Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

lennot Balille

lomailija

Voisiko joku neuvoa miten tiedustella/ varata edullisin lentoa Kuala Lumpurin stopoverina kohti Balia. Tiedän Malesian Airlinesin lentävän tuota reittiä. Tarkoitus olisi saada menopaluu mieluiten hintahaarukkaan 600-700 € per hlö. Päivämääräni ovat selvillä mutta varausjärjestelmät netissä herjaavat koska matkaan on aikaa yli 330 vrk. olis hyväsaada lennot mitä pikemmiten selviks jotta uskallan varata muut palvelut. Onko kokemusta saako kyseisen lentoyhtiön lentoja edullisimmin lähtemällä ensin Frankfurttiin ? Tarjous lento Helsinki -Bali jotakuinkin tonnin luokkaa mutta tarjous oli vain kuukaudeksi tälle kesälle. Kaikki lisätieto tarpeen !!!

14

1100

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LCC

      Jos haluat hieman säätää,niin lennä Turkish Airlinesin halvalla lipulla,joko Hong Kongiin,Singaporeen taiJakartaan.
      Siitä Air Asialla Kuala Lumpuriin,tai suoraan Balille.
      Toinen vaihtoehto on Lontoon kautta,hinta about 500£ ,JOLLET halua lentää Kuwait Airwaysillä tai
      Royal Bruneilla,jolloin 350e
      Malaysian lentää myös Amsterdamista,josta noin 750e.
      Sitten on vielä Ruotsi,esim Qatarin tarjoukset.

      • lomailija

        oletko itse käyttänyt edellämainittuja lentoyhtiöitä ? Miten olet onnistunut varaamaan lennot ? Kuvittelin että nyt vois jo varailla koska olen ajatellut matka-ajankohdaksi 09-03.2011. Vai olenko vain liian aikaisin buukkailemassa.


      • LCC
        lomailija kirjoitti:

        oletko itse käyttänyt edellämainittuja lentoyhtiöitä ? Miten olet onnistunut varaamaan lennot ? Kuvittelin että nyt vois jo varailla koska olen ajatellut matka-ajankohdaksi 09-03.2011. Vai olenko vain liian aikaisin buukkailemassa.

        Tuossa noita lähtöaikoja,ainakin turkkilaisella 8.3.2011-18.3.2011 Jakartaan maksaisi 564e josta Air Asialla
        balille 85e,siis lähtö Helsingistä.
        Antoi varata niin että 21.3 oli viimeinen lentopäivä.
        Turkkilaisella olen käynyt Kapkaupungissa,ei valittamista,omat näyttöruudut,hyvä palvelu.
        Ainut miinus pitkä vaihtoaika 6h ?mutta silloin saa ilmaisen kiertoajelun kaupungilla.
        Air Asialla en ole lentänyt mutta siitä on pitkä ketju pallontallaajissa,ei pitäisi olla paha.
        Tämän alle ei oikein pääse,koska se 400 alkaa olla minimi Hong Kongiin,ja sieltä 200e eteenpäin,
        sitten tulee vaihtoja lisää.


      • lomailija
        LCC kirjoitti:

        Tuossa noita lähtöaikoja,ainakin turkkilaisella 8.3.2011-18.3.2011 Jakartaan maksaisi 564e josta Air Asialla
        balille 85e,siis lähtö Helsingistä.
        Antoi varata niin että 21.3 oli viimeinen lentopäivä.
        Turkkilaisella olen käynyt Kapkaupungissa,ei valittamista,omat näyttöruudut,hyvä palvelu.
        Ainut miinus pitkä vaihtoaika 6h ?mutta silloin saa ilmaisen kiertoajelun kaupungilla.
        Air Asialla en ole lentänyt mutta siitä on pitkä ketju pallontallaajissa,ei pitäisi olla paha.
        Tämän alle ei oikein pääse,koska se 400 alkaa olla minimi Hong Kongiin,ja sieltä 200e eteenpäin,
        sitten tulee vaihtoja lisää.

