Vuosien taistelun jälkeen Linux ei kiinnosta kuin pari Suomi24:ssä trollaavaa tyyppiä, koti-PC -käyttäjät eivät ole halukkaita kääntelemään kerneliä ja taistelemaan huonon toimivuuden ja pahasti keskeneräisten ohjelmien kanssa, siksi Windows on edelleen ykkönen. Mac OS X on noussut hieman ollen osoitus siitä että myös muut kuin Microsoft osaavat tehdä käytyöjärjestelmiä koko kansalle.
Linux jatkaa marginaalihippien käyttiksenä
15
132
Vastaukset
- penafani
Ääntä noista linuxpropelipipoista lähtee, ei kuitenkaan mitään järjellistä. Windows jyrää jatkossakin.
- ..................
>Ääntä noista linuxpropelipipoista lähtee, ei kuitenkaan mitään järjellistä. Windows jyrää jatkossakin.<
Sinusta ei ikinä lähde mitään järjellistä ääntä!
On muuten hassua, ja huokuu epätoivoa, että vastaat omaan aloitukseesi toisella nimimerkillä...penafani = TurboT. - TurboT
.................. kirjoitti:
>Ääntä noista linuxpropelipipoista lähtee, ei kuitenkaan mitään järjellistä. Windows jyrää jatkossakin.<
Sinusta ei ikinä lähde mitään järjellistä ääntä!
On muuten hassua, ja huokuu epätoivoa, että vastaat omaan aloitukseesi toisella nimimerkillä...penafani = TurboT.Hmm... etkö jo noita tilastoja katsomalla huomaa että on muitakin kuin tämä fanittamasti Pentti jotka eivät pidä Linuxia kovin hyvänä käyttöjärjestelmäympäristönä? Varmaankin se tuo voimia kun uskoo että vastassa on vain yksi henkilö :)
- TurboT
TurboT kirjoitti:
Hmm... etkö jo noita tilastoja katsomalla huomaa että on muitakin kuin tämä fanittamasti Pentti jotka eivät pidä Linuxia kovin hyvänä käyttöjärjestelmäympäristönä? Varmaankin se tuo voimia kun uskoo että vastassa on vain yksi henkilö :)
hups, typotta typottaa :)
No, eiköhän jopa Linuxisti tuon ymmärrä. - ................
TurboT kirjoitti:
Hmm... etkö jo noita tilastoja katsomalla huomaa että on muitakin kuin tämä fanittamasti Pentti jotka eivät pidä Linuxia kovin hyvänä käyttöjärjestelmäympäristönä? Varmaankin se tuo voimia kun uskoo että vastassa on vain yksi henkilö :)
>Hmm... etkö jo noita tilastoja katsomalla huomaa että on muitakin kuin tämä fanittamasti Pentti<
MINÄ en missään tapauksessa fanita Penttiä, olen ANTI-fani! Siks toisekseen tilastot, varsinkin atk-tilastot joissa tilastoidaan käyttiksiä, on tehty perseen pyyhkimiseen! Ne on Microsoftin maksamia ja siten Microsoftin tuottamaa paskapaperia.
> jotka eivät pidä Linuxia kovin hyvänä käyttöjärjestelmäympäristönä? Varmaankin se tuo voimia kun uskoo että vastassa on vain yksi henkilö :)<
Vähissä olette te jotka vihaatte linuxia, en usko että normaalit windows-käyttäjätkään vihaisi linuxia siinä missä te vaikka eivät itse käytäkään linuxia. Mutta sitten on marginaalien marginaaliryhmä joka on omistanut elämänsä linux-vastaiselle missiolle! - windows jyrää
................ kirjoitti:
>Hmm... etkö jo noita tilastoja katsomalla huomaa että on muitakin kuin tämä fanittamasti Pentti<
MINÄ en missään tapauksessa fanita Penttiä, olen ANTI-fani! Siks toisekseen tilastot, varsinkin atk-tilastot joissa tilastoidaan käyttiksiä, on tehty perseen pyyhkimiseen! Ne on Microsoftin maksamia ja siten Microsoftin tuottamaa paskapaperia.
