oletteko ottaneet kotoa pesuainetta mukaan matkalle? miten olette sen kuljettaneet? mietin että onko jauhopussi turha riski laukunavaamiselle..
pyykinpesujauhe matkalle mukaan?
13
5206
Vastaukset
- jaakkoolavi
"Nyrkkipyykkiä" varten olemme kuljettaneet pesuainetta pakastepussissa tai -rasiassa kymmeniä kertoja, ei ole ollut ongelmia. Kerran on Turkin turvatarkastuksen läpivalaisussa kysytty ammattiani - toin nimittäin kasan kaapinovenripoja antiikkikaappeihin ja vetimet herättivät ihmetystä - en ilmeisesti ollut remonttireiskan oloinen. En tiedä miten pesuaineet herättävät turvatarkastuksissa kiinnostusta - ennen paluumatkaa olemme jättäneet rippeet siivoojille, kuten myös shampoot ja suihkusaippuat. Vaihtokamppeita on ollut sen verran ettei ole ollut tarvetta käyttää pesulapalveluita. Pienissäkin hotelleissa on toki ollut tarjolla pesulapalvelut kohtuulliseen hintaan.
- käynyt
Ota nestemäistä pesuainetta pieneen muovipulloon kotoa. Tulee hyvä tuoksukin ja on helpompi tullin kannalta kuljettaa. Minäkin pesen pikkupyykkiä mieluummin itse ja uikkaritkin täytyy pesaista, että ei kaikkea viitsi pesulaan roudata. Hyvää matkaa!
- TIETÄMÄTÖN.........
Eikö Turkissa ole pyykinpesuainetta??????
- jasssmiiin
TIETÄMÄTÖN......... kirjoitti:
luulisit ?
Ei se nyt sentään esihistorialliselta ajalta ole, siis se Turkki !
Että kyllä sielläkin myydään Arieliä ym. kaupassa.
Joillain vain on tapana kantaa koko omaisuus mukana ( lue :Vaimoni kuuluu näihin )
,ottaa vähän ninkuin varman päällle - puhdasta
jasssmiiin kirjoitti:
luulisit ?
Ei se nyt sentään esihistorialliselta ajalta ole, siis se Turkki !
Että kyllä sielläkin myydään Arieliä ym. kaupassa.
Joillain vain on tapana kantaa koko omaisuus mukana ( lue :Vaimoni kuuluu näihin )
,ottaa vähän ninkuin varman päälllekaupasta nimenomaan nyrkkipyykille tarkotettuu pesuainetta joka pesee suht kylmässäki vedessä pyykit. Pahvilaatikossa on n.6 pussia pesuainetta joita on helppo kantaa mukana. Niillä pesee kätevästi just uikkarit ja muut alusvaatteet ja tietysti isommatki niin halutessa. Nimi on muistaakseni joku Y8 tai muu vastaava :) On siellä kyllä todellaki näitä pesuloita ja monissa hotelleissa ainaki huoneistohotelleissa saa pestyä, mutta noi on käteviä just pikkupyykeissä mitä ei viitti muille antaa pestäväks
- mun mielipide
TIETÄMÄTÖN......... kirjoitti:
Itse otan mieluummin mukaan (vaikka pesuainetta) sen verran kuin tarvitsen, ja sitä laatua mitä käytän.
Sampoota voin laittaa pieneen pulloon viikon-kahden tarpeiksi, samoin pyykinpesunestettä. Ei se ole iso vaiva, eikä täytä laukkua, ei tarvi hakea mistään kaupasta eikä miettiä tuoksuuko vaiko ei, eikä jättää kaikenlaista kamaa hotelliin poislähtiessä. - talvitakki34
mun mielipide kirjoitti:
Itse otan mieluummin mukaan (vaikka pesuainetta) sen verran kuin tarvitsen, ja sitä laatua mitä käytän.
Sampoota voin laittaa pieneen pulloon viikon-kahden tarpeiksi, samoin pyykinpesunestettä. Ei se ole iso vaiva, eikä täytä laukkua, ei tarvi hakea mistään kaupasta eikä miettiä tuoksuuko vaiko ei, eikä jättää kaikenlaista kamaa hotelliin poislähtiessä.Jos kaikkea mihin on tottunut pitää viedä lomalle mukanaan,niin kannattaa miettiä lähteäkö
ollenkaan.Itse en pyykkäile 1-2 aikana,jos tarvitsee käytän pesulaa ja jos aivan pakko pyykätä ostan
pesuainetta tai pesen saippualla.
mutta jokainen tyylillään. - Aloittaja...
talvitakki34 kirjoitti:
Jos kaikkea mihin on tottunut pitää viedä lomalle mukanaan,niin kannattaa miettiä lähteäkö
ollenkaan.Itse en pyykkäile 1-2 aikana,jos tarvitsee käytän pesulaa ja jos aivan pakko pyykätä ostan
pesuainetta tai pesen saippualla.
mutta jokainen tyylillään.Hei Talvikki34.
