GUESS LAUKUT?

Guess mut ei varaa

Heippa!! Myydäänkö Alanyassa GUESSIN Feikkejä? Halausin meinaan ei aidon Guessin laukun ja lompakon :)

38

3146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niinonniin

      Siis myydään ja voit ostaa,eri asia jäätkö tullissa kiinni kun piraatteja ei Suomeen saa tuoda.

      • päivän parhaat

        tullista pääset kyllä ihan ku kävelet...ei ne sun laukkujas katto onko ne aitoja vai ei!! huomaa et joku ei oo matkustellu sit pätkääkä!! joo ja toinen hyvä toi toi mikä sanoo maksaa vähä yli 100e hei kyllä mäkin ostasin sen feikin...hinta on kuiteki hinta ja paskat niissä mitää suuria eroja oo...siis onko aito vai ei...


      • niinonniin
        päivän parhaat kirjoitti:

        tullista pääset kyllä ihan ku kävelet...ei ne sun laukkujas katto onko ne aitoja vai ei!! huomaa et joku ei oo matkustellu sit pätkääkä!! joo ja toinen hyvä toi toi mikä sanoo maksaa vähä yli 100e hei kyllä mäkin ostasin sen feikin...hinta on kuiteki hinta ja paskat niissä mitää suuria eroja oo...siis onko aito vai ei...

        Vähän olet sinäkin matkustellut,jos et ole moiseen törmännyt.Enemmän ja enemmän feikkeihin
        kiinnitetään huomiota.
        Naura vapaasti.


      • päivän parhaat
        niinonniin kirjoitti:

        Vähän olet sinäkin matkustellut,jos et ole moiseen törmännyt.Enemmän ja enemmän feikkeihin
        kiinnitetään huomiota.
        Naura vapaasti.

        joo matkustelen kyllä useasti ja ei toi tulli ikinään mitää oo sanonu.... ja kiinnittäny mitään huomioo pradat roikkuu olalla ja osa matkalaukun sisällä


      • hah :D

        on tainu joku keskistyy liikaa lukemiseen mitä saa tuoda ja mitä ei! kaikkee ei kannata ihan pilkkuu viilaten noudattaa! tyypillinen perussuomalainen kyllä oot! joo ei mullekka oo ikinä mitään sanottu ulkomaan/kotimaan turvatarkastuksista...ja minäkin matkustelen usein


    • täh?????????????????

      Siis Guessiin ei varaa?????????
      Nehän maksaa pikkasen yli 100 e
      Jos on varaa lähtee turkkiin , niin on varaa ostaa guess aitona.

      • päivän parhaat

        ja viimeks tulin viime viikolla reissusta


      • ....
        päivän parhaat kirjoitti:

        ja viimeks tulin viime viikolla reissusta

        Antalyan kentällä on aitoja Guesseja edullisesti. Tyhmää ostaa feikki!


      • latsa
        .... kirjoitti:

        Antalyan kentällä on aitoja Guesseja edullisesti. Tyhmää ostaa feikki!

        Siks haluun ostaa feikit kun musta on ihan hölmöä laittaa "aitoon" Guessiin yli 100 euroa,sillä se ei eroa feikistä millään lailla!! Ja kiitos vastauksista! mulle riittää se et niitä myydään siellä!!!! :)) ja säästän satasia useita :) !!!!!!


      • tahtoo feikin
        latsa kirjoitti:

        Siks haluun ostaa feikit kun musta on ihan hölmöä laittaa "aitoon" Guessiin yli 100 euroa,sillä se ei eroa feikistä millään lailla!! Ja kiitos vastauksista! mulle riittää se et niitä myydään siellä!!!! :)) ja säästän satasia useita :) !!!!!!

        niin minäki ostan feikin...ei mitään eroo oo! vain tyhmä pulittaa aidosta ja maksaa liikaa!!


      • Maailmaa nähnyt
        latsa kirjoitti:

        Siks haluun ostaa feikit kun musta on ihan hölmöä laittaa "aitoon" Guessiin yli 100 euroa,sillä se ei eroa feikistä millään lailla!! Ja kiitos vastauksista! mulle riittää se et niitä myydään siellä!!!! :)) ja säästän satasia useita :) !!!!!!

        Juu, kannattaa ostaa piraattilaukku, jonka vetoketju loppuu parissa viikossa. Eihän sitä kauempaa tarvitsekaan. Osta myös piraattipaitoja, jotka kulahtavat ensimmäisessä pesussa. Ai niin, et kai osta lääkkeitäkään apteeksista. Osta feikkilääkkeet turkkilaiselta torilta. Ei niissä mitään eroa ole....