> jotka eivät pidä Linuxia kovin hyvänä käyttöjärjestelmäympäristönä? Varmaankin se tuo voimia kun uskoo että vastassa on vain yksi henkilö :)<
Vähissä olette te jotka vihaatte linuxia, en usko että normaalit windows-käyttäjätkään vihaisi linuxia siinä missä te vaikka eivät itse käytäkään linuxia. Mutta sitten on marginaalien marginaaliryhmä joka on omistanut elämänsä linux-vastaiselle missiolle!windowsin marginaalisen ryhmän marginaaliset jäsenet ylittää lukumäärällään kaaaaaikki maailman linux distrojen käyttäjät heheheheheeeeeeee :D :D :D :D
Minä vastaan sinun puolesta herra ..........., jottei sinun tarvitse vastata kun vaikutat jo kovin väsyneeltä, tässä se tulee;
Eikä VARMANA ylitä tuo lukumäärä linux käyttäjiä VAAN linux pesee windowsin MILLOIN VAIN! LINUX ON AINA parempi kuin mitkään windowsit IKINÄ!
- .................
>Vuosien taistelun jälkeen Linux ei kiinnosta kuin pari Suomi24:ssä trollaavaa tyyppiä,<
Ensinnäkin, ME emme täällä trollaa vaan sinä ja lukuisat sivupersoonasi, toiseksi, linux kyllä kiinnostaa useitakin!
>koti-PC -käyttäjät eivät ole halukkaita kääntelemään kerneliä<
MIKSI YHÄ JAUHAT KERNELIN KÄÄNTÄMISESTÄ KUN KUKAAN TAVIS EI SITÄ JOUDU TEKEMÄÄN? Kernelit tulee valmiiksi käännettynä ja taviskäyttäjien ei tarvitse eikä pidäkään käyttää jotain kehitysversiota!
> ja taistelemaan huonon toimivuuden<
Ei ole huonoa toimivuutta muualla kuin windowsissa!
> ja pahasti keskeneräisten ohjelmien kanssa, <
Mitä ohjelmia muka pahasti keskeneräisiä? Windowsissa niitä on enemmän!
>siksi Windows on edelleen ykkönen. <
Paskat, windows on ykkönen vain siksi että se tulee lähes jokaisen koneen mukana, pakkomyytynä!
>Mac OS X on noussut hieman ollen osoitus siitä että myös muut kuin Microsoft osaavat tehdä käytyöjärjestelmiä koko kansalle.<
Mikä on käytyöjärjestelmä?
Hei, vaikka nyt onkin aprillipäivä niin voisit silti lopettaa paskanjauhamisen. Ja kaikelle atk-väelle helpotukseksi voisit vaikka vetää itses narun jatkeeksi!- TurboT
"Ja kaikelle atk-väelle helpotukseksi voisit vaikka vetää itses narun jatkeeksi!"
Tässä on hyvä osoitus Linux-hipin katkeruudesta, koska koodaamalla ja tekemällä parempia tuotteita ei pärjätä niin sitten mielissä on jo ihmishenkien riistäminen. Ikävää tietysti jos ns. "oma joukkue" ei pärjää. - .................
TurboT kirjoitti:
"Ja kaikelle atk-väelle helpotukseksi voisit vaikka vetää itses narun jatkeeksi!"
Tässä on hyvä osoitus Linux-hipin katkeruudesta, koska koodaamalla ja tekemällä parempia tuotteita ei pärjätä niin sitten mielissä on jo ihmishenkien riistäminen. Ikävää tietysti jos ns. "oma joukkue" ei pärjää.>kaikelle atk-väelle helpotukseksi voisit vaikka vetää itses narun jatkeeksi!"
Tässä on hyvä osoitus Linux-hipin katkeruudesta,<
1. ME EMME OLE MITÄÄN HIPPEJÄ, OLEMME IHAN TAVALLISIA ATK:STA KIINNOSTUNEITA IHMISIÄ!
2. EMME OLE MYÖSKÄÄN KATKERIA VAAN VIHAISIA SUN JATKUVASTA VALEHTELUSTASI! Siinä on eroa ellet satu tietämään!
> koska koodaamalla ja tekemällä parempia tuotteita ei pärjätä niin sitten mielissä on jo ihmishenkien riistäminen. Ikävää tietysti jos ns. "oma joukkue" ei pärjää.<
Ensinnäkin, en MINÄ aio riistää henkeä keneltäkään. Minä vaan suosittelin että sinä itse tekisit palveluksen maailmalle riistämällä itse oman henkesi! Se oma joukkue kyllä pärjää vaikka sä kyllä koitatkin koko ajan myrkyttää ihmisten mieliä jauhamalla paskaa! - pefani
ThreeMice kirjoitti:
kun nuo hermostuu niin h:tisti.....Mutta Hyvää Pääsiäistä edelleen kaikille!