Minulla on allergia, jonka vuoksi käytän vain tiettyä pesuainetta. Lisäksi säästän matkatavarapainoa, kun pakkaan vähemmän jos voin pestä pyykkiä. Miksi en saisi lähteä matkalle jos haluan ottaa jotain mukaani? HALOO!!!!! - äksymummo
Aloittaja... kirjoitti:
Hei Talvikki34.
Minulla on allergia, jonka vuoksi käytän vain tiettyä pesuainetta. Lisäksi säästän matkatavarapainoa, kun pakkaan vähemmän jos voin pestä pyykkiä. Miksi en saisi lähteä matkalle jos haluan ottaa jotain mukaani? HALOO!!!!!löytyy hyviä saippuoita. Esim Haci Sakir tai joku oliivisaippua. Hyvin paärjää viikon pari. Käy pyykkiin ja voit sillä pestä itsesikin päästä varpaisiin. Ei maksa paljoa eikä ole painona laukussa
- mies vain
äksymummo kirjoitti:
löytyy hyviä saippuoita. Esim Haci Sakir tai joku oliivisaippua. Hyvin paärjää viikon pari. Käy pyykkiin ja voit sillä pestä itsesikin päästä varpaisiin. Ei maksa paljoa eikä ole painona laukussa
matkalaukkuun voi tietenkin nyrkkipyykkipulverit ja shamppoot laittaa,ei kyllä
paina mitään ja varsinkaan ei pitäis ketään haitata.Ja paljon muutakin voi
matkalle ottaa jos näkee tarpeelliseksi,vaikka pyykkipoikia.Näin minä asian
näkisin. - talvitakki34
Aloittaja... kirjoitti:
Hei Talvikki34.
Minulla on allergia, jonka vuoksi käytän vain tiettyä pesuainetta. Lisäksi säästän matkatavarapainoa, kun pakkaan vähemmän jos voin pestä pyykkiä. Miksi en saisi lähteä matkalle jos haluan ottaa jotain mukaani? HALOO!!!!!Hei aloittaja:
allergian lisäksi näkyy olevan lukihäiriö,ei siis Talvikki34 vaan Talvitakki 34.
Mutta miten vain,kuten jo sanoin :JOKAINEN TYYLILLÄÄN.
- löytyy
Marketeista löytyy monelaista pesuainetta ja monta muutakin mkavaa. Ei kannata kaikkea kuljettaa mukanaan. Mutta muistathan ottaa tuikut mukaan iltaparveketta koristamaan.
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yksi päävastuullinen heitti lusikan nurkkaan.
Toivottavasti omaisuuden hukkaamiskielto tulee välittömästi.131970Purrasta tehty huoli-ilmoitus
Näin lehti kertoo https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/0f1cfaf0-d4e4-4a97-9568-c27b3199b0161831504Parrakkaat miehet ovat inhottavia ja vastenmielisiä
Ennen Suomi ja koko maailma oli täynnä kasvonsa hyvinhoitavia miehiä. Tänä päivänä lähes kaikki miehet ovat kuin jotain1441284Pelottaa kohdata hänet
En tiedä jaksanko tai kykenenkö. Tuntuu jättimäiselle vuorelle kiipeämiseltä. Pitäisikö luovuttaa. Pitäisi. En jaksa nyt951264Olisin halunnu vaan tutustua
Ja kevyttä olemista... Mutta ei sitten. Ehkä mies säikähti, että haluan heti kaiken. 😅 Kävisi ihan sellainen kevyt meno381168- 84908
Naiseni on todellinen seksipeto
Vaikka pukeutuu ihan kasuaalisti julkisilla paikoilla. Mutta näin tämän läpi ensisilmäyksellä ja sain seksipedon kaivatu44820Nina Mikkonen avoimena "vapinataudistaan"- Demonstroi oireet yllättäen tv-kameroiden edessä: "Se..."
Nina Mikkonen oli Viiden jälkeen -ohjelmassa ti 12.8. ja kertoi perinnöllisestä sairaudestaan ja mm. sairauden vaikutuks13797Totuus Sofian miljonääristä :miljoonien velkataakka painaa miestä.
Näin se totuus tulee jokaisesta ja seiskalehden uutiset kertoo totuuden vihdoinkin.138793Kokoomus haluaa leikata vielä lisää sosiaaliturvasta
Kokoomuksen Sanni-Granhn Laasonen pyytänyt KELA:aa selvittämään mistä leikataan vähäosaisilta vielä lisää sosiaaliturvas123763