hp 615s / compaq 615 ÄLÄ OSTA!

BlueScreen

Tyhmä kun olen, olen ostanut sekä hp 615s ja hp compaq 615. Ensimmäisellä kerralla(615s) luulin kyseessä olevan maanantaikappaleen, mutta kun tämä toinenkin sammuu ja käynnistelee itsensä miten sattuu, ja aina ongelmantunniste on BlueScreen, niin onhan se vika: ---HP---.
Onneksi sain ekasta koneesta rahani takaisin, kun jaksoin kolme kertaa sitä käyttää pääkaupungissa huollossa. Biosit, emolevyt ja invertterit vaihettiin/päivitettiin/tjms.
Olen nyt (jälkeenpäin... kun ei enää jaksa itkettää eikä naurattaakaan) lukenut täältä juttuja Hp:n surkeudesta ja halusin vain kirjoittaa kokemukseni ja vielä kerran (yksikään kerta ei ole liikaa) varoittaa ihmisiä kyseisestä merkistä/mallista.
Toivon saavani tästä koneesta nopeammin ja helpommin rahani takaisin, mitä kyllä epäilen. Haaveissa on joskus omistaa edullinen ja yksinkertainen läppäri.

47

7664

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ...............

      voi johtua riittämättömästä jäähdytyksestä, ja kun tuossa on vielä AMD:n prossu niin sillä selvä. Tuo voi kyllä olla myös sitäkin että sen virranhallinta on sekaisin, siihen viittais toi itsekseen käynnistely kun yleensä jos kone sammuu esim. liikalämmön takia niin ei se itekseen (kai?) ala käynnistymään.

      • Mie itte

        Jaa. No nämä molemmat on lahjakkaasti pimenneet ja sen jälkeen käynnistyneet uudelleen. Siinä tulee muistaakseni joku teksti "kone suljettiin (jouduttiin käynnistämään uudelleen?) odottamattoman virheen vuoksi" tjms.
        Netistä löytyy aika paljon huonoja kokemuksia just näistä merkeistä, niin miksihän Expertillä, Verkkokauppa.comissa ja Hp:n asiakaspalvelussa hoetaan, että onpas ihme vika, eipä ole kyllä ennen kuultu tällaisesta. Niinpä vissiin!!
        Herää kysymys, olenko maailman idiootein ihminen, kun menin ostamaan samanmerkkisen läppärin, kuin ensimmäinenkin fiasko, vai sattuiko mulle molemmat 'yksi tuhannesta' rikkinäisestä koneesta. Molempi pahempi, epäilen ensimmäistä vaihtoehtoa.
        No pitää nyt tämäkin se kolme kertaa siellä huollossa reissauttaa, että saan rahani takaisin. Turhauttavaa.


      • Blue screeen yms.
        Mie itte kirjoitti:

        Jaa. No nämä molemmat on lahjakkaasti pimenneet ja sen jälkeen käynnistyneet uudelleen. Siinä tulee muistaakseni joku teksti "kone suljettiin (jouduttiin käynnistämään uudelleen?) odottamattoman virheen vuoksi" tjms.
        Netistä löytyy aika paljon huonoja kokemuksia just näistä merkeistä, niin miksihän Expertillä, Verkkokauppa.comissa ja Hp:n asiakaspalvelussa hoetaan, että onpas ihme vika, eipä ole kyllä ennen kuultu tällaisesta. Niinpä vissiin!!
        Herää kysymys, olenko maailman idiootein ihminen, kun menin ostamaan samanmerkkisen läppärin, kuin ensimmäinenkin fiasko, vai sattuiko mulle molemmat 'yksi tuhannesta' rikkinäisestä koneesta. Molempi pahempi, epäilen ensimmäistä vaihtoehtoa.
        No pitää nyt tämäkin se kolme kertaa siellä huollossa reissauttaa, että saan rahani takaisin. Turhauttavaa.

        "Jaa. No nämä molemmat on lahjakkaasti pimenneet ja sen jälkeen käynnistyneet uudelleen. Siinä tulee muistaakseni joku teksti "kone suljettiin (jouduttiin käynnistämään uudelleen?) odottamattoman virheen vuoksi" tjms."

        Tuohan kertoo, että vika oli käyttöjärjestelmässä. Kokeilisit sitä vaikka live-linuxilla, niin tietäisit onko raudassa vikaa. Kaverin vastaava pillastui Nortonin poistosta, mutta viimeisenkin Nortonin ajurin poiston jälkeen taas toimi windowsmaisesti ok.


