle on jo annettu aivan oikeita ja hyvä ohjeita, mutta todellakin muista KÄRSIVÄLLISYYS. Joskus opettamisessa voi mennä TODELLA kauan. Minun yksi luutani ei suostunut näyttämään hitustakaan taidoistaan ekana kahtena kuukautena. Se kuitenin onneksi paljastui lopulta oikein taitavaksi ja nopeaksi. Kärsivällisyys palkitaan!!


      • soturikissa
        wic kirjoitti:

        Sinulle on jo annettu aivan oikeita ja hyvä ohjeita, mutta todellakin muista KÄRSIVÄLLISYYS. Joskus opettamisessa voi mennä TODELLA kauan. Minun yksi luutani ei suostunut näyttämään hitustakaan taidoistaan ekana kahtena kuukautena. Se kuitenin onneksi paljastui lopulta oikein taitavaksi ja nopeaksi. Kärsivällisyys palkitaan!!

        miten voi tulla noidaksi/wiccaksi olisin kiinnostunut


      • soturikissa
        soturikissa kirjoitti:

        miten voi tulla noidaksi/wiccaksi olisin kiinnostunut

        niin ja miten oppii lentämään luudalla ja mistä saa luuda?


      • soturikissa
        soturikissa kirjoitti:

        niin ja miten oppii lentämään luudalla ja mistä saa luuda?

        ja mistä saan taikasauvan olen niin kiinnostunut


      • demidemidemi
        soturikissa kirjoitti:

        miten voi tulla noidaksi/wiccaksi olisin kiinnostunut

        Noidaksi voi tulla jokainen. Luet vain aiheeseen liittyvää kirjallisuutta, ostat tai teet taikasauvan ja luudan ja tutustut jumaluuksiin.


      • HaluisiOllaNoita
        wic kirjoitti:

        Sinulle on jo annettu aivan oikeita ja hyvä ohjeita, mutta todellakin muista KÄRSIVÄLLISYYS. Joskus opettamisessa voi mennä TODELLA kauan. Minun yksi luutani ei suostunut näyttämään hitustakaan taidoistaan ekana kahtena kuukautena. Se kuitenin onneksi paljastui lopulta oikein taitavaksi ja nopeaksi. Kärsivällisyys palkitaan!!

        Pitääpä testata👌 Nimittäin olen sellainen utelias tapaus joten miksi en testaisi :D


      • Anonyymi
        wic kirjoitti:

        Sinulle on jo annettu aivan oikeita ja hyvä ohjeita, mutta todellakin muista KÄRSIVÄLLISYYS. Joskus opettamisessa voi mennä TODELLA kauan. Minun yksi luutani ei suostunut näyttämään hitustakaan taidoistaan ekana kahtena kuukautena. Se kuitenin onneksi paljastui lopulta oikein taitavaksi ja nopeaksi. Kärsivällisyys palkitaan!!

        Lensikö se oikaesti sillä minä uskon että minun luudasta on lentämään mutta miksi se ei LENNÄ ei se edes nouse maasta


      • Anonyymi
        soturikissa kirjoitti:

        ja mistä saan taikasauvan olen niin kiinnostunut

        Taikasauva: Oratuomi. Latin; Prunus Pinosa
        Luuta: Ei voi lentää. Käytetään ennen ja jälkeen rituaalin.
        Noita voit olla. Opettele vain perus taidot
        [( Wicca ) Noita yhteisö ]
        Naisien tekemä ha heille tarkoitettu...


      • Anonyymi
        soturikissa kirjoitti:

        miten voi tulla noidaksi/wiccaksi olisin kiinnostunut

        Jaa en oikein muista olen yrittänyt tehdä loitsuja vuoden onekksi päähäni jäi näkymättömyyden mutta luutia on harvoin metsissä olen löytänyt yhden ja aijon ottaa sen tänään kotiin :]


      • Anonyymi
        soturikissa kirjoitti:

        miten voi tulla noidaksi/wiccaksi olisin kiinnostunut

        No sain tännä otettua sen luudan ja no harjoitukset alkavat huomenna tai viikonloppuna koska huomenna minulla on koulua äitini ei välitä ja kissanikin ovat kilttrjä luudalle yritän yhtä asiaa nyt mutta kiitos tiedoista :] olen tulossa noidaksi:]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lensikö se oikaesti sillä minä uskon että minun luudasta on lentämään mutta miksi se ei LENNÄ ei se edes nouse maasta

        Koska maassa on painovoima joten se ei ole mahdollista.