        Kiitos sinulle tuhannesti. Olet tähti !!! Miten löysit nuo lennot?? Olen matkustellut kyllä kovasti mutta aina matkatoimiston kautta. Nyt tuli hieman mitta täysi kun tulin viime viikon loppuna Vietnamista sellaisella sillipurkilla ( Finnair-lomalento ) että päätin siirtyä reittilentoihin. Vasta-alkajan touhua tämä minulla on. Tuttaviani reissaa paljon omatoimisesti, mutta itse olen ollut hieman tylsä ja ottanut aina valmismatkan. Jos sinulla muita hyviä vinkkejä, kerro ihmeessä. Vielä kysymys lisää. Kun varaan lennot, pitääkö ne maksaa saman tien vai vasta lähempänä matkaa vai maksaa varausmaksu ??


      • LCC
        lomailija kirjoitti:

        Kiitos sinulle tuhannesti. Olet tähti !!! Miten löysit nuo lennot?? Olen matkustellut kyllä kovasti mutta aina matkatoimiston kautta. Nyt tuli hieman mitta täysi kun tulin viime viikon loppuna Vietnamista sellaisella sillipurkilla ( Finnair-lomalento ) että päätin siirtyä reittilentoihin. Vasta-alkajan touhua tämä minulla on. Tuttaviani reissaa paljon omatoimisesti, mutta itse olen ollut hieman tylsä ja ottanut aina valmismatkan. Jos sinulla muita hyviä vinkkejä, kerro ihmeessä. Vielä kysymys lisää. Kun varaan lennot, pitääkö ne maksaa saman tien vai vasta lähempänä matkaa vai maksaa varausmaksu ??

        Thy.com,sieltä multi destinations or stopovers,sitten lähdet pätkän kerrallaan.
        Hel-IST,IST-JKT,nämä samana päivänä,otat vain huomioon että vuorokausi vaihtuu paluulennolla,eli
        lähtö vaikka 19 pvä Istanbulissa 20 pvä.
        Olen maksanut kaikki lennot aina luottokortilla,mutta muistaakseni silloin kun varasin Kapkaupungin
        lentoja soitin toimistolle ja varasin ne sieltä.
        Oli muistaakseni mahdollista tehdä varauskin,joka piti maksaa kuukautta ennen matkaa.
        Kannattaa soittaa tai käydä.
        Air Asia buukaa lentojaan mielestäni muutaman kuukauden aikaisemmin,kokeile sivuilta.
        Lentojen hakuun pätevä vertaa.fi siihen vain vaihtelet lähtökaupunkeja/aikoja


      • lomailija
        lomailija kirjoitti:

        Kiitos sinulle tuhannesti. Olet tähti !!! Miten löysit nuo lennot?? Olen matkustellut kyllä kovasti mutta aina matkatoimiston kautta. Nyt tuli hieman mitta täysi kun tulin viime viikon loppuna Vietnamista sellaisella sillipurkilla ( Finnair-lomalento ) että päätin siirtyä reittilentoihin. Vasta-alkajan touhua tämä minulla on. Tuttaviani reissaa paljon omatoimisesti, mutta itse olen ollut hieman tylsä ja ottanut aina valmismatkan. Jos sinulla muita hyviä vinkkejä, kerro ihmeessä. Vielä kysymys lisää. Kun varaan lennot, pitääkö ne maksaa saman tien vai vasta lähempänä matkaa vai maksaa varausmaksu ??

        Kiitos sinulle että vaivaudut auttamaan. On hienoa että keskustelu sivuilta saa asiallisia ja auttavia viestejä. jos sinulla on jakaa matkustuskokemuksia Indonesiasta, otan mielelläni vinkkejä vastaan. Soitin tänään Turkish Airlinelle ja sain ihan hyvääpalvelua. valitettavasti voivat buukata lentoni vasta toukokuussa mutta varmaan saan silloin vielä paikat varatuksi. Oletko käyttänyt majoituksen varaamiseen nettijärjestelmää vai varannut paikan päältä ? Itse katselin tänään Balilta majoitusta ihan mielstäni kohtuuhinnalla 45,00 € 3 hlöä. Hotelli oli melko laadukas eikä ihan retkimajalta näyttänyt.


