Niskan Siwan Tumma silmälasipäinen kassaneiti.Olet kaunis!;)
Siwa
36
3273
Vastaukset
- o.o.k.k
käyppäs tienhaaranmäen siwas, kaik kassaneidit kauniita, etenkin hää jolla pitkät vaaleet hiukset.
On nimiittäin kaunis.- gröövi
Jep eilen kävin myös siellä ja oooh ompas täällä nätti myyjä.Taidan mennä jatkos ostaa ja ihailla naista.
- A.W.I.S
gröövi kirjoitti:
Jep eilen kävin myös siellä ja oooh ompas täällä nätti myyjä.Taidan mennä jatkos ostaa ja ihailla naista.
Juups,miekin käin tos siwas,on muuten mukavia ja ihania myyjiä.
Ovat asiallisia, jopa puhuvat asiakkaan kanssa muutakin kuin että onko bonuskorttia,loistava palvelu.
Ruusuja kaikille siwan myyjille imatralla, jokaiselle.
Hyö tekevät nyt pitkää päivää kun aukiolo ajat muuttuivat, kulmien siwa on kuulemma klo:23 asti auki. - Johnny2010
A.W.I.S kirjoitti:
Juups,miekin käin tos siwas,on muuten mukavia ja ihania myyjiä.
Ovat asiallisia, jopa puhuvat asiakkaan kanssa muutakin kuin että onko bonuskorttia,loistava palvelu.
Ruusuja kaikille siwan myyjille imatralla, jokaiselle.
Hyö tekevät nyt pitkää päivää kun aukiolo ajat muuttuivat, kulmien siwa on kuulemma klo:23 asti auki.kuulemma ymparivuorokautisesti
- -59-,,,,,,
Johnny2010 kirjoitti:
kuulemma ymparivuorokautisesti
käin ostaas siwan tienhaaranmäen kassa tytölle J:lle pääsiäis kukkakimpun,hänelt meni posket punasex,ihana ihminen, ku jaxaa kunnella miun höpinöitä.
Olen...no jooo,vakituinen asiakas olt jo 3 vuotiaast lähtien tiehixen siwas.
Jos luette myyjätytöt tätä keskusteluu nii tiiätte kuka mie oon,olvii ostava harmaa partane ukkeli.
p.s.laita ne kukat veteen ettei unohu tiskille. - ***----***
-59-,,,,,, kirjoitti:
käin ostaas siwan tienhaaranmäen kassa tytölle J:lle pääsiäis kukkakimpun,hänelt meni posket punasex,ihana ihminen, ku jaxaa kunnella miun höpinöitä.
Jos luette myyjätytöt tätä keskusteluu nii tiiätte kuka mie oon,olvii ostava harmaa partane ukkeli.
p.s.laita ne kukat veteen ettei unohu tiskille.se on karhumäen siwas.
Siel on yleensä aina tää sama tumma lyhyttukkane tympeä myyjä, joka ei osaa edes asiakasta tervehtiä.
Ei kiinnosta käydä koko siwassa.
Harmi, kun posti tulee sinne, muuten en edes kävisi koko puljussa. - poisvaan
***----*** kirjoitti:
se on karhumäen siwas.
Siel on yleensä aina tää sama tumma lyhyttukkane tympeä myyjä, joka ei osaa edes asiakasta tervehtiä.
Harmi, kun posti tulee sinne, muuten en edes kävisi koko puljussa.Kattokaa tarkkaan ja antakaa moisille k.päille porttikielto Siwoihin.
- imatratar
***----*** kirjoitti:
se on karhumäen siwas.
Harmi, kun posti tulee sinne, muuten en edes kävisi koko puljussa.Sehän vaikuttaa ihan aidolta imatranimmeltä.
- S
***----*** kirjoitti:
se on karhumäen siwas.
Harmi, kun posti tulee sinne, muuten en edes kävisi koko puljussa.Karhunmäen? onks se missä.
Toivottavasti jokainen ottaa oman postinsa. - Nain on 2010
S kirjoitti:
Karhunmäen? onks se missä.
Toivottavasti jokainen ottaa oman postinsa.se lahikauppa osaa valita markkinontistrategiansa hyvannakoiset myyjat tiskiin ja hinnat siina ohi mennen pilviin...
- ,,
-59-,,,,,, kirjoitti:
p.s.laita ne kukat veteen ettei unohu tiskille.hyvä mikko.
- A.W.I.S
,, kirjoitti:
hyvä mikko.
ei nimiä,tänne,mist tiesit ett se oon mie???
- 59
A.W.I.S kirjoitti:
ei nimiä,tänne,mist tiesit ett se oon mie???
se oon mie,hittoox nimimerkin alle piiloutuu, mut siwa on jees ja myös myyjät.
Olen Mikko,moni tuntee miut, mut ei mitään paska viestei miulle, olen vain pelkkä ihminen, veroja maxava työkyvyttömyys eläkkeellä oleva.