      • Anonyymi
        soturikissa kirjoitti:

        miten voi tulla noidaksi/wiccaksi olisin kiinnostunut

        Noita-sana mixaantui, kun dragon-laji, Perkele, otti Illumatumin eli "kaikki vanhat rikoksensa" taas käsittelyynsä (nuo, joista ei puhuta).
        Typerimmät ihmiset päättivät siirtää tuon 'Parantajiensa' kiusaksi, vaikka olivat/ovat ääripäitä. Näin ollen Parantajat heitettiin yhteisöistä metsiin ja metsiin maan alta tungeksineet parasiitit otettiin sisään johtamaan ja parantamaan henkisesti ja fyysisesti tuota apinalaumaa.
        KELPASIKO???
        Jos haluat wicaksi, niin ÄLÄ seuraa SOMEa, vaan opettele itsesi ja Äiti-Maasi !!!!!!!!!!!


      • Anonyymi
        soturikissa kirjoitti:

        ja mistä saan taikasauvan olen niin kiinnostunut

        Taikasauva ei ole tarpeellinen, mutta se kannattaa teettää vuorikristallista ja kaikista elävistä materiaaleista, jotka energiaa varaavat. Kannattaa myös pitää huoli, ettei kukaan tai mikään tuota energiaa pura pois.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taikasauva: Oratuomi. Latin; Prunus Pinosa
        Luuta: Ei voi lentää. Käytetään ennen ja jälkeen rituaalin.
        Noita voit olla. Opettele vain perus taidot
        [( Wicca ) Noita yhteisö ]
        Naisien tekemä ha heille tarkoitettu...

        Blåkullaan ja raiskausbisneksiin lentävät ja lennättävät miehet, ja se yleensäkin on Sinistenvuorten, hologrammimaailman tarkoitus, vaikka nappisilmä-kidutettuja on jokaiseen lähtöön..
        Wiccojen YM. kuuluisi älytä, ettei demonismi ja dragonit kuulu PARANTAJIEN maailmaan - oli mainostajana sitten Saatana tai Elämä-itse!


      • Anonyymi
        soturikissa kirjoitti:

        miten voi tulla noidaksi/wiccaksi olisin kiinnostunut

        No mua kävi kiinnostamaan noist uusi kun olin 9v nyt oon 11v mut se on helppoa! Eka asia aloittamisessa on erittäin vaikeaa mutta kun saat pienen aloituksen alat tietämään mitä tehdä, esim mä aloitin keräämällä mausteita esim basillikaa, rosmariinia, kanelia, ja muita mausteita mitä olen nähnyt noitien käyttävän. Ja toinen mistä aloitin oli että aloitin keräämällä Krista lle ja esim, ruusu quartz'ia ja ametistia. Ja tuli pikku asia että aloin kiinnostumaan liikaa joten aloin keräämään tietoa noidista ja aloin etsimään noita kirjoja, löysin hyviä kirjoja Alibris sivustolta! Ja olisi hyvä saada ainakin pari noita ystävää ettet ole yksin ja voit tehdä matkoja niitten kaa👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mua kävi kiinnostamaan noist uusi kun olin 9v nyt oon 11v mut se on helppoa! Eka asia aloittamisessa on erittäin vaikeaa mutta kun saat pienen aloituksen alat tietämään mitä tehdä, esim mä aloitin keräämällä mausteita esim basillikaa, rosmariinia, kanelia, ja muita mausteita mitä olen nähnyt noitien käyttävän. Ja toinen mistä aloitin oli että aloitin keräämällä Krista lle ja esim, ruusu quartz'ia ja ametistia. Ja tuli pikku asia että aloin kiinnostumaan liikaa joten aloin keräämään tietoa noidista ja aloin etsimään noita kirjoja, löysin hyviä kirjoja Alibris sivustolta! Ja olisi hyvä saada ainakin pari noita ystävää ettet ole yksin ja voit tehdä matkoja niitten kaa👍

        Sori oli vähän omituista kirjoitusta😅 toivottavasti ymmärsin👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sori oli vähän omituista kirjoitusta😅 toivottavasti ymmärsin👍

        Ymmärsit 😅 heh🥲


      • Anonyymi
        wic kirjoitti:

        Sinulle on jo annettu aivan oikeita ja hyvä ohjeita, mutta todellakin muista KÄRSIVÄLLISYYS. Joskus opettamisessa voi mennä TODELLA kauan. Minun yksi luutani ei suostunut näyttämään hitustakaan taidoistaan ekana kahtena kuukautena. Se kuitenin onneksi paljastui lopulta oikein taitavaksi ja nopeaksi. Kärsivällisyys palkitaan!!

        Samalla kasvaa noidalla nenä, joka ohjaa suuntaa!


