Olen 30v nainen Helsingistä. Ja olen valmis tulemaan vaikka koululaisten seuraksi kesäksi jos joutuvat olemaan
Monta tuntia kotona vanhempien ollessa töissä. Monet päiväkodit ovat kesäisin kiinni joten voisin tulla kotiinne lasten seuraksi. Itse asun Itä-Helsingissä joten toivon että asutte Itä-helsingissä.
Laittakaa yhteystiedot niin otan yhteyttä
Haluan auttaa
leikittäjä
3
683
Vastaukset
- leikittäjä
Voitte asua muuallakin päin Mutta kuitenkin sellaisella alueella josta on hyvät yhteydet Helsingistä.
Toki voin aloittaa aikaisemminkin. Mutta ajokorttia ei ole - vientsu6a
Teen myös vapaehtoistyötä auttamalla vanhempia lasten hoitamisessa, siivouksessa ja ruuanlaitossa
Olen tarvittaessa käytettävissä viikonloppuisin ja tulen tarvittaessa yöksi
Ajokorttia ei ole
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 192595
- 441281
Piilorikollisuutta Puolangan päätöksentekoelimissä? Kyllä! Julkisesti todistettu!
Kyösti (kesk) rehenteli julkisissa tiedotusvälineissä tehneen jo ennen vaaleja sopimuksen kokoomuksen ehdokkaiden kanssa70937Miten suomalaiset miehet
On usein niin aikaansaamattomia? Odottavat prinsessapalvelua. Odottavat, että nainen tekee aloitteen, että nainen pyytää138915- 45861
- 59827
- 42806
Eräs läheinen sanoi
Että mies kyllä ottaa aina itse yhteyttä, jos on kiinnostunut. Oli tilanne mikä hyvänsä. Kuulemma kuvittelin koko jutun.44785Eduskunnassa valmistaudutaan jo persujen täydelliseen romahdukseen - Koko paska kaatuu hetkessä
– On mahdollista, että käy kuin Assadin Syyrialle tai Ceaușescun Romanialle: koko paska kaatuu aivan hetkessä, kun tarpe164762Iloista ja aurinkoista pääsiäistä kaikki palstan kivat sinkut :)
Täällä on näköjään vähän huono meininki tarttunut kuin tuolta muualta mutta pidetään edelleen tämä puoli suht positiivis134725