      • LCC
        lomailija kirjoitti:

        Kiitos sinulle että vaivaudut auttamaan. On hienoa että keskustelu sivuilta saa asiallisia ja auttavia viestejä. jos sinulla on jakaa matkustuskokemuksia Indonesiasta, otan mielelläni vinkkejä vastaan. Soitin tänään Turkish Airlinelle ja sain ihan hyvääpalvelua. valitettavasti voivat buukata lentoni vasta toukokuussa mutta varmaan saan silloin vielä paikat varatuksi. Oletko käyttänyt majoituksen varaamiseen nettijärjestelmää vai varannut paikan päältä ? Itse katselin tänään Balilta majoitusta ihan mielstäni kohtuuhinnalla 45,00 € 3 hlöä. Hotelli oli melko laadukas eikä ihan retkimajalta näyttänyt.

        Joita olen käyttänyt pääasiassa,Hotels,com,Asiarooms,Flygstolen.se Travelloverland.de Cheapflights.co.uk,Vertaa,fi josta näkee kerralla Suomessa toimivien netti/matkatoimistojen tarjonnan.
        Sitten on Home away jonka kautta saa vuokrattua huviloita melko mukavasti.
        Muutaman viime kerran olen varannut suoraan hotellista,se on helponpaa ilman välikäsiä,jos tulee
        joitakin sotkuja,lisäksi saat paremmin toivomuksesi perille.
        Ainakin kannattaa varata päivä tai kaksi etukäteen,sen jälkeen voi sitten vaihtaa miten haluaa.


      • LCC
        LCC kirjoitti:

        Joita olen käyttänyt pääasiassa,Hotels,com,Asiarooms,Flygstolen.se Travelloverland.de Cheapflights.co.uk,Vertaa,fi josta näkee kerralla Suomessa toimivien netti/matkatoimistojen tarjonnan.
        Sitten on Home away jonka kautta saa vuokrattua huviloita melko mukavasti.
        Muutaman viime kerran olen varannut suoraan hotellista,se on helponpaa ilman välikäsiä,jos tulee
        joitakin sotkuja,lisäksi saat paremmin toivomuksesi perille.
        Ainakin kannattaa varata päivä tai kaksi etukäteen,sen jälkeen voi sitten vaihtaa miten haluaa.

        Yks foorumi http://www.lonelyplanet.com/thorntree/forum.jspa?forumID=23&keywordid=95


      • lomailija
        LCC kirjoitti:

        Yks foorumi http://www.lonelyplanet.com/thorntree/forum.jspa?forumID=23&keywordid=95

        vieläkään löytämään lentoa Balille. hakukoneeni ilmoittelee vain noin tonnin lentoja. Missä ihmeessä teen väärin. Turkish airline antaa kyllä varata jo 24 päivään asti mutta hinnat noin 800,00 €. Tämä onkin kyllä halvin tällä hetkellä mutta viiden-kuuden sadan lento sopii paremmin budjettiini. Etsiskelin myös majoitusta Balilta. Käytin hakuohjelmana Agoban sivuja. Monet hotellit mainostavat että vain pari huonetta vapaana, mutta olisiko myyntikikka. Tarjous lentoja löysin noin 500, € mutta ovat voimassa vain kuukauden tänä kesänä. Olenko vain liian hätäinen.


      • LCC
        lomailija kirjoitti:

        vieläkään löytämään lentoa Balille. hakukoneeni ilmoittelee vain noin tonnin lentoja. Missä ihmeessä teen väärin. Turkish airline antaa kyllä varata jo 24 päivään asti mutta hinnat noin 800,00 €. Tämä onkin kyllä halvin tällä hetkellä mutta viiden-kuuden sadan lento sopii paremmin budjettiini. Etsiskelin myös majoitusta Balilta. Käytin hakuohjelmana Agoban sivuja. Monet hotellit mainostavat että vain pari huonetta vapaana, mutta olisiko myyntikikka. Tarjous lentoja löysin noin 500, € mutta ovat voimassa vain kuukauden tänä kesänä. Olenko vain liian hätäinen.