      • On softassa
        Mie itte kirjoitti:

        Jaa. No nämä molemmat on lahjakkaasti pimenneet ja sen jälkeen käynnistyneet uudelleen. Siinä tulee muistaakseni joku teksti "kone suljettiin (jouduttiin käynnistämään uudelleen?) odottamattoman virheen vuoksi" tjms.
        Netistä löytyy aika paljon huonoja kokemuksia just näistä merkeistä, niin miksihän Expertillä, Verkkokauppa.comissa ja Hp:n asiakaspalvelussa hoetaan, että onpas ihme vika, eipä ole kyllä ennen kuultu tällaisesta. Niinpä vissiin!!
        Herää kysymys, olenko maailman idiootein ihminen, kun menin ostamaan samanmerkkisen läppärin, kuin ensimmäinenkin fiasko, vai sattuiko mulle molemmat 'yksi tuhannesta' rikkinäisestä koneesta. Molempi pahempi, epäilen ensimmäistä vaihtoehtoa.
        No pitää nyt tämäkin se kolme kertaa siellä huollossa reissauttaa, että saan rahani takaisin. Turhauttavaa.

        Miksi haukut koneen rautaa, kun kuvailemasi vika lähes 100%:n varmuudella näyttää olevan joko käyttöjärjestelmässä, tai jostakin softasta/ajurista, jonka olet koneellesi asentanut.

        Näyttäisi siltä, että et vaan osaa.


      • döadöl
        Blue screeen yms. kirjoitti:

        "Jaa. No nämä molemmat on lahjakkaasti pimenneet ja sen jälkeen käynnistyneet uudelleen. Siinä tulee muistaakseni joku teksti "kone suljettiin (jouduttiin käynnistämään uudelleen?) odottamattoman virheen vuoksi" tjms."

        Tuohan kertoo, että vika oli käyttöjärjestelmässä. Kokeilisit sitä vaikka live-linuxilla, niin tietäisit onko raudassa vikaa. Kaverin vastaava pillastui Nortonin poistosta, mutta viimeisenkin Nortonin ajurin poiston jälkeen taas toimi windowsmaisesti ok.

        HP:n kohdalla ne softaviat johtuu yleensä HP:n omista ohjelmistoista. HP on tunnettu siitä että pilaa jotkin tuotteensa ohjelmistoillaan. Silloin se luonnollisesti on virhe tuotteessa.


    • Jokainen täysjärkinenhän tietää, että HP:lta on vaikea saada muun päivän kuin maanatain koneita.

      • Phyh!

        Olipa rajusti yleistetty. Oletat siis, että jokainen täysijärkinen tässä maapallolla on varustettu tiedolla, että hp on huono. Pakko ärsyyntyä tuollaisesta "faktahan on" -asenteesta, jolla asiasta tehdään yleistyksellä tosiasia. Jos vaikka mietitään kehitysmaiden täysijärkisiä, jotka eivät tule koskaan elämässänsä näkemään tietokonetta, onko heidät myös varustettu samalla tiedolla?


      • Phyh! kirjoitti:

        Olipa rajusti yleistetty. Oletat siis, että jokainen täysijärkinen tässä maapallolla on varustettu tiedolla, että hp on huono. Pakko ärsyyntyä tuollaisesta "faktahan on" -asenteesta, jolla asiasta tehdään yleistyksellä tosiasia. Jos vaikka mietitään kehitysmaiden täysijärkisiä, jotka eivät tule koskaan elämässänsä näkemään tietokonetta, onko heidät myös varustettu samalla tiedolla?

        Häviävän pieni osa ihmisistä on täysjärkisiä, siksi niitä kökköjä ostetaankin.

        Moni viisastuu ensimmäisen HP:n paskakasan jälkeen, mutta ei läheskään kaikki. Sitä päätä sitten hakataan seinään kerta toisensa jälkeen.


    • Missä lie vika ollut

      Kai te olette kaikki vain huonoja trolleja? Itsellä ei ole todellakaan ollut tämän kuusyksvitosen kanssa mitään ongelmia. On ajettu Win 7, Win XP, Ubuntu ja Fedora kaikki ongelmitta sisään. Missään ei ole ollut vikaa ja ajurit on löytynyt GNU/Linuxeillakin. En ole saanut auttamattomaan jumiin millään. Ihme mämmikouria tuntuu olevan suomi24 täynnä.

