Mikä vika jalassa?

autoilija,,,

Olin 2 viikkoa sitten liikenneonnettomuudessa (nokkakolari). Löin vasemman jalan kojelaudan alaosaan. Komeat mustelmat polvessa ja siitä alaspäin lähes nilkkaan asti. Koko jalka oli turvoksissa. Edelleen mustelmaa jäljellä polvessa ja säären keskiosassa. Jalka on koko ollut ajan kipeä tuntunut omituiselta ja turvonneelta, vaikka se ei enää näytä olevan turvoksissa muuten, kuin mustelman kohdalta.

Tänään tuli seisottua enemmän/pidempään yhtäjaksoisesti, kuin kertaakaan onnettomuuden jälkeen. Jalka ei silloin tuntunut mitenkään erityisen pahalta. En tehnyt mitään raskasta, vain seisoin ja kävelin hieman rauhalliseen tahtiin. Jalka tuntui päivällä samanlaiselta, kuin edellisenä päivänäkin. Mutta illalla tuli äkkiä niin kipeäksi, että ei kärsi kunnolla astua. Nilkan taivuttaminen ja suoristaminenkin on jo tuskallista. Kipu tuntuu säären keskikohdassa edessä ja/tai hiukan vasemmalla sivulla. Panacod tuntuu hiukan auttavan, mutta ei kunnolla pysty silti varaamaan painoa jalalle tai liikuttamaan sitä.

Asiasta kymmenenteen...Millä perusteella voi vakuutuksesta hakea/saada korvausta ansionmenetyksestä? Siis onko ansionmenetystä se, kun minulta jää sairasloman takia lisät saamatta??? Onko siinä jotain eroa, onko syyllinen vai syytön osapuoli? Vaikka tässä tapauksessa syyllinen on kyllä tiehallinto(tai mikä se nyt onkaan tällä hetkellä), joka ei anna urakoitsijoille lupaa tehdä työtään ennen kuin on liian myöhäistä. Minulla on täyskasko (keskeytysvakuutus on ainoa mikä paketista puuttuu). Entä kivusta ja särystä??? En edes laittanut korvaushakemukseen mitään, kun ajattelin, että "syyllisen" pitää kärsiä omissa nahoissaan, kun kerran meni törmäämään "ihan tahallaan" vastaantulijaan?

0

716

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä on suurin syy

Ettet halunnut minua?
        Ikävä
        101
        706
      2. Mikä on ollut

Ihanin kohtaamisemme?
        Ikävä
        39
        675
      3. Sinä mies olisit

ollut se kenet haluan. Edelleen pidän sinua kaikkein ihanimpana ja tärkeimpänä. Kukaan muu ei ole niinkuin sinä. Mutta s
        Ikävä
        32
        609
      4. Poliisin potkija

Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.
        Haapavesi
        16
        598
      5. Miksi jätit minut

Epätietoisuuteen? Tiedän että pelkäsit mitä siitä seuraa jos asiat tulevat mutta silti. Miksen merkinnyt tarpeeksi?
        Ikävä
        38
        557
      6. Tykkäisitköhän todellisuudessa jutella

Minun kanssa kahdestaan, vai onko tämä palstailu enemmän sinun juttu minun suhteen?
        Ikävä
        50
        519
      7. Kun et ota yhteyttä, tarkoittaako se

Että olet menny elämässä eteenpäin ja et myös toivo minulta naiselta viestiä enää?
        Ikävä
        63
        516
      8. kehtaisitko esitellä kaivattusi

läheisillesi? 🤔
        Ikävä
        34
        515
      9. Mitä haluaisit

Sanoa itsellesi juuri nyt?
        Ikävä
        63