Vähän kun laittaa linuxhipeille faktaa kehiin, alkaa haistattelu ja isoilla kirjaimill kirjoittelu. Sille on ihan hauska naureskella.
- penafani
................. kirjoitti:
>kaikelle atk-väelle helpotukseksi voisit vaikka vetää itses narun jatkeeksi!"
Tässä on hyvä osoitus Linux-hipin katkeruudesta,<
1. ME EMME OLE MITÄÄN HIPPEJÄ, OLEMME IHAN TAVALLISIA ATK:STA KIINNOSTUNEITA IHMISIÄ!
2. EMME OLE MYÖSKÄÄN KATKERIA VAAN VIHAISIA SUN JATKUVASTA VALEHTELUSTASI! Siinä on eroa ellet satu tietämään!
> koska koodaamalla ja tekemällä parempia tuotteita ei pärjätä niin sitten mielissä on jo ihmishenkien riistäminen. Ikävää tietysti jos ns. "oma joukkue" ei pärjää.<
Ensinnäkin, en MINÄ aio riistää henkeä keneltäkään. Minä vaan suosittelin että sinä itse tekisit palveluksen maailmalle riistämällä itse oman henkesi! Se oma joukkue kyllä pärjää vaikka sä kyllä koitatkin koko ajan myrkyttää ihmisten mieliä jauhamalla paskaa!Isoilla kirjaimilla yrität kirjoittaa, kun oletat sen tuovan painoarvoa kirjoituksellesi. Oletkohan oikealla palstalla, jos koet vihan tunteita. Ehkä käynti kallonkutistajalla voisi auttaa.
Mutta tällaisia nuo linuxhipit yleensä ovatkin, ei kantti kestä, kun tietää olevansa alakynnessä... - .................
pefani kirjoitti:
Vähän kun laittaa linuxhipeille faktaa kehiin, alkaa haistattelu ja isoilla kirjaimill kirjoittelu. Sille on ihan hauska naureskella.
>Vähän kun laittaa linuxhipeille faktaa kehiin, alkaa haistattelu ja isoilla kirjaimill kirjoittelu. Sille on ihan hauska naureskella.<
Me ei olla mitään hippejä! Siksi toisekseen haistattelu ja huutaminen johtuu siitä ettei teille saa muuten asiaa perille.
Vaikka turhaa se näköjään on kirjoittaa yhtään mitään oli sitten pienet tai isot kirjaimet, kun sinäkin Pentti vaan runkkaat ja trollaat ja vielä yhtä aikaa....senkin SAIRAS pervertikko! - ............
penafani kirjoitti:
Isoilla kirjaimilla yrität kirjoittaa, kun oletat sen tuovan painoarvoa kirjoituksellesi. Oletkohan oikealla palstalla, jos koet vihan tunteita. Ehkä käynti kallonkutistajalla voisi auttaa.
Mutta tällaisia nuo linuxhipit yleensä ovatkin, ei kantti kestä, kun tietää olevansa alakynnessä...>Isoilla kirjaimilla yrität kirjoittaa, kun oletat sen tuovan painoarvoa kirjoituksellesi. Oletkohan oikealla palstalla, jos koet vihan tunteita. Ehkä käynti kallonkutistajalla voisi auttaa. <
SUN kannattais mennä kallonkutistajalle, SÄ olet sellaisen tarpeessa, en minä!
>Mutta tällaisia nuo linuxhipit yleensä ovatkin, ei kantti kestä, kun tietää olevansa alakynnessä...<
1. EI olla alakynnessä!
2. Ei olla hippejä!
Hyvä aprillipilan yritys mutta ei mennyt läpi ;D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu322790- 1332461
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142041Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151863- 161376
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731327- 1061294
- 931007
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144985Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923