Miten pitää hauska...

:(

Siis kuinka pidetään hauskaa? Mun elämä on vain samaa rutiinia joka päivä... Herään aamulla, sit kouluun, koulusta koneelle, ehkä lenkillä ym. ja sitten taas nukkumaan. Seuraavana päivänä sama homma... Tylsää... Kaverini ovat ns. "nörttejä", jotka eivät halua lähteä koneelta, toisin kuin minä. Pidän ihan vain kavereiden kanssa olosta, jos vain halukkaita kavereita löytyisi. Koulussakin tulen hyvälle mielelle jos joku puhuu minulle muusta kun koulusta, peleistä tai tietokoneista... Miten voisin pitää hauskaa oikeen kunnolla?

4

1033

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • aa

urheilu, muu liikunta tai mikä sua kiinnostaa...

• andreas j

no mie olen sopivan hauska sinulle
      he he hee he he

mentäis vaikka bongailemaan
      sinitiaisia

mulla on kyllä putket ja pelit

• Tylsää jokapäivä:(

Miunkin päivät on ihan tylsiä. Herään, meen kouluun, sitten koneelle ja nukkumaan. Itselläni ei oo rahaa, joten kerjään mun mutsilt manii 8) Ite tykkään shoppailusta, uimisesta ja kavereiden kanssa olemisest. Siis jos on hauskaa kaverin kans, tietty 8D Ei tarvii olla kuitenkaa jokapäivä shoppailuu yms.. :D

• hevoshullu

mene vaikka uimaan kesäisin ja talvella vaikka hiihtämään itse ratsastan kesäisin

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      65
      3325
    2. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3137
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      43
      2518
    4. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      2503
    5. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1943
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      27
      1840
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1636
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      85
      1455
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1310
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      82