      • ITSENSÄ:::!!11%#??!1

        .

        kaikilta "asennetaanko google toolbar" -yes asentajilta siten että joka kerta moisen yrityksestä tulisi koneelle viikko bannia kunnes oppi menee perille

        .


    • Läppiksen Hernerokka

      Itsehän en kovin paljon alle 1000€ läppäreitä edes vilkaise ja luultavasti siksi ne on itsellä hyvin toiminutkin jopa HP, merkissä ei ole mitään vikaa ja toimii niinkuin pitääkin, jo 5 vuotta.
      Toisaalta onhan se totta että pitäähän niiden luvatulla tavalla toimia myös halpis läppäreiden.

      • nyt viisaampi..

        Tietenkään halpis läppäriltä ei voi paljon odottaa. Mutta. Kun laitteessa on suunnitteluvirheitä, kuten esim pavilioneissa jäähdytys, joka tekee koneesta suorastaan vaarallisen ja vähintääkin aiheuttaa hajoamisen, niin vois odottaa että valmistaja kantaa jonkun vastuun virheistään. Mutta kun ei.. Mistä kuluttaja voi tietää että ostohetkellä tuote on jo valmiiksi viallinen?


    • ToimiiSe

      Hyvin on toiminut, ei vikoja. Mutta eipä täällä palstalla hirveästi kehutakaan, jos on kommentoitavaa. Ymmärrän yskän.

      • LOLLLLLLL

        No on kyllä kivasti kirjoitettu! Itselläni on ollut tämä compaq 615 kahta vuoden, ei mitään ongelmia! Ei sammunut kertaakaan ilman sammutusta... Joten sinun kokemuksesi HP:n koneista ei tarkoita että kaikki olisivat ihan huonoja...


    • vp

      minäkin olen samaa mieltä kuin edellinen. omistamani compaqit ja töissä käyttämäni hp:t eivät ole temppuilleet oikeastaan ollenkaan samoin hp:n kirjoittimien ajureiden asennus on toiminut mielestäni hyvin ( kyseisen valmistajan läppäreitä minulla on ollut käytössä 6 kpl. ) . kaikinpuolin normaalikäyttäjänä olen ollut varsin tyytyväinen kyseisen laitevalmistajan tuotteisiin
      kokemusta minulla on eri laitemerkeistä myös jonkinverran ( työni puolesta aikanaan ollut enemmänkin eri pc maailman tuotteiden kanssa tekemisissä )
      sellainen ominaisuus on joskus esiintynyt että kiintolevy on mennyt kumoon
      mutta tämä ei ole pc laitevalmistajasta oikeastaan johtunut vaan kiintolevyn valmistajasta yleensä. Ajureiden asennus hp:n tuotteissa on ollut mielestäni normaalikäyttäjän näkökulmasta hyvä.

      • 18 + 15

        >> käyttämäni hp:t eivät ole temppuilleet oikeastaan ollenkaan...

        Onko kyseesä olleet marketti-pavillonit vai yrityskannettavat ja millä prossulla?

        HP:n yrityskannettavissa mm. ilmanvaihto / jäähdytys on totetettu ladukkaammin ja laite ei kuumene markettimallien tapaan. Myös Intelin prossu on viileämpi kuin AMD.

        Itse olen hieman kallellaan Lenovoon ja Delliin päin. Myös HP yrityskannettava on ok.


    • lollero615

      meillä on kotona Compaq 615, ja toimii ihan hyvin.

    • 5 kiloa täyttä

      sontaa. Eli 1.3 vuotta h-p läppäri 6105 mallitaan alkoi temppuilemaan, eli
      alkoi kuva jämähtelemään ja eikä mikään toiminut sen jälkeen paitsi pakkosammutus (ei tee koneelle todellakaan hyvää) ja nyt se ei enää käynnisty että tälläinen tapaus.

      Ei enää koskaan h-p läppäriä tässä taloudessa.

    • ....

      itelläni ei ole ollut vielä mitään vikaa. kait se johtuu käyttäjästä.