      • Anonyymi
        soturikissa kirjoitti:

        ja mistä saan taikasauvan olen niin kiinnostunut

        Ei noidat käytä sauvoja


      • Anonyymi
        HaluisiOllaNoita kirjoitti:

        Pitääpä testata👌 Nimittäin olen sellainen utelias tapaus joten miksi en testaisi :D

        Sano sana että Luuta leijuu joka on Luuta leiju


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No sain tännä otettua sen luudan ja no harjoitukset alkavat huomenna tai viikonloppuna koska huomenna minulla on koulua äitini ei välitä ja kissanikin ovat kilttrjä luudalle yritän yhtä asiaa nyt mutta kiitos tiedoista :] olen tulossa noidaksi:]

        Jos olet jo noita kerro miten leijutan luutaa ja lennän sillä pliis et uskokaan kuinka haluan lentää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska maassa on painovoima joten se ei ole mahdollista.

        Älä sano ennenku tiiät totuuden!


      • Anonyymi
        soturikissa kirjoitti:

        miten voi tulla noidaksi/wiccaksi olisin kiinnostunut

        Harjoittelemalla ja kärsivällisyydellä :D


    • luuta hilta

      Muumien noidalta opin tällaisen mahtiloitsun, joka lennättää luutaa niin, ettei sitä meinaa saada pysähtymään millään:
      Hölkytin pölkytin pillerin pöllerin kös pös huu!

      • WiccaZD

        Ette ole oikeita noitia. On tainneet muumit nousta hattuun. Oikeat noidat eivät lentele luudalla eivätkä edes tarvitse sitä mihinkään muuhun kuin vihkimis rituaaliin. Ja luutaa kutsutaan besomiksi.
        Lisäksi, noidaksi synnytään ei tulla.

        www.witchmagic.suntuubi.com


      • WIWIMILIA
        WiccaZD kirjoitti:

        Ette ole oikeita noitia. On tainneet muumit nousta hattuun. Oikeat noidat eivät lentele luudalla eivätkä edes tarvitse sitä mihinkään muuhun kuin vihkimis rituaaliin. Ja luutaa kutsutaan besomiksi.
        Lisäksi, noidaksi synnytään ei tulla.

        www.witchmagic.suntuubi.com

        Noidaksi ei synnytä. Voihan olla toki mahdollsita, että suvussasi on ollut ja paria kymmeniä tai jopa satoja vuosia noituutta, ja tälläin sinulle siirtynyt jo heti pienenä taikuuteen kiinostus.
        Voisit puhua hieman asiallisemmin.


      • HaluisiOllaNoita
        WIWIMILIA kirjoitti:

        Noidaksi ei synnytä. Voihan olla toki mahdollsita, että suvussasi on ollut ja paria kymmeniä tai jopa satoja vuosia noituutta, ja tälläin sinulle siirtynyt jo heti pienenä taikuuteen kiinostus.
        Voisit puhua hieman asiallisemmin.

        Voi kyllä!:D Olen muutenkin hyvin taikauskoinen, ja vaikka suvussani ei VÄLTTÄMÄTTÄ ole yhtäkään noitaa tai wiccaa, niin olen silti kiinnostunut noituudesta! Kiinnostukseni innoitti aivan mahtava uneni jossa lensin luudalla


      • Anonyymi
        WiccaZD kirjoitti:

        Ette ole oikeita noitia. On tainneet muumit nousta hattuun. Oikeat noidat eivät lentele luudalla eivätkä edes tarvitse sitä mihinkään muuhun kuin vihkimis rituaaliin. Ja luutaa kutsutaan besomiksi.
        Lisäksi, noidaksi synnytään ei tulla.

        www.witchmagic.suntuubi.com

        Noidaksi voi tulla
        Luuta on ylipäätään puhdistus esine jonka avulla ei toivotut hengen heitetään ns. Helvettiin.
        Muuten kaikki asiasi oikein


      • Anonyymi
        WIWIMILIA kirjoitti:

        Noidaksi ei synnytä. Voihan olla toki mahdollsita, että suvussasi on ollut ja paria kymmeniä tai jopa satoja vuosia noituutta, ja tälläin sinulle siirtynyt jo heti pienenä taikuuteen kiinostus.
        Voisit puhua hieman asiallisemmin.

        Totta. Asiallista se ei kyllä ollut. Mutta fakta on se. Noidaksi voi syntyä tai tulla...