Jatkoja kaikille jos ei oma riitä. - miun muistin
59 kirjoitti:
se oon mie,hittoox nimimerkin alle piiloutuu, mut siwa on jees ja myös myyjät.
Olen Mikko,moni tuntee miut, mut ei mitään paska viestei miulle, olen vain pelkkä ihminen, veroja maxava työkyvyttömyys eläkkeellä oleva.
Jatkoja kaikille jos ei oma riitä.mukaa Valintatalo.Eli sen palaneen tilalla.Sielläkii on nätti vaalee myyjä.Ja sit ko tullaa alaspäin ni siinä Inkisen varaosaliikkeen lähellä olevassa Siwassa on ja tosi kaunis tumma ja hoikka myyjä.
- tytöt
miun muistin kirjoitti:
mukaa Valintatalo.Eli sen palaneen tilalla.Sielläkii on nätti vaalee myyjä.Ja sit ko tullaa alaspäin ni siinä Inkisen varaosaliikkeen lähellä olevassa Siwassa on ja tosi kaunis tumma ja hoikka myyjä.
Suomen lähikauppa Oy:n Siwa, Valintatalo ja Euromarket omistaa Industry Capital (aikaisemmin Industri Kapital) 66 %:sti. IC eli IK on ruotsalainen yritys. Tradekalla on 10 % omistus Suomen lähikauppa Oy:stä, mutta Tradekaakin IC/IK omistaa.
Monet ”työväenmieliset” vasemmistolaiset kantavat rahansa periaatteessa tuon ruotsalaisen kauppaketjun kauppoihin luullen,että se on ”vasemmistolainen työväen kauppa”. Ei ihme, että punapääoma hävisi taivaan tuuliin. - Kaccara
tytöt kirjoitti:
Suomen lähikauppa Oy:n Siwa, Valintatalo ja Euromarket omistaa Industry Capital (aikaisemmin Industri Kapital) 66 %:sti. IC eli IK on ruotsalainen yritys. Tradekalla on 10 % omistus Suomen lähikauppa Oy:stä, mutta Tradekaakin IC/IK omistaa.
Monet ”työväenmieliset” vasemmistolaiset kantavat rahansa periaatteessa tuon ruotsalaisen kauppaketjun kauppoihin luullen,että se on ”vasemmistolainen työväen kauppa”. Ei ihme, että punapääoma hävisi taivaan tuuliin.Jatkoa edelliseen: "Tuossa ruotsalaisessa Euromarket- Siwa- ja Valintatalo-kauppaketjut omistavassa Suomen lähikauppa Oy:ssä harrastetaan selvästi etnistä nepotismia. Pitäisi Siwojen ja Valintatalojen ainakin rkp:tä äänestäville kuluttajille kelvata!"
- nenäkö
Kaccara kirjoitti:
Jatkoa edelliseen: "Tuossa ruotsalaisessa Euromarket- Siwa- ja Valintatalo-kauppaketjut omistavassa Suomen lähikauppa Oy:ssä harrastetaan selvästi etnistä nepotismia. Pitäisi Siwojen ja Valintatalojen ainakin rkp:tä äänestäville kuluttajille kelvata!"
Joo. Nämä, jotka naama punaisina käyvät kuolaamassa kassaneitosten edessä äänestävät rkp:tä
- TJ
nenäkö kirjoitti:
Joo. Nämä, jotka naama punaisina käyvät kuolaamassa kassaneitosten edessä äänestävät rkp:tä
Tuskimpa! Taidan lähteä kauppaan. eli SIWA V-Niska.;)
- TJ
TJ kirjoitti:
Tuskimpa! Taidan lähteä kauppaan. eli SIWA V-Niska.;)
Onkohan Niskan Siwan kaunotar vapaa?;)
- kettusen Opa
TJ kirjoitti:
Onkohan Niskan Siwan kaunotar vapaa?;)
hyvä eläke -Teki hyvän työ- Nyt alkaa KARHUNMÄKI muistuttamaan jo asuinaluetta.
On poissa se slummimainen laahustaminen ! - lukatello
S-Marketin S..i kulmilla! siinä vasta nainen.
- rjptss
lukatello kirjoitti:
S-Marketin S..i kulmilla! siinä vasta nainen.
Onpahan murretta tää ketju :)
Pentu ku olin, Siwa oli sirppi ja wasara, eikä siellä saanut asioida. Nyt kelpaa jo :) - Hanksssss
rjptss kirjoitti:
Onpahan murretta tää ketju :)
Pentu ku olin, Siwa oli sirppi ja wasara, eikä siellä saanut asioida. Nyt kelpaa jo :)Vielä kun saatas komeet miehet Siwan kassaneideksi ...... Alkas olee bisnes taattua, E-ketjulle.... Joten Eeekooo varokoon
- hikx
Kyllä teillä miehillä on rima matalaakin matalammalla!