    • HP=saastaa

      mullakin oli aikoinaan tällainen Hp romu.. hajos parin vuoden käytön jälkeen. Hp asiakaspalvelusta haistatettiin vitut kun esitin et 900e koneen pitää kestää kauemmin kuin 24kk. No kyllästyin sitten lopulta tappelemaan niiden kanssa. Toivon hartaasti että menee konkkaan koko lafka.

      opetuksena tästä, älkää ostako kyseisen firman tuotteita!

      • njknjl

        "älkää ostako kyseisen firman tuotteita!"

        Kannatan. Olisi korkea aika ajaa HP alas!


      • voeee
        njknjl kirjoitti:

        "älkää ostako kyseisen firman tuotteita!"

        Kannatan. Olisi korkea aika ajaa HP alas!

        HP toimii siinä missä vastaavat läppärit. Paljon samoja osia ei merkki aina ratkaise.
        Muutoksia kun on voi joku epäonnistua.


    • Huono kone on huono

      Mites se et mun 615 on paska... Virtajohto meni vuoden jälkeen piloille, akku ei toimi niinkuin pitää... Ja nyt kone ei toimi muutenkuin vikasietotilassa

    • Idea:

      Get a Mac!

    • Ei-ikinä.

      Parin vuoden jälkeen Compaq 615 tilttas, emolevy rikki ja takuu meni just pari kuukautta sitten umpeen.

    • kckcv

      Täällä hp 625 14h pv päällä 2v ei vikaa amdprossul.

    • Joku random

      Meikäläisellä Compaq 615, 2 vuotta kanssa ollut, takuu mennyt juuri umpeen. Näytönohjain hajoomassa, ja ylikuumentunut muutamia kertoja. Tuuletin puskee kuumaa ilmaa aina, ja tuuletin huutaa kokoajan, vaikkei koneella tekisi edes mitään.

    • Ei HP eikä Compaq

      Halpiskoneet ovat halpiskoneita. Vaikka niissä olisivat prossut sun muut releet aivan hyvää kamaa, niin jossainhan on pitänyt säästää. Näppis, näyttö, kotelo ja mekaaniset osat. Nehän koneen hintaa nostavat, eivät prossut tai kovalevyt. Siispä tehdään laitteita, jotka eivät kestä fyysistä rasitusta ja hajoavat. Jos halutaan säästää sisuskaluissa, niin asennetaan alamittainen virtalähde ja huolehditaan tuuletuksesta huonosti. Siinäkin tehdas säästää muutaman euron. Tuloksena se, mitä yllä ollaan saatu lukea. Katso minkä tahansa valmistajan "markettikonetta" ja "ammattilaismallia". Ero on kuin yöllä ja päivällä. Sitä ihmettelen, että HP lykkää moista halpiskamaa markkinoille omalla nimellään. Olisi jättänyt sen Compaqin halpismerkiksi ja varjellut oman HP-merkkinsä laatua. No, kaipa ovat asiaa miettineet...

      • pc:n apinasuodatin

        kyllä tämä minulla toimii hyvin, sain tämän´´romun´´ kaveriltani...ite oli ajanut sen jumiin...3 päällekkäistä virustorjuntaohjelmaa ja 17 virusta..siinä oli kova työ saada kone puhtaaksi, mutta sen jälkeen toiminut loistavasti...diablo3 pyörii kuin unelma


    • Vasara ja Leka

      Minulla on Compag 615 2 1/2 vuotta vanha ja ollut jo 4x huollossa,Hp:ltä sanottiin että on maanantai versio,kun jatkuvasti on jotain ongelmia,tekee ihan itse omia tallennuksia ja poistoja.Mikähän viirus suojaus ohjelma sopii tälle murheen kryynille,kun ei ole oikein mikään toiminut kuin muutaman kuukauden.Kannattaako enää korjauttaa tätä konetta vai ostanko uuden.Joskus tekis mieli käyttää vasaraa ja lekaa kun kone rupee temppuilemaan.Hp:ltä ei osattu sanoa että mikä koneessa olisi vikana ja mitä pitäis tehdä ja etteivät olekkaan koskaan kuuleetkaan moisista virheistä mitä kone tekee.

    • alaTest.fi :ssä
    • Hohhoh...

      Täällä lukee niin paljon negatiivisia kommenteja että mun on pakko kertoa oma kokemus, läppäristäni siis!