      • Anonyymi
        WiccaZD kirjoitti:

        Ette ole oikeita noitia. On tainneet muumit nousta hattuun. Oikeat noidat eivät lentele luudalla eivätkä edes tarvitse sitä mihinkään muuhun kuin vihkimis rituaaliin. Ja luutaa kutsutaan besomiksi.
        Lisäksi, noidaksi synnytään ei tulla.

        www.witchmagic.suntuubi.com

        Oikein mutta kyllä jotkut voi alkaa noi faksi esim minä👍 mut en tykkää mistää väleistä tiedoista 👍 ( en meinaa pahalla🥲)


      • Anonyymi
        HaluisiOllaNoita kirjoitti:

        Voi kyllä!:D Olen muutenkin hyvin taikauskoinen, ja vaikka suvussani ei VÄLTTÄMÄTTÄ ole yhtäkään noitaa tai wiccaa, niin olen silti kiinnostunut noituudesta! Kiinnostukseni innoitti aivan mahtava uneni jossa lensin luudalla

        Oikein👍 sama täällä!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Totta. Asiallista se ei kyllä ollut. Mutta fakta on se. Noidaksi voi syntyä tai tulla...

        👍👍👍👍


    • 55795768656785678

      laita sille kuolaimet niin kyllä se tottelee!!!!

      • Velho~

        Lentäminen onnistuu, mutta Wiccan magia ei siihen riitä, tarvitaan korkeampaa tietoa, mutta taito on saavutettavissa kovalla harjoittelulla, ja tämä ei ole mikään trolli. En valitettavasti voi kertoa, miten tätä taitoa harjoitellaan, on pakko pitää salaisuutena. Huom! Itse en harjoita levitointia, vaikka on käynyt mielessä....


      • InnokasAloittelija
        Velho~ kirjoitti:

        Lentäminen onnistuu, mutta Wiccan magia ei siihen riitä, tarvitaan korkeampaa tietoa, mutta taito on saavutettavissa kovalla harjoittelulla, ja tämä ei ole mikään trolli. En valitettavasti voi kertoa, miten tätä taitoa harjoitellaan, on pakko pitää salaisuutena. Huom! Itse en harjoita levitointia, vaikka on käynyt mielessä....

        Velho~
        Voiko luudan tehdä itse?
        Ja ja miten taika sauva tehdään ja opitaan käyttämään?
        Sekä kantsiiko kirjoja/tietoa noidista lukea?


      • Sointuwitch

        Voit tehdä luudan ihan itse ja no haluaisin itsekkin osata lentää luudalla mutta en tiedä miten.


      • Anonyymi
        Velho~ kirjoitti:

        Lentäminen onnistuu, mutta Wiccan magia ei siihen riitä, tarvitaan korkeampaa tietoa, mutta taito on saavutettavissa kovalla harjoittelulla, ja tämä ei ole mikään trolli. En valitettavasti voi kertoa, miten tätä taitoa harjoitellaan, on pakko pitää salaisuutena. Huom! Itse en harjoita levitointia, vaikka on käynyt mielessä....

        Eli yksin kertaisesti levitointi...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli yksin kertaisesti levitointi...

        Tarkoitit varmaan meditaatiota


    • Galderas

      Juuri niin, ja miksiköhän tietosi on "pakko olla salaisuus"...?

      Trolli mikä trolli.

      • Velho~

        Magiassa on salaisuuksia ja syystäkin, joita ei kaikille kerrota. Luuletko Galderas, että kaikki tieto on vapaasti jaettavissa ja kenelle tahansa? Magian tiehen liittyy suuri vastuu, ja ns. salaisuuksien kertominen ilman ohjausta voi aiheuttaa suurta vahinkoa kokemattomalle niin fyysisesti kuin henkisestikin. Tämän vuoksi on salaisuuksia, ja harvat niistä tietävät, kaikkien hyväksi.


      • Anonyymi
        Velho~ kirjoitti:

        Magiassa on salaisuuksia ja syystäkin, joita ei kaikille kerrota. Luuletko Galderas, että kaikki tieto on vapaasti jaettavissa ja kenelle tahansa? Magian tiehen liittyy suuri vastuu, ja ns. salaisuuksien kertominen ilman ohjausta voi aiheuttaa suurta vahinkoa kokemattomalle niin fyysisesti kuin henkisestikin. Tämän vuoksi on salaisuuksia, ja harvat niistä tietävät, kaikkien hyväksi.

        Hyvä huomio. Noituutta saa kyllä paljastella niin paljon kun haluaa, vaikka kaiken mutta jotkut asiat voi olla parempi pitää salassa. Esim. Jos annat ystävällesi vinkin että kannattaa olla noita, hän kysyy että miten ja joudut todennäköisesti opettamaan häntä koska hän ei pärjää ilman sinua. Jos tahdot tehdä sauvan niin..... KUKA EI TIEDÄ?! Läheiseen metsään vaan etsimään.


    • Alnar

      Voi hyväne aika miten tuo elitistinen itsensä kohottamine suorastaan huokuu :D

      • Velho~

        Oppilas löytää tarvittaessa mestarin ja opetusta korkeampaan tietoon, kun oppilas on siihen valmis. Mestarin opetus ei kuitenkaan ole välttämättömyys. Onneksi tietoon pääsee myös itsenäistä tietä pitkin. Ei siihen mitään elitismiä liity vaan henkistä kypsyyttä. Oikealla asenteella ja nöyryydellä ovet aukeavat....


    • Galderas

      Taidan nyt vain lopettaa keskustelun tällä saralla - aiot ilmeisesti inttää loputtomiin, mikäli jatkan.

      Olet kaheli, joka luulee, että luudalla voi lentää. Olkoon tämä yhteenvetona.

      The End.

      • Velho~

        Hah, tiesin mikä olet miehiäsi Galderas, yhteenvetosi vain varmisti sen : ) Luuletko tosiaan että asenteellasi pääset pitkälle? Mutta sehän ei ole minun ongelma.... Mitä tulee luudalla lentämiseen, en siitä ole sanonut mitään. Ei oikea maagi mitään apuvälineitä tarvitse levitoimiseen. Tänäkin päivänä on ihmisiä, jotka taitavat tämän taidon. Joka tapauksessa vuosien harjoittelusta on kysymys, mutta minunkin osaltani tämä on tässä, vaikka voisin asiasta paljon kertoakin. Sanokaapa yksikin hyvä syy, miksi kertoisin?!


    • Galderas

      No, tartun koukkuun vielä viimeisen kerran...

      Mikäs minä sitten olen?

      Mihin muuten luulet minun pyrkivän, jos arvelet, etten tielläni pääse pitkälle? Ihan noin uteliaisuudesta kysyen.

      Eeeeen keksi kyllä hyvää syytä, tietoa on muillakin kuin sinulla - tulit sitten ajatelleeksi sitä mahdollisuutta tai et...

      • Velho~

        Luuletko Galderas, että minä olen joku mestari, jolla on kaikki tieto? En usko, etkä usko sinäkään. Olenko edes sellaista väittänyt? Minulla on kuitenkin yksi etu; Tiedän miten mestariksi tullaan!
        Magiaa ja noituutta on monenlaista ja tasoista. Toista tietä pitkin pääsee etenemään tietylle tasolle asti, toisella tiellä taas ei ole mitään rajoja. Olen valinnut jälkimmäisen. Pääset omalla tielläsi niin pitkälle kuin uskot ja haluat. On sinusta itsestäsi kiinni kuinka pitkälle pääset, sen valitset sinä! Itse asetat rajasi, ei kukaan muu.
        Vähättelet sitä, mitä olen esittänyt. Mistä voit tietää, etten jotain tietäisi?
        Tietenkin tietoa on muillakin, harvoilla tosin todellisesta magiasta, mutta kuitenkin vakavasti etsivälle avautuu siihenkin mahdollisuus. Sinne löytääkseen tarvitaan kuitenkin paljon ennakkoluulottomuutta ja nöyryyttä. Mutta eiköhän tämä keskustelu ole jo osaltamme ohi Galderas. Kummallakin on oma tiemme : )


    • Galderas

      En tietä, ettetkö jotain tietäisi, mutta tuo ylimaallisella tiedolla retosteleminen antaa väkisin sen kuvan, että mahdatko todellisuudessa tietää aiheestasi yhtään mitään.
      Viitsitkö siis valottaa, mikä on tämä päätön polku, jota sinä seuraat?

      • Velho~

        Ehdin jo vastata edelliseen topicciin...Etkö muista ehtoja, mitkä itse asetit! Sanasta miestä!


    • Galderas

      Ja vastasin edellisen topicin vastaukseen :D

    • Velho~

      Tämä Galderas menee nyt meidän kahden väliseksi offtopic-keskusteluksi. Ei tähän kuulu oikeastaan se, mitä polkua minä seuraan. Sinä kuljet Wiccan tietä ja tämä palsta on osoitettu Wiccalaisuudelle, ja yritän parhaani mukaan keskustella niissä puitteissa. Toki magiasta voi keskustella universaalimminkin, mutta minun on kunnioitettava myös Wiccalaisuuden näkemyksiä ja nyt kysymys oli levitoinnista, ei siitä mitä tietä minä kuljen, ilmojen halki en kuitenkaan minäkään etene : )

      Sanon kuitenkin sen verran, että muinoin magiassa tunnettiin taitoja, jotka meistä vaikuttavat mielikuvituksellisilta. Jopa Wiccat itse asettavat rajoituksia mitä voidaan magian taidoilla tehdä. Itse ajattelen, että mitään rajoja ei ole todelliselle maagille! Miten kukaan voi uskoa tällaiseen?! Magia oli alunperin taito, joka yhdisti uskonnon ja tieteen. Maagit tunsivat luonnonlait ja miten niitä hallittiin, ja näin levitaation taitokin oli heille itsestäänselvä asia. Olemmehan lukeneet Vanhasta Testamentista egyptin vitsauksista, joita ylipapitkin (maagit) kykenivät suorittamaan. Mooseskin oli mahtava maagikko. Tunnemme kertomukset Jeesuksen ihmetöistä, veden päällä kävelyn, myrskyn tyynnyttämisen jne. Apollonius Tyanalainen oli myös epätavallinen ihminen, joka kykeni ihmetekoihin. Häntä sanottiin pakanamaailman kristukseksi. Tosin Jeesushan oli paljon enemmän kuin jokin maagikko, Hän on aivan oma lukunsa.

      Näitä taitoja on edelleen nykyaikanakin mahdollista hallita. Tällaista tietä vain harvoin mainostetaan saati edes tiedetään sellaista olevan!

      Se, mitä halusin tuoda näkemyksilläni esille; monessa asiassa asetamme itse rajoituksemme milloin minkäkin näkemyksen tai uskonnon mukaan. Jos vapaudumme ennakkoluuloista ja asenteista, voimme löytää maailman, joka on tarua ihmeellisempää...

    • Galderas

      No nyt tuli tekstiä, jossa en voi olla samaa mieltä.
      (Myönnettäköön, että aiempi vastaaninttäminen johtui varmasti suurelta osasta lapsellisesta kiukusta. Anteeksi.)

      Jatkaakseni vielä hiukan offtopicia, niin onko kohtuutonta - kaiken epäkohteliaan kiljuntani jälkeen - kysyä, mistä tällaisia taitoja voi etsiä? Ajattelin kulutella elämäni magian tien seuraamiseen, joten apu kyllä kelpaa.

      Offtopicin offtopic: Täsmennettäköön, että en suoranaisesti seuraa wiccaa, vaikka tukeudunkin sen oppeihin aika runsaasti. Jos johonkin lokeroidaan, niin lienen wiccaan suuntautuva eklektikko.

    • Velho~
    • Galderas

      Kiitokset vinkistä :)
      Oma blogisiko?

      Harmillista, ettei suomi24:ssä ole private-keskustelua, menee tällaiseksi offtopiciksi... anteeksi, Anóriel ^^'

    • solitary..

      Armoton tää 24.fi... eikun hienoja juttuja täällä. Tuli niin hauska olo kun luin tekstejä. Book of shadows ja kaikkee. Ja noi aika leimat, vuosilta 2004...

      Tuata noin, luudan kouluttaminen on varmaankin hauskaa puuhaa. Aattelinkin luoda sauvan, sellasen ''Gandalf tyylisen''.

      Pitääkin alkaa kasvattamaan sitä mieleisekseen.
      Menee kaverille lahjaksi ja mitä levottomampi se on , sen parempi

      x)

      Linkit sivuille keräilin talteen... ja tein tänne kirjan merkin.

      Näkemiin. =)

    • tuleva noita

      osaatteko oikeesti lentää?!?!?!?!?!?!
      koska en todellakaan tiiä miten voisin oppia lentämään. :o

      • NoitaTyttö

        Se vaatii hieman harjoittelua. Mutta jos tahdot heti lentää luudalla niin etsi YouTubesta joku loitsu siellä oli yhdeltä BelieveDreamAchieve nimiseltä tubettajalta monta noita loitsu videota :)


      • HaluisiOllaNoita

        Tarvitseeko luudalla lentämiseen loitsuja? Ja ovatko ne hyvin itsepäisiä kun alkaa luudallalentäminen?


    • jupjupp

      ilman luutaa lentäminen on paljon helpompaa eikä kiinnitä huomiota niin paljoa seo nopeampaa.

