Jos vaihdan kännykkäliittymäni numeron salaiseksi niin mitä se käytännössä tarkoittaa? Jos soitan numerostani niin näkyykö se muille ollenkaan vai tarkoittaako salainen numero sitä nykyään että tietojani ei voida saada numeroni perusteella?
Käytössäni on saunalahden liittymä, onnistuuko vaihto kuinka helposti salaiseksi ja mitäs se maksaa?
Salainen numero?
13
5271
Vastaukset
- Kelmu
Hyvä kysymys, hyviä kysymyksiä tulee sieltä.
Mäkin haluun tietää hei! - Sarppa
Numerosi ei näy vastaanottajalla ja kukaan ei saa numeroasi numerotiedusteluista...
- Sami
Tekstiviestejä lähettäessä ilmeisesti näkyy numero, vaikka olisikin salainen..
En ole varma asiasta, mutta näin olen kuullut - Kari
Sami kirjoitti:
Tekstiviestejä lähettäessä ilmeisesti näkyy numero, vaikka olisikin salainen..
En ole varma asiasta, mutta näin olen kuullutEli aina kun lähetät tekstiviestin, sinulla näkyy omat tietosi vastaan otetussa viestissä..
Mutta, salainen numero tarkoittaa sitä, ettei sinun numeroasi voi löytää mistään finderistä. Puhelimen asetuksissa ainakin nokialaisissa voi määrätä, saako vastaanottaja sinun numeroasi vai ei.. Mutta, jos on salainen numero, voi kyllä laittaa numeron näytön päälle, jolloin vastaanottaja saa sinun numerosi, muttei sitä voida findistä hakea.
Salaisen numeron voi saada, soittamalla omaan asiakaspalveluun ne kyllä siellä neuvoo..
- Mikael
numeroa ei löydy numerotiedustelusta mutta numero kyllä näkyy jos soitat.
Jos haluat ettei numero myöskään näy soitettaessa otat liittymään numeron näytön eston.
Tekstiviesteissä näkyy aina numero sitä ei voi pois sulkea. - Anonyymi
- Salainen puhelinnumero ei näy soitettaessa vastaanottajalle. (Salainen puhelinnumero ei näy/paljastu puhelinvastaajassakaan.)
- Salainen puhelinnumero näkyy aina normaalissa tekstiviestissä vastaanottajalle.
- Salaisen puhelinnumeron omistajan tietoja ei saa mistään palvelusta tilattua.
Yleensä numeron saa maksutta salaiseksi, mutta Saunalahden palveluista en osaa sanoa tarkemmin.- vielä
edelliseen joka oli aika tyhjentävä vastaus, että salaisen numeron voi halutessaan saada näkyviin joko puhelimen valikosta "Oman numeron näyttö" jossa voidaan halutessaan sallia, tai sitten ihan tilapäisesti kun soittaa niin valitsee puhelinnumeron eteen *31# jolloin numero näkyy. Tämä tietysti on hyvin operaattorikohtaista.
- minä
Miten sen puhelinnumeron saa vaihdettua salaiseksi?
Mitä pitää tehdä?- soita aspaan
eli soitat asiakaspalveluun ja pyydät että ne laittaa sulle salaisen numeron.
- lahden
oma.saunalahti.fi sivulta onnistuu ilmaiseksi numeron muuttaminen salaiseksi
- minulla on saunalahti
saunalahti on jees nyt liittymä
SAUNALAHTI GSM 2 EI KUUKAUSI MAKSUA!!!!!!
MINULLA ON SALAINEN NUMERO MITÄ TAHANSA TEHDÄ OMA SAUNALAHTI SIVUILLAKIN
ILMAISEKSI
- minä :o)
Numero näkyy viestiä lähettäessä, vaikka olisikin salainen.
Tietojasi ei saa mistään, jos numero on ilmoitettu salaiseksi.
Ja puhelimestasi saat valita näkyykö salainen numero soitettaessa vai ei!
Itselläni on neljä liittymää nimissäni ja kaikki on salaisia...hyvin toimii!- salainen
numerosi perusteella tietojasi ei annetta ulkopuolisille, salaisen numeron ohella voit tilata numeronnäytön eston jolloin se ei myöskään näy vastaanottajalla. Eli nämä ovat 2 eri asiaa, jotkut operaattorit laittavat automaattisesti näytöneston päälle kun muuttavat liittymän salaiseksi, joillakin voit valita haluatko itse päättää numeron näkymisestä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman491476Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!761325Olen päivä päivältä vain varmempi siitä että rakastan sinua
Onhan se tällä tuntemisen asteella jokseenkin outoa, mutta olen outo ja tunne on tunne. 😊86983- 86916
- 12892
Ai miehillä ei ole varaa maksaa
Treffejä naiselle johon on ihastunut? Ihanko totta dusty miehet? Tekosyy. Haluatko laittaa 50/50 kaikki kulut parisuhtee186858Olet mielessäni
viimeisenä illalla ja ensimmäisenä aamulla. Ihastuin sinuun enkä voi tunteilleni mitään. Jos uskaltaisin, tunnustaisin s20821- 82801
Verovähennysten poisto syö veronkevennykset pieni- ja keskituloisilta
Kokoomuslaiset ja perussuomalaiset kansanedustajat jakavat kilvan postauksia, jossa kerrotaan miten kaikkien työssäkäyvi74732Kaipaan seuraasi niin
monella eri tavalla ja tasolla. En tiedä mitä tapahtui, mutta niin vain kävi että ihastuin sinuun.17730