Ihana rakkaus

runo64

Päivät ovat kuin unta kanssasi
levotonta
pimeän laskeutumista odottavaa.

Tähdet kun tulevat paikoilleen
kuun kuumottaessa
yö lopulta sallii sen
käsien hiipimisen iholle
jotka oven rakkauden maailmaan raottaa ...

Tämä näyttämö vuoteen kokoiseksi tulee
on siinä kumpikin ilman vuoro sanojaan
ja teot nekin vähät korvaa
uusia merkityksiä rakkaudella sille luo.

Rakastaa kuinka paljon voikaan
ei sillä ole laitoja tai rajoja ahdistavia
ja sen pyörre vaanii
koska hukuttaa se saa

sen nimissä
sen siivittämänä
tuohon ihanaan tunteeseen ...

9

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Yksinäiseen vuoteeseen.
      Hilajisuuden rikkoo
      vain ääni kellojen.
      Tik, tak,,,,,,

      Joko aamussa.
      Auringon kultaamana kasvoilla.
      Kyynelhelmi.

      Odotanko rakkautta.

      • runo64-1

        ... syke on samanlainen kuin kellojen tik tak
        mutta painajaisesta se ei vaan koskaan herätä
        että joku tulisi viereen asettuisi
        ja aamu hymyilevät kasvonsa paljastaisi
        - rakkaan kanssa halki uuden päivän kulku kävisi
        ruususen uni jatkuu vaan
        ikuisuutta tavoittelee ...

        kiitokset vierailusta
        hyvän pääsiäisen toivotukset lähetän
        lämmöllä sydämestäni.


      • runo64-1 kirjoitti:

        ... syke on samanlainen kuin kellojen tik tak
        mutta painajaisesta se ei vaan koskaan herätä
        että joku tulisi viereen asettuisi
        ja aamu hymyilevät kasvonsa paljastaisi
        - rakkaan kanssa halki uuden päivän kulku kävisi
        ruususen uni jatkuu vaan
        ikuisuutta tavoittelee ...

        kiitokset vierailusta
        hyvän pääsiäisen toivotukset lähetän
        lämmöllä sydämestäni.

        Päivän sekoitusta.
        Pääsiäisen taikoja.
        Sinulle toivotan.


    • *saaga*

      sana RAKKAUS
      kuinka ihanana
      kaikuna korvissamme
      tuo sana soi!!

      mutta kuinka vaikeaa
      todellisuudessa
      toteuttaa
      vaikka kuika
      haluaisimme

      Rakkaus yksi perustarpeitamme
      lie ,mut miten helposti se omistukseen
      vie!!

      • runo64-1

        ... taianomaisen sanan merkitykseen
        pitää vain uskoa ja tuntea se sydämellään
        niin vuoret siirtyy paikoiltaan ...

        no kun rakkaus on niin ylivertainen tunne
        ehkä se silloin oikeuttaa itsekkäisiin tekoihin
        mutta kun tavoitteet ovat samanlaiset
        niin kyllä ilo toisesta nousee päälimmäiseksi
        ja muut kiemurat jäävät takaalalle.

        kiitän vierailustasi vaeltava tarina
        revontulten hymni ja toivotan hyvää viikonloppua
        sinulle
        lämmöllä sydämestäni.


    • "vuorikiipeilyä"

      Ihana rakkaus-

      sinä olet ylittänyt
      tuon rajan

      kestänyt hiljaisuuden
      ---------- ---------------
      astunut tuntemattomaan

      mitä löysitkään : )


      Rakastaa kuinka paljon voikaan.....

      Runosi kuvaava,
      peläten, rohkeus
      luottaa elämään,
      rakkautta se on.

      Kiitos : )

      • runo64-1

        ... rakkaus on ihanaa ja niin oli ihana se sivukin
        kun tarinoita siitä kirjoitti
        mutta se oli ennen se
        ja paluuta aikoihin onnellisiin ei enää ole.
        ovat kuin menneen talven lumet - katoavaa ...
        niin minäkin
        kun toiset sivut kutsuu ...

        no rohkeus ei mene muodista
        ja sitä tarvitaan rakkauden rintamilla:
        uskoa siihen että toive siivittää matkan rakkauteen.

        kiitokset vierailusta sanon
        hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän.


      • runo64-1 kirjoitti:

        ... rakkaus on ihanaa ja niin oli ihana se sivukin
        kun tarinoita siitä kirjoitti
        mutta se oli ennen se
        ja paluuta aikoihin onnellisiin ei enää ole.
        ovat kuin menneen talven lumet - katoavaa ...
        niin minäkin
        kun toiset sivut kutsuu ...

        no rohkeus ei mene muodista
        ja sitä tarvitaan rakkauden rintamilla:
        uskoa siihen että toive siivittää matkan rakkauteen.

        kiitokset vierailusta sanon
        hyvän ja kauniin päivän toivotukset lähetän.

        Koko iän ihminen toivoo rakkautta..Se tunne ,on niin lumoavaa.. Siksi,se kiehtoo meidät pauloihinsa,emmekä saa koskaan tarpeeksemme..Runosi on kaunis ,todella..Rakastaminen täyttää ihmisen kokonaisvaltaisesti..ei malttaisi tehdä mitään työtä,vain odottaa hetkeä,jolloin voisi olla yhdessä rakkaansa kanssa..Toivo on kokoajan läsnä,että olisi ikuista,mutta ei useinkaan ole..Mutta runossa,kaikki on toisin..
        Kiitos runostasi ja hyvää,alkavaa päivää! Toivon,että kikki on hyvin siellä..Voimia! t.Irkku


      • runo64-1
        irkku-37 kirjoitti:

        Koko iän ihminen toivoo rakkautta..Se tunne ,on niin lumoavaa.. Siksi,se kiehtoo meidät pauloihinsa,emmekä saa koskaan tarpeeksemme..Runosi on kaunis ,todella..Rakastaminen täyttää ihmisen kokonaisvaltaisesti..ei malttaisi tehdä mitään työtä,vain odottaa hetkeä,jolloin voisi olla yhdessä rakkaansa kanssa..Toivo on kokoajan läsnä,että olisi ikuista,mutta ei useinkaan ole..Mutta runossa,kaikki on toisin..
        Kiitos runostasi ja hyvää,alkavaa päivää! Toivon,että kikki on hyvin siellä..Voimia! t.Irkku

        ... ja onnellisia hetkiä odottaa
        vaikka joskus sitä ajattelee ettei ole oikeutta
        niin kauniisiin tuntemuksiin
        kuin rakkaus ...

        no kirjottelen nykyään sinne mistä lähetin postia
        vaikkei sekään ole pysyvä paikka
        mutta lähetän sitten postia mihin päädyn
        kirjottamaan.

        kiitos vierailustasi rakas ystäväin
        ja toivotan symppiksille kauniita ja hyviä hetkiä
        päivien virtaan
        lämmöllä sydämestäni.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1094
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      824
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      264
      606
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      17
      605
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      68
      567
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      95
      552
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      512
    8. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      44
      493
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    10. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      437
    Aihe