    • Wicca1

      Minä itse olen valmistunut jo jonku aikaa sitten wiccaksi ja nyt osaan jo lentää luudalla olen itse tehnyt luudan ja sauvan mutta koulutin luutaa 4kk ensinmäiset 2kk olivat vähän hankalempia kun en alussa uskonut ollenkaan tähän mutta päätin kokeilla ja lopputulos nyt olen wicca ja osaan kentää tarvittaessa uskokaa kovasti ja harjoitelkaa niin voitte tulla taitaviksi ja myös lentää toivotan onnea kaikille jotka haluavat kokeilla ja viellä yksi neuvo elkää lakatko uskomasta kesken kaiken. :)

      • Winn

        Mahtavaa, että on ihmisiä kuten sinä. Eli neljä kuukautta kannattaa ainakin kouluttaa luutaa? Kuinka usein päivässä pitäisi harjoitella? Entä viikossa?

        Pitäisikö luuta tehdä itse vai ostaa kaupasta?


      • Moi.hei

        Miten voin tehdä luudan itse?


      • HaluisiOllaNoita

        Miten luutaa koulutetaan? Ja vielä yksi kysymys, että kuinka korkealle luudalla voi lentää kun se on koulutettu?


    • Häpeänpuolestasi

      Huoh. Tämän takia wiccalaisilla on huono maine. Luuletko olevasi kovin hauska?

      • Cocoro

        Ei tarvitse pilata toisen iloa. Hän varmaankin vain toivoo osaavansa lentää luudalla niin kovasti. Ei siinä mitään pahaa ole, hieman vilkas mielikuvitus vain.


    • Totuus?

      Hieman ristiriitaisia ohjeita. Mistä tietää mikä on totta? On huojentavaa kuulla, että jollain muullakin on uskoa, mutta miten sitä voi hyödyntää? Mistä kummasta saa oikeasti "mestarin", tai voi puhua jollekin, tai yrittää, tai kuka edes on valmis kertomaan jotain? Jos on olemassa niitä jotka oikeesti haluavat, mutta joille ei kerrota mitään, ja sitten niitä jotka vain pelleilevät. Ja jos kaikki tapahtuu netissä, tai siis ohjeet tulee netistä, niin miten voi erottaa kuka kertoo?
      En tarkoita loukata ketään, ja pahoittelen, jos sanoin jotain väärin. Olen vain epävarma. En enää tiedä mihin minun pitäisi uskoa.
      Ketään ei varmaan kiinnosta, joten ehken vaivaa teitä. Mutta olisin kiinnostunut magiasta, mutten tiedä mikä ohje täsmää ja mikä ei?

    • Ryyne

      Viikko 25. 24.6.2016 Euro Jackpotin päävoittonumerot joka kykenee minulle kertomaan, on aito Noita ja auttaa perhettä joka on todellisessa velkavankeudessa ja isäntä ei työtä saa mistään ja on epätoivon kourissa... 2 pientä lasta... Ja todellinen Noita tietää että tämä on tosi. Vastauksen voi kirjoittaa alla olevaan sähköposti osoitteeseen.

      [email protected]

    • Heidijulia04

      Heips! Pikku noita täällä!;3
      Ömm...olisiko kellään jotain kauppaa mielessä josta voisi ostaa luudan?
      Tai sivustoa miten tehdä itse luuta? Ite en oo löytäny ja haluun niin kovasti harjotella jo lentämään luudalla. Me opetellaa mun kamun kanssa kaikkii loitsui ja saatiin meijän elementitki selville. Nyy haluttas oppii käyttää luutaa! Olemme 12 vuotiaita!!

      • JetPower

        Torillahan noita vanhat eukot myyvät. Rautakaupoista saa nykyaikaisempia. Pölynimuri on kuitenkin nopeampi, ja robotti-imurissa on jopa autopilotti.


    • irmeli50v

      öljyä koirasi ja sytytä se palamaan aja sen päältä puimurilla 3 ja puoli kertaa. sitten herätä koirasi henkiin ja ratsasta sillä lähimpään siwaan hakemaan juoksukaljat uhraa juoksukaljat vuohen kera jumalalle ja sysytä kokko heitä kokkoon leivänpaahdin ja mene itse perään pelastamaan se kun olet saanut leivänpaahtimen pistä se keittiön pistorasiaan kiinni ja varmista että laite toimii sitten ota jatko johto ja paahtoleipää mene kylpyammeeseen ja täytä se vedellä nakkaa leivänpaahdin ammeeseen sinun ollessa samassa ammeessa ja ala paahtamaan leipiä kun leipä on paahdettu syötä se koirasi lemmikki undulaatille. sitten kuse löyly kiuluun ja postita kiulu timo soinillle tämän jälkeen juo lasinpesunestettä laula sadetanssi alasti soittaen samalla ukuleeleetä tanssi session jälkeen olet valmis. voit nyt nauttia lentävästä luudastasi joka kulkee 120km/h (älä aja ratsiaan)

    • Aku Ankasta kannattaa etsiä Milla Magian ja Matami Mimmin asiaa koskevia loitsuja.

    • töttelström

      Mikä on luuda?

      • Suomenkielioppia

        Se on luuta-sanan useimpia sijamuotoja koskeva kvantitatiivinen astevaihtelu. Tässä tapauksessa adessiivi. Vrt. satu -> sadulla.


    • Sointuwitch

      No tiedän yhden loitsun joka on tosin loitsu jolla susta tulee noita. Siihen tarvitaan käsikoru ja uskomus kuvittele itsesi noitana sitten sano tämä loitsu 5 kertaa: I call on the witches I call on the elements to grant me my depest wish my wish to become a witch! Odota vähinään viikko ja sitten olet noita/velho. Kokeilen siä jossain päin kohta

    • Pittää antaa aikkaa. Kyllä se voima sieltä löytyy!

    • Sointuwitch

      Mutta kuinka te jotkut voitte lentää luudalla? Voisiko joku kertoa mulle haluaisin kovasti osata lentää luudalla

      • HaluisiOllaNoita

        Niimpä! En ymmärrä itseäni mutta haluaisin osata lentää luudalla. Ja olen siitä jostain 5veestä lähtien halunnu lentää! Auttakaa meitä


    • JärkeäKeskusteluun
    • Anonyymi

      Luuta on so last season.

      Mä lennän pölynimurilla. Heti, kun saan fyrkkaa, ostan robotti-imurin, niin voi kaahailla autopilotilla.

    • Anonyymi

      Ja vielä että pitääkö luudalle opettaa käskyjä vai? Vai lentääkö se ajatuksen voimalla?

    • Anonyymi

      Tein kerran luudan ja yritin kouluttaa sitä mutta se ei toiminut ps. Minä tunne taikuuden itseni sisällä en vain ole vielä löytänyt sitä

    • Anonyymi

      Jos olet oikeasti noita niin kerropa oletko noita vai velho onko sulla tyttö tai poika ystävää ja jos on niin sinun täytyy olla 50v. Tai 60v. Mutta arvaa paljonko minä olen 10 v. 😂 Ja mä voin oppia noikakki ja sitten pähändään oliko toi valetta👌😅😅😅😅😅😅

    • Anonyymi

      Ja minä tiedän että sinulla ei ole sukkia jalassa toi oli tai kuutta ja jos mikä niin ihminen itse on kokonaan taikuutta ja rakkautta😍😘😘😘😘😘😘😘😘😘

    • Anonyymi

      Hei! Olen pahoillani mutta näin kokeneena noitana tiedän ja haluan selventää että luudat eivät lennä:(

    • Anonyymi

      Kun solvaat oikein akkaasi, niin jopa alkaa luuta lentämään.
      Ei se senvaikeempaa ole. Joskus voi lentäviä lautasiakin nähdä.

    • Anonyymi

      Teknonoita lentää pölynimurilla.

      • Anonyymi

        Ja jos on robotti-imuri perseen alla, niin silloin voi cruisailla autopilotilla.


    • Anonyymi

      Opitko lentämään?

    • Kääntykää Jeesuksen puoleen, Hän on ainoa tie, totuus ja elämä.

      "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä." Joh. 3:16

    • Anonyymi

      Luudallalentäminen kuuluu dragon (kuoleman-herra) noidille, jotka saavat levitointienenergiansa Sieluja syömällä. Normaali-ihmiset levitoivat imemällä Energiaa Korkeimmilta.

    • Anonyymi

      Itse olen kyllä tehnyt lentävän kerosiinilla pelaavan Iron man puvun (ihan oikeasti) mutta että luudallakin?!! Ja vielä taikaa käyttäen?!!

    • Anonyymi

      Miten voin oppia lentämään koska haluaisin niin kovasti oppia? Ja mistä minä saan sellaisen luudan? Ja voiko luuta nukkua lattialla koska sänkyyni se ei mahdu?saako kukaan sitten tietää jos opin lentämään?en halua mitään muuta kun oppia lentämään olen 9v tyttö

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Luudalla ei lennetä. Se on alunperin tarkoitettu rituualipaikkojen puhdistamiseen, eli sori nyt vaan, mutta luudalla lentäminen ei yksinkertaisesti ole mahdollista.

    • Anonyymi

      Haluaisin myös oppii lentään luudalla, oon 11 vuotias tyttö! Ajattelin et voisin harjotella vaikkas kotona sisällä eka, miten tota vois harjotella tai siis tarviiks varmaa jotain loitsuja?

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1545
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1174
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1016
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      965
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      927
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      19
      852
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      684
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      650
    Aihe