Kuinka onlinessa voi saada 150 ottelun jälkeen arvosanan A-? Olen pelannut nyt lukuisia(kymmeniä) otteluita, joissa sijoittuminen on ollut yli 50 prosentissa A ja vain muutamassa A-(loput siis A). Joukkuepeli on pyörinyt B:n molemmin puolin ja tilastot A:n ja B:n ympärillä. Tämän lisäksi en ole keskeyttänyt ainuttakaan ottelua. Sijoittumisen kokonaisarvosana nousi kerran A:han kun olin pelannut kymmenkunta A -ottelua, mutta tippui A-:n kun sain kerran A- sijoittumisesta. Nyt se on A-, eikä näytä enää nousevan!? Ymmärrän, että pelissä pitää olla haastetta, mutta en usko, että kukaan voi pelata pelkkiä täysiä A otteluita ja siten saada tuon A- arvosanan. Kuinka siis tulisi toimia!?
NHL 10 ja A- onlinessa
5
480
Vastaukset
- niinpä niin!??!?
Niin siis sen verran vielä, että aloin järjestelmällisesti pelaamaan "siistiä" kiekkoa 80 pelatun pelin jälkeen ja tuolloin kokonaisarvosanani oli B-. Hankalan alun jälkeen olen pyörinyt B :n ja B:n välillä ilman mitään järjellistä syytä, sillä arvosanat peleistä ovat olleet edellä sanotun mukaisia eli siis hyviä. Näin siis jopa siitä huolimatta, että joukkuetoverit ovat olleet huonoja. Ainoa "selitys" moiselle olisi, että peli ottaa huomioon joka erän jälkeisen arvostelun, mikä sinänsä tekisi Legenda-kortin hankkimisesta erityisen haastavaa, eikä millään tavoin positiivisessa mielessä. Toivottavasti EA tajuaa ujuttaa seuraavaan peliinsä "takaportin" eli tietyn pelimäärän täyttyessä Legenda-kortin voisi saada ja siten loput kehityspisteet.
- Ilmeisesti
kannattaa nyt keskittyä eniten joukkuepeliin. Taklaat ja riistät kiekkoa kovasti, mieluiten ilman jäähyjä totta kai, ja syötät kiekkoa eteenpäin. Maalien tekeminen ja muu kikkailu kannattaa suosiolla unohtaa ja keskittyä vain siihen, ettei omissa soi. Av:lla purat kiekon äkkiä pois ja pelaat epäitsekästä peliä. Kyllä se sieltä tulee. Itellä tais olla sijoittuminen A , joukkuepeli A ja tilastot A- ja vasta silloin kokonaisuus oli A-.
- niinpä niin!??!?
Toisin sanoen Legenda jää kohdallani mahdottomaksi. Kuten jo edellä mainitsin, niin pelini ovat myös joukkuepelin kohdalla jatkuvasti parempia kuin "keskiarvo", jonka kokonaisuus siis näyttää. Pelaan jatkuvasti B ja A-(joskus jopa A tai A ) pelejä siten, että kerran 10 on alle tämän(se B- tai B). Tästäkin huolimatta joukkuepelini ei ole noussut yli B :n. Pelaan puolustajaa, enkä menetä käytännössä koskaan kiekkoa ja 99% syötöistä onnistuu, koska pidän ne erittäin lyhyinä ja syötän vain tietokoneelle, joka nähtävästi osaa ottaa ne vastaan. Taklauksia tulee pelistä riippuen 5-10(laskettua) ja poke chekkeja, sekä muita kiekon estoja lukematon määrä. Jäähyä en ole istunut viimeiseen 50 peliin. Pelini on likimain täydellistä ottaen huomioon sen, että en voi vaikuttaa kanssapelaajien toimintaan. Joka kymmenes peli on sellainen, jossa joku keksii ottaa maalivahtia maalilta tai sitten "yhteys vastustajaan katkeaa". Maaleja tai syöttöjä en varsinaisesti edes hae, mutta niitäkin ilmaantuu keskimäärin 1,5 per ottelu. Legenda kortin hankkimisessa on oikeasti jotain vikaa, sillä suurin osa näyttäisi hankkineen ko.kortin "huijaamalla" eli pelaamalla kavereiden kanssa yhteen. Tähän päätelmään olen päässyt selaamalla peliin keskittyneitä foorumeja ja niissä olevien "tunnustuksien" määrää. Käytännössä kortin lähes mahdottomalta vaikuttava hankkiminen on kaiketi vain keino saada turhautuneet pelaajat käyttämään yhä lisää rahaa erilaisten boostien ostamiseen. Paska juttu ja syy jättää NHL 11 tulevaisuudessa kaupan hyllylle.
- No itse olen
niinpä niin!??!? kirjoitti:
Toisin sanoen Legenda jää kohdallani mahdottomaksi. Kuten jo edellä mainitsin, niin pelini ovat myös joukkuepelin kohdalla jatkuvasti parempia kuin "keskiarvo", jonka kokonaisuus siis näyttää. Pelaan jatkuvasti B ja A-(joskus jopa A tai A ) pelejä siten, että kerran 10 on alle tämän(se B- tai B). Tästäkin huolimatta joukkuepelini ei ole noussut yli B :n. Pelaan puolustajaa, enkä menetä käytännössä koskaan kiekkoa ja 99% syötöistä onnistuu, koska pidän ne erittäin lyhyinä ja syötän vain tietokoneelle, joka nähtävästi osaa ottaa ne vastaan. Taklauksia tulee pelistä riippuen 5-10(laskettua) ja poke chekkeja, sekä muita kiekon estoja lukematon määrä. Jäähyä en ole istunut viimeiseen 50 peliin. Pelini on likimain täydellistä ottaen huomioon sen, että en voi vaikuttaa kanssapelaajien toimintaan. Joka kymmenes peli on sellainen, jossa joku keksii ottaa maalivahtia maalilta tai sitten "yhteys vastustajaan katkeaa". Maaleja tai syöttöjä en varsinaisesti edes hae, mutta niitäkin ilmaantuu keskimäärin 1,5 per ottelu. Legenda kortin hankkimisessa on oikeasti jotain vikaa, sillä suurin osa näyttäisi hankkineen ko.kortin "huijaamalla" eli pelaamalla kavereiden kanssa yhteen. Tähän päätelmään olen päässyt selaamalla peliin keskittyneitä foorumeja ja niissä olevien "tunnustuksien" määrää. Käytännössä kortin lähes mahdottomalta vaikuttava hankkiminen on kaiketi vain keino saada turhautuneet pelaajat käyttämään yhä lisää rahaa erilaisten boostien ostamiseen. Paska juttu ja syy jättää NHL 11 tulevaisuudessa kaupan hyllylle.
hankkinut korttini rehellisin tavoin, jos se yhtään lohduttaa.
Käykö sinulle muuten usein tuo maalivahdin vetäminen maalilta? Itselle on sattunut vain kerran vastaavanlainen tilanne, jossa kaveri vetää molarin jatkuvasti maalilta ja lopuksi poistuu pelistä. Sen matsin hävisin muistaakseni 7-1, mutta minähän en saatana kesken pelin lopeta. - bugittaa
No itse olen kirjoitti:
hankkinut korttini rehellisin tavoin, jos se yhtään lohduttaa.
Käykö sinulle muuten usein tuo maalivahdin vetäminen maalilta? Itselle on sattunut vain kerran vastaavanlainen tilanne, jossa kaveri vetää molarin jatkuvasti maalilta ja lopuksi poistuu pelistä. Sen matsin hävisin muistaakseni 7-1, mutta minähän en saatana kesken pelin lopeta.Mullekkin on käynyt tolleen ku vastustaja häipyy ku ei tulos miellytä tai muuten pelillisesti niin mun tilille kopsahtaa tappio merkintä joka sitten vituttaa kun itse johtaa peliä tai oltiin tasoissa. Sit kävi kerran niin jot heti avaus aloituksesta pääsin läpi ja pistin kiekon pömpeliin nii kaveri otti ja häipyi saman tien ja tilastoihin ei tullut mitään merkintää, mutta spostiin oli tullut matsin tiedot joissa oli ottelu päättynyt 3-0 minulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067