Näitä kitulämmittäjiä löytyy kyllä joka maakunnasta ,mutta nämä mustasaaren sivukylät on pahimmasta päästä .Onko se korsholman svenska porukka niin tyhmää ,jottei haittaa yhtään 24/7 haiseva kitkerä kitusavu, vaikko sitten vaan ei naapurille voi mistään asiasta valittaa.Lämmitysöljyn nouseva hinta ja eläkeläisten määrän kasvu(lue:päivät pitkät kituutellen kaksoispesäs) tulee vuosien mittaan lisäämään kitupolton kestämättömälle tasolle.Viranomaisten suhtautuminen asiaan on lisäksi käsittämättömän lepsua .Luvataan käydä tekemässä katselmus ,mutta se jää käytännössä terveystarkastajan ohi ajoon tiellä.Tämän tyyppinen katselmus on hyvin tyypillistä ympäri suomen .Korsholman savuista tuli kokemuksia kuukauden ajalta 8t /vrk ja täytyy nyt vaan todeta ,jotta voi ,voi.Kun ei näitä kitu naapuria saada kuriin.
kitupolttajat
nariduuri
1
274
Vastaukset
- korstenförbud
ainakaan millään lailla, kaikkeen tottuu ; eikö kannata harkita muuttoa jo pois ,jos on noin vaikeaa ...?
Oletko usuttanut viranomaiset paikalle? He ovat varmaan olleet inhimillisempiä ,kun eivät mahtikäskyillään tee ihmisten elämää kestämättömäksi.
Millä tavalla itse ajattelet korvata tuon "kuriin saamisen" - keräät hatulla lämmitysrahaa vai?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341728- 401648
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631410- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091144Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2771097- 701083
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19958- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888