      • päivän parhaat
        Maailmaa nähnyt kirjoitti:

        Juu, kannattaa ostaa piraattilaukku, jonka vetoketju loppuu parissa viikossa. Eihän sitä kauempaa tarvitsekaan. Osta myös piraattipaitoja, jotka kulahtavat ensimmäisessä pesussa. Ai niin, et kai osta lääkkeitäkään apteeksista. Osta feikkilääkkeet turkkilaiselta torilta. Ei niissä mitään eroa ole....

        kyllä mun feikki laukuis vetoketjut on kestäny ihan loistavasti ja paidois värit...en tiiä mitä feikki tuotteita sinä kenties ostas :) joo ja lääkkeitäkin tulee ostettuu mm.buranaa ja hyvin on auttaneet päänsärkyyn samoin mikreenilääkkeet (mm.imigran) joo ja mitään ei oo tullu siitäkä edelleen :D


      • päivän parhaat
        päivän parhaat kirjoitti:

        kyllä mun feikki laukuis vetoketjut on kestäny ihan loistavasti ja paidois värit...en tiiä mitä feikki tuotteita sinä kenties ostas :) joo ja lääkkeitäkin tulee ostettuu mm.buranaa ja hyvin on auttaneet päänsärkyyn samoin mikreenilääkkeet (mm.imigran) joo ja mitään ei oo tullu siitäkä edelleen :D

        toki niitäkin feikki laukkuja löytyy missä ei vetskarit ei kestä.....ilmeisesti mul on sit käyny hyvätuuri ku on kestäny...ja jos millo hajoo ni ei kun suutariin ja uus vetoketju tilalle (ei maksa montaa euroo)


      • tahtoo feikkii aina
        päivän parhaat kirjoitti:

        toki niitäkin feikki laukkuja löytyy missä ei vetskarit ei kestä.....ilmeisesti mul on sit käyny hyvätuuri ku on kestäny...ja jos millo hajoo ni ei kun suutariin ja uus vetoketju tilalle (ei maksa montaa euroo)

        toi yks mikä napisee et vetoketjut hajoo...ni se heittääki feikki laukkusa roskiin ja ei oo todellla tullu mieleen et suutari voi pistää uuden vatskarin.... MAALAISJÄRENKÄYTTÖ SALLITTU!! joo ei munka feikki paidois oo värit mihkä hävinny ku pesus on käyneet...


      • päivän parhaat
        tahtoo feikkii aina kirjoitti:

        toi yks mikä napisee et vetoketjut hajoo...ni se heittääki feikki laukkusa roskiin ja ei oo todellla tullu mieleen et suutari voi pistää uuden vatskarin.... MAALAISJÄRENKÄYTTÖ SALLITTU!! joo ei munka feikki paidois oo värit mihkä hävinny ku pesus on käyneet...

        99,9% matkailijoista ostaa feikkiä...osta sinä orginaalia! jokainen ostaa haluamansa


      • ::...........
        päivän parhaat kirjoitti:

        99,9% matkailijoista ostaa feikkiä...osta sinä orginaalia! jokainen ostaa haluamansa

        Ostin vuosia sitten Alanyasta useita feikkilaukkuja, ja todella, vetoketjut laukuista meni lähes heti rikki.
        Samoin kantohihnat. Samoin sisäpuolen vetoketjut. Aivan kertakäyttölaukkuja, en enää ostaisi.


    • Örmörmör

      Mulle ei tulis mieleenkään ostaa MITÄÄN feikkejä!! Vähän noloa ja KÖYHÄÄ!! Just niin perussuomalaista menoa kulkea feikki-vaatteissa feikki-laukku olalla heiluen... Ja kaikki näkee kilometrejen päähän et mikään ei ole aitoa! HALOO!! :D

      • tahtoo feikkii aina

        no se on sun mielipistees...veikkaan silti että sinäkin niit feikkejä ostat vaik muuta toilotat :D niissä ei oo mitään eroo....


      • joopa joo....
        tahtoo feikkii aina kirjoitti:

        no se on sun mielipistees...veikkaan silti että sinäkin niit feikkejä ostat vaik muuta toilotat :D niissä ei oo mitään eroo....

        tai sit se tollottaa pärtstäkerrointa ja sen perusteel ajattelee et ei tolla oo varaa ostaa orginaalii...kullaki tietysti tyylisä...mut tiedoks se pärstäkerroin voi joskus pettääkkin


      • ja näitähän riittää

        ei tulis mielenkä ostaa feikkii ja sanot että on noloa ja köyhää...iältäsi et taida kovinkaan paljon olla...juu kirjoituksesi onki todella aikuismaista :D


      • Guessfani_
        ja näitähän riittää kirjoitti:

        ei tulis mielