28 vuotias nainen vailla uusia tuttavuuksia, esim. seuraks kahville, leffaan tai baareileen. Oon luonteeltani ilonen, huumorintajunen ja monenlaisten ihmisten kanssa toimeentuleva. Onko muita naisia (n.26-30 v), jotka kaipaa elämäänsä uusia tuttavuuksia?
TRE :)
5
703
Vastaukset
- pianeee
Jos oot vielä uusia tuttavuuksia vailla, niin laitappa viestiä:) Oon suunnilleen saman ikäinen ja vailla seuraa kesän rientoihin. [email protected]
- omppu27
Moi! Täällä olisi 27-vuotias nainen joka kaipailisi uusia tuttavuuksia elämäänsä, esim. leffaseuraksi, pelaamaan biljardia/keilaamaan, kirppareille, baariseuraksi tai vaikka kesällä lavatansseihin. Myös vaikka uuden harrastuksen aloittaminen kivassa seurassa kiinnostaisi. Pistäpä postia mikäli haluat tutustua paremmin, minut tavoittaa osoitteesta [email protected]
Moi!
Kaipailen itsekin uusia kavereita. Olen 27-vuotias Tampereella asuva nainen. Ystäviä kyllä löytyy, mutta he ovat kaikki jo jämähtäneet miestensä kainaloon. Etsiskelen siis vähän aktiivisempia kavereita seuraksi kaikkeen kivaan. : )
Olen kiinnostunut kulttuurista, shoppailusta, biletyksestä, luonnosta, musasta, leffoista jne. Nyt kun on ollut näitä lämpimiä ilmoja, olisi tosi kiva saada kaveri mukaan vaikka puistoon tai rannalle ottamaan arskaa ja juoruamaan. : )
Kirjoittele pian!- kevät_82
Et ollu neilikka82 laittanut sähköpostiosotetta, mihin voisi kirjotella.
kevät_82 kirjoitti:
Et ollu neilikka82 laittanut sähköpostiosotetta, mihin voisi kirjotella.
Kirjottele vaikka osotteeseen [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521867
- 621802
SDP:n lyhyt selviytymisopas
1. Komitea on vastaus, oli kysymys mikä tahansa Jos maailma on muuttumassa tai jossain palaa, demari ei hätiköi. Ensin p121345- 611151
- 491114
Mitä se olisi
Jos sinä mies saisit sanoa kaivatullesi mitä vain juuri nyt. Ilman mitään seuraamuksia yms. Niin mitä sanoisit?41795Nanna Karalahti :Paljastus bisneksistä Jere Karalahden kanssa!
Ottanut yhteyttä seiskalehden toimittajaan ja kertonut totuuden yhteisestä Herotreeni-nimisestä verkkovalmenuksesta.118657Toivoisitko
Toivoisitko, että kaivattusi olisi introvertimpi tai extrovertimpi? Itsenäinen tai tarvitsisi enemmän apua/sinua? Osoit86650Sotekeskus
Aloite on hyvä, kiitokset siitä. Mutta jos olette yhtään seuranneet hyvinvointialueen kokouksia niin sehän on jo nuijit32627- 38586