Lähtöselvitys netissä

nöppöpöppö

Haluaisin varmistaa muutaman asian netissä tehtävästä lähtöselvityksestä, kun itselläni ei tästä ole kokemusta. Toivottavasti joku jaksaa vastailla kysymyksiin :)

Olen siis varannut Lufthansan lennot kahdelle, välilaskun kautta Espanjaan. Ajattelin tehdä lähtöselvityksen netissä. Eli siis tarvitsen vain varausnumeroni? Matka on siis maksettu nettipankissa, ei luottokortilla.

Saanko checkattua itseni myös jatkolennolle? Että lentoa vaihtaessani voin suoraan marssia oikealle portille, eikä tarvitse siellä huolehtia enää mistään? Saanko varmasti valittua myös paikat jatkolennolle?

Onko netissä tehdyn lähtöselvityksen päätteeksi tulostettava joku tosite? Riittääkö tämä pelkästään lentolipuksi vai täytyykö lentokentällä hommata jotain vielä automaatin kanssa?

Sitten ruumaan menevistä matkatavaroista.. Voinko mennä suoraan baggage drop -tiskille vai täytyykö automaatista tulostaa itse jotain tarroja, lentolippuja tms?

Huh, tässä oli jo kysymyksiä kerrakseen. Jos joku ihana ihminen viitsisi nämä asiat minulle selventää, niin olen varmoilla mielin.

P.S. Vielä yksi täysin asiaan liittymätön kysymys, jos jollakin olisi tietoa. Olin varatessani laittanut itselleni kasvisruuan, mutta se vaihtui mystisesti normaalin ruokaan. Syy tähän selvisi, sillä erikoisruokia ei tarjota alle 185 minuutin pituisilla lennoilla (molemmat lennot siis vaan päälle 2 h). En muista olenko koskaan Lufthansalla lentänyt, niin onko kellään tietoa millaista ruoka on? Onko vaihtoehtoja vai kaikilla samaa? Sisältääkö ruoka esim. leipää tai salaattia, jos pääruoka on kokonaan lihaa?

3

737

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lufthansa.de

Blaa blaa blaah..

• tty.

Lufthansan lennoille on helppo tehdä lähtöselvitys netissä, myös jatkolennolle. Päätteeksi kannattaa printata kummankin lennon boarding passit. Kentällä menet Baggage drop -tiskille. Ainakaan viime kesänä Lufthansalla ei tarvinnut itse pelailla automaattien kanssa, vaan virkailija tulosti matkatavaratarrat tiskillä.

Lyhyillä lennoilla ruokavaihtoehtoja ei ole ollut. Ruoka on ollut ihan perussyötävää, mutta makuasiat ovat tietysti makuasioita. Sämpylöitä oli muistaakseni mukana.

• Viimeksi LH:lla lentäessäni oli tarjolla kasvisruokaa (ei vaihtoehtoja) eli kaikille samaa kasvispöperöä. Aamupalassa oli mukana leikkeitä, kai ne voi jättää syömättä? Jos olet fanaattinen vegetaristi, niin ota omat ruuat mukaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      127
      1964
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      100
      1720
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      57
      1360
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      76
      1320
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      31
      1028
    6. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      926
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      51
      923
    8. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      882
    9. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      109
      853
    10. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      73