        Nyt näyttää olevan 629e maaliskuulle,elikä hinnat nousee pikkuhiljaa.
        Elikä menet THY.com sivuille,valitset sieltä return to different city or/and stopovers.
        Sitten lähdet legi kerrallaan,lento 1 Hel-Ist lento 2 Ist-Jkt lento 3 Jkt-Ist lento 4 Ist-Hel.
        Siinä lähtö tulee samalle päivälle,ja paluu niin että kun kone lähtee Jakartasta,niin se on seuraavana aamuna Istanbulissa.
        Tätä samaa keinoa voit käyttää,kun haet muita kohteita,siis turkkilaisella.
        Tarjouslennot tulee vasta 1-2 kk ennen lähtöpäivää,elikä matkamessut vois olla sellanen
        ajankohta jolloin niitä löytyis.


      • lomailija
        LCC kirjoitti:

        Nyt näyttää olevan 629e maaliskuulle,elikä hinnat nousee pikkuhiljaa.
        Elikä menet THY.com sivuille,valitset sieltä return to different city or/and stopovers.
        Sitten lähdet legi kerrallaan,lento 1 Hel-Ist lento 2 Ist-Jkt lento 3 Jkt-Ist lento 4 Ist-Hel.
        Siinä lähtö tulee samalle päivälle,ja paluu niin että kun kone lähtee Jakartasta,niin se on seuraavana aamuna Istanbulissa.
        Tätä samaa keinoa voit käyttää,kun haet muita kohteita,siis turkkilaisella.
        Tarjouslennot tulee vasta 1-2 kk ennen lähtöpäivää,elikä matkamessut vois olla sellanen
        ajankohta jolloin niitä löytyis.

        Saitko jo 26.03 lennoille thy:lta ? Susta on ollut suunnaton apu tässä mun matkajärjestelyssä. Älä vaan poistu linjoilta. Epäilen että mulla voi tulla vielä hieman mutkia matkaan. Soitin torstaina thyn toimistolle ja poika sanoi että toukokuussa tulevat myyntiin maaliskuun 2011 lennot. En kyllä jää odotteleen toukokuuta kun hinnat näköjään koko ajan nousevat. Eikö matkamessut olekin alkuvuodesta ?


      • lomailija
        lomailija kirjoitti:

        Saitko jo 26.03 lennoille thy:lta ? Susta on ollut suunnaton apu tässä mun matkajärjestelyssä. Älä vaan poistu linjoilta. Epäilen että mulla voi tulla vielä hieman mutkia matkaan. Soitin torstaina thyn toimistolle ja poika sanoi että toukokuussa tulevat myyntiin maaliskuun 2011 lennot. En kyllä jää odotteleen toukokuuta kun hinnat näköjään koko ajan nousevat. Eikö matkamessut olekin alkuvuodesta ?

        Onnistuin saamaan liput. Vihdoin tänä aamuna. Maksoivat vähä reilu 600 edestakaisin, mutta mielestäni melko kohtuullinen hinta. Kiitos avustasi. Kaikk imuu on nyt ok, mutta en ole saanut selville onko Balilta suoraa lentoa Manadoon. Katselin Bali-Singapore-Manado mutta ei ollut vielä päiviä ja hinta pomppi jossain ulkosfääreissä. Mutta kai sitä jotain löytyy.


      • Lcc
        lomailija kirjoitti:

        Onnistuin saamaan liput. Vihdoin tänä aamuna. Maksoivat vähä reilu 600 edestakaisin, mutta mielestäni melko kohtuullinen hinta. Kiitos avustasi. Kaikk imuu on nyt ok, mutta en ole saanut selville onko Balilta suoraa lentoa Manadoon. Katselin Bali-Singapore-Manado mutta ei ollut vielä päiviä ja hinta pomppi jossain ulkosfääreissä. Mutta kai sitä jotain löytyy.

        Että,Batavia Air ja Lion air lentää Jakartasta.http://www.whichbudget.com/


      • lomailija
        Lcc kirjoitti:

        Että,Batavia Air ja Lion air lentää Jakartasta.http://www.whichbudget.com/

        Kiitti sulle jälleen. Löysin lennot jakartan kautta ja erinomaisella hinnalla. Nyt on kaikki kasassa. Lennot hel-ist-jak jak-bali. Balilla viikko ja bali-jak-manado.Sit kaksi viikkoa bunakenillaja takaisin kohti kotia. Kiitos hirmusti.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2247
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2073
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      78
      1688
    4. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1506
    5. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1500
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1397
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1364
    8. 52
      1258
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1200
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1179
    Aihe