- TJ
Eilen taas kävin niskan Siwassa.kiva peppu täl silmälasipäisellä tyttösellä.:p
- Ihmettelee-2020
TJ kirjoitti:
Eilen taas kävin niskan Siwassa.kiva peppu täl silmälasipäisellä tyttösellä.:p
Siella Siwassa oikein on tapahtunut?
- TSOT
Ihmettelee-2020 kirjoitti:
Siella Siwassa oikein on tapahtunut?
Myyjät kivoja,kauniita ainakin ne nuoret.;)
- ukot
TSOT kirjoitti:
Myyjät kivoja,kauniita ainakin ne nuoret.;)
Niin ja sinä taidat olla ruma vanha ukon turjake.
- TSOT
ukot kirjoitti:
Niin ja sinä taidat olla ruma vanha ukon turjake.
jos 30v. on vanha ni ei siin sit mitä.;D
- Näin se on tehtävä
TSOT kirjoitti:
jos 30v. on vanha ni ei siin sit mitä.;D
joku kerta lähteä ihan varta vasten tsekkaamaan tuo paljon täällä mainostettu pylly tuonne ihan paikan päälle ja kertoa sitten oma mielipiteensä siitä...
- Mörköpeikko
olen, mutta olen varattu.
Käykää vain lopit kuolaamassa, mutta muuta on turha yrittää.
En ole sellainen, kuin luulette.- parempia löytyy.
kylläpä oli taas tämä tympeä tumpelo lyhyt tummatukkainen myyjä tänään töissä.
Ei osaa tervehtiä asiakkaita ja sitten käy asiakkaalle valittamaan "heidän" omista uhohduksistaan.
Se ei ole asiakkaan vika, jos posti ei kulje!!
Vaihda työpaikkaa, jos et osaa tervehtiä asiakasta, olla ystävällinen ja palveluhalukas!!! - aasiakas
parempia löytyy. kirjoitti:
Ei osaa tervehtiä asiakkaita ja sitten käy asiakkaalle valittamaan "heidän" omista uhohduksistaan.
Vaihda työpaikkaa, jos et osaa tervehtiä asiakasta, olla ystävällinen ja palveluhalukas!!!Tai vaihda sinä kauppaa, jos et osaa tervehtiä tai olla ystävällinen. Niin metsä vastaa kuin sinne huutaa.
- liolui
parempia löytyy. kirjoitti:
Vaihda työpaikkaa, jos et osaa tervehtiä asiakasta, olla ystävällinen ja palveluhalukas!!!Samanlaista siel oli eilen illalla. Kaksi myyjää vaan kiherteli omia juttujaan. Moni asiakas tervehti kassalle tulleessaan ja lähtiessään pois kaupasta, mutta huomasivatko myyjät tervehtiä?- Ei sitten kertaakaan, tärkeämpää oli juttu jostain killekallesta ja hihihiii. Ei muuta kuin palautetta antamaan, niin miekin tein.
- purhus
SIWA= Siperian Walinta
- kassörska
olisitpa sinäkin fiksu, niin voisi vaikka ajatella.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikä se Mira Luodin ohjelma oli?
Ja onnistuiko hiljaiseksi maksaminen sittenkään, jos myöhemmin sanoo, että tuollaista tapahtunut? Ihmiset alkaa pohtiin33611654IL - Kansanedustaja tehnyt ITSEMURHAN eduskuntatalossa!!
"IL:n tiedot: Kansanedustaja tehnyt itsemurhan Eduskuntatalossa Iltalehden tietojen mukaan kansanedustaja on tehnyt its3597926Mira Luoti koki seksivvaltaa sarjan kuvauksissa. Otti hyssyttelyrahat mutta nyt julkistaa asian?
Kun hyvin tietää että helppo päätellä mikä ohjelma kyseessä. Ja jos koki oikein "väkivaltaa" eli raisk, niin edesvastuut922920Verinen koira
Mikä juttu on tämä Karhumäellä pyörinyt verinen koira? Oliko hyökännyt jonkun kimppuun?982238Eemeli Peltonen teki itsemurhan eduskuntatalossa
Kevyet mullat sitten vaan. Ei mulla muuta.1522168Mira Luoti, Vain Elämää
kausi 8. mukana aluksi mm. Terhi Kokkonen ja Mira Luoti. taustalla myös Danny ja Kashmir. paljonko 1+1 olikaan?81636- 1101261
Mopokeulija
Poliisit saisivat käydä noukkimassa sinipuseroisen keulijan tuota pikaa. Koulureppu selässä yhdellä pyörälla S-Marketin531084Sonnisen turha valitus selvästä asiasta !
Nyt tuli sellainen valitus jossa ei järjen häivää, Sonninen ja koko hallinto munaa itsensä. Hänestä on tulossa pilkunnus26908MUISTATTEKO SEN?
Karhean tummansövyisen raastavsn huudon : RYKIKÄÄ! NIITÄ RAATOJA@ RÄKIKÄÄ NIITÄ EAATOJA!btämän paeoni aina toivotti rakk312782