Näitä kitulämmittäjiä löytyy kyllä joka maakunnasta ,mutta nämä mustasaaren sivukylät on pahimmasta päästä .Onko se korsholman svenska porukka niin tyhmää ,jottei haittaa yhtään 24/7 haiseva kitkerä kitusavu, vaikko sitten vaan ei naapurille voi mistään asiasta valittaa.Lämmitysöljyn nouseva hinta ja eläkeläisten määrän kasvu(lue:päivät pitkät kituutellen kaksoispesäs) tulee vuosien mittaan lisäämään kitupolton kestämättömälle tasolle.Viranomaisten suhtautuminen asiaan on lisäksi käsittämättömän lepsua .Luvataan käydä tekemässä katselmus ,mutta se jää käytännössä terveystarkastajan ohi ajoon tiellä.Tämän tyyppinen katselmus on hyvin tyypillistä ympäri suomen .Korsholman savuista tuli kokemuksia kuukauden ajalta 8t /vrk ja täytyy nyt vaan todeta ,jotta voi ,voi.Kun ei näitä kitu naapuria saada kuriin.
kitupolttajat
nariduuri
1
286
Vastaukset
- korstenförbud
ainakaan millään lailla, kaikkeen tottuu ; eikö kannata harkita muuttoa jo pois ,jos on noin vaikeaa ...?
Oletko usuttanut viranomaiset paikalle? He ovat varmaan olleet inhimillisempiä ,kun eivät mahtikäskyillään tee ihmisten elämää kestämättömäksi.
Millä tavalla itse ajattelet korvata tuon "kuriin saamisen" - keräät hatulla lämmitysrahaa vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.663172Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91841- 1111730
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2241249- 1281035
- 98978
- 60944
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil67926Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6865- 84859