      Minulle ostettiin kesällä ennen lukion ekaa luokkaa tällainen HP Pavilion dv9000 jotakin (en nyt valitettavasti tarkemmin mallia osaa kertoa) ja tämä pelittää tosi mukavasti vieläkin, vaikka on vistat ja kaikki taakkana! Tämä oli siis sellainen expertin *99e tarjous kone AMD:n prossulla, ja kyllä, onhan se vuosien vieriessä hidastunut hieman, mutta ei muuta valittamista!

      Niin ja mainittakoon että opiskelen nyt toista vuotta yliopistossa, niin tällä koneella on jo ikää jonkin verran... :)

      Näin minun kokemukseni "H[elvetin] P[askasta]"... Eli minä en kyllä ihan heti usko että HP olisi jostain syvemmältä kuin tietokonepöydältäni!

    • shittiä

      Juu erehdyin ostamaan Compaq 615:n ja myyty paskaa paketissa mulle. Ostopäätökseen vaikutti enimmäkseen mun vanha tyytyväisyys yhteen Compaq-läppäriin.

    • Niin paljon haukkuja niin pitää oma kokemuskin tästä kyseisestä mallista tänne laittaa.

      Ensin mitä nyt ja jäljempänä miten tähän on päästy ;)

      Hyvin toimii HP Compaq 615 Windows seiskan premiumilla ( 64-bittinen ).

      Ei lämpöongelmia, molemmat amd:t toimii hienosti vaikka vaihdoin valmistajan tököttien tilalle jarruvaseliinin. Whineemiseen vastauksena, että piirisarjakin on AMD:n valmistama tässä mallissa.
      Keskusmuistista en muista paljon piti olla mutta nyt on 4 gigaa.
      Kiintolevyksi WesternDigitalin 320 giganen.

      Hommaan jouduin kun vahingossa tiputin koneen sylistä lattialle ja seurauksena näyttö sekä kiintolevy hajosi. Käytettyä varaosaa löytyi myyntipalstoilta edullisesti ja asennus oli helppoa kun satoja kannettavia olen työkseni korjannut.

      HP:n laiteohjaimet tuli toki asennettua, mutta HP:N OHJELMISTOT jäi lataamatta. AMD:n sivuilta näytönohjaimelle ajantasainen päivitys ja peruskäyttöön ILMAISET ohjelmistot koska maksullisuus tarkoittaa liian usein typeriä tarkistuksia piratismin estämiseksi, lisenssikoodeja sekä jollei heti niin myöhemmin myös muita erilaisia ongelmia. Poikkeuksia on tietysti satoja tuhansia eikä kaikki ilmaiset ohjelmistot ole hyviä ja / tai luotettavia. Google on hyvä apuri sitä selvittäessä.

      Hyvänä esimerkkinä kaupasta ostettu peli ei toimi, mutta piraattiversio samasta peliversiosta toimii.

      No käyttöjärjestelmänä kun on Windows niin se toki on lisensseineen pakollinen ja Microsoftikin taisi suositella jo Vista-aikoina vuosittaista käyttöjärjestelmän uudelleen asennusta sujuvan käytön takaamiseksi käyttöjärjestelmän puolelta.

      Koska olen juurtunut joko erilliseen hiireen tai yksinkertaiseen kannettavan hiiritason käyttäjäksi ( taso kaksi nappia ) niin nämä uudet "helpottavat" toimenpiteet joutuu erikseen kytkemään pois päältä niin ei selaimen teksti kutistu yms tarkotuksettomasti.

      Muutaman kuukauden käytön perusteella uskallan suositella tätä kannettavaa tietokonetta huomioimalla edellämainitut asiat. Koska jäähdytysjärjestelmä puretaan, mahdollinen löytynyt pölymatto pitää poistaa eikä laittaa takaisin kokoomisvaiheessa.

      Lämmönjohtotahnana käytin jarruvaseliinia, koska pii- ja hopeatahna on suunniteltu kuivamaan ajanmyötä ja täten menettävät lämmönsiirtokykyään ja ehkä jopa murenevat pois välistä. Aiemmin testasin tuoreen hopeatahnan ja ryppyvoiteen lämmönjohtokykyä eikä edes yhtä astetta ollut eroa suorittimen neljän tunnin rasitustestien jälkeen, joten kyllä kyseessä on ihan puhdas ja laillinen rahastus. Hopean lämmönjohtokyky on paras metalleista, mutta jos siinä tökötissä on yli 90% muuta sontaa joka johtaa huonosti tai ei lainkaan lämpöä niin ostos on pelkän värin ja tapojen vuoksi huono.

      Kerroin tästä harrastelijakaverilleni niin se nauro, testasi omalla koneellaan ja nauro sitten lisää kun se toimi.

      Pahoittelen mahdollisia kirjoitteluvihreitä.

    • W8 Compaq 615

      Höpöt, hyvin tominut jo pari vuotta. Windows 8 asentelin joku aika sitten. OK
      Sain koneen halvalla 300€ uutena, jees!

    • P*SKA PUHETTA!

      No jaa.. itellä ollut 3 vuotta Compaq 615, ainut vika mikä on ollut, oli CD asema, sekin meni takuuseen.. sen jälkeen toiminut 2 vuotta moitteetta

    • HP on paras

      Tähän väliin kyllä täytyy sanoa että HP on kyllä paras merkki vaikka onhan tämä 615 aivan paska!

      Mutta kun ostaa kunnon HooPeen tietokoneen niin kyllä muutes toimii ja pitkää.

      • Hah, aika hyvä vitsi

        Juu, varmaan joo.
        Se vähän riippuu mikä kone on kyseessä.


    • Piiptööt

      HP 615: 2v 10kk päivittäistä käyttöä ilman ongelmia, viimeistä edellistä kertaa avatessa näyttö lähti päälle vasta toisella käynnistyksellä ja sitten päivän jälkeen ei enää näyttö käynnistynyt. Takuuhuollossa (jäljellä 2kk :)

    • piiptööt

      Ja laite on nyt viikon verran ollut PUOLAN REISSULLA ups:n seurannan mukaan... Noudettiin kotiovelta ja pitäisi olla nyt paluumatkalla mutta että Puolassa asti huolto...

    • tättärää

      Puhistakaa niitä koneita, ettei ne ylikuumene ja hajoa!

    • tuuletin

      Juu mulla on ollu tää kone pari vuotta enkä voi sanoa että olisin erityisen tyytyväinen. Ensinnäkin HIDAS lataa nettisivuja pitkään ja lagaa vähän väliä. Sitten tuuletin...En yllättyisi jos tuulettimesta puskisi kohta tulta. EN SUOSITTELE

      • sama vika

        Minulla myös HP Compaq 615, kun takuu meni umpeen kone alkoi tekemään Blue Screen juttua eli sammuu itsestään. Tuuletin surisee ja kone kuumenee liikaa. Mitään ei voi koneella tehdä.


    • surkea

      aivan surkea kone

    • R.D.Yykkari

      Arvoisat ihmiset
      Ma löysin roskikselta niin hyvän näkösen 615:n että kannoin sen kotiin ja rupesin ottaan selvää että mitä siitä ollaan mieltä.
      No, onhan tossa noita mielipiteitä ollu puolesta ja (etupäässä) vastaan.

      Heti huomasin että käynnistysnäppäimeen syttyy valo kun siitä painaa, mutta sammuu pian ilman että mitään on tapahtunut.

      Kertokaa mulle mitä vois yrittää jotta pääsisin toteamaan onko tässä mitään muuta vikaa :s
      Hei sit ja muistakaa käyvä lenkillä välillä ettei sormet jumitu :)

    • itasiantuntija

      nämä viat mitä tässä on lueteltu on yleisi näytön ohjain vikoja ja näytön ohjain piiri vikoja onkelma vaan on kun maahan tuojilla ja niiden huollossa ei löydy tieto ja taitoa tämmästen vikojen korjamiseen joskus nää mainitut viat voi olla komponetti vikoja mutta kun ne korjaa niin kone toimii varmasti siis onkelma on kun kyseisissä huolloissa ei riitä ammatti taito tai kyseinen korjaus kalusto piirit vaan vaihtoon ja näytön ohjaimet vaan korjaan iin toimii varmastiwin 10 kin pyörii kivasti tosin pisnes sarjan koneet on eri juttu ne kestää varmasti

    • AMD_romut

      Kirpputorit on täynnänsä noita toimimattomia erimerkkisiä halpamikroja joissa AMD:n hidas prosessori ja AMD:n näytönohjain.
      Ei sellaista vieläkään kannata ostaa, uutenakaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8443
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2565
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      122
      2287
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1946
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1684
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1509
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1462
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1409
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1282
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      13
      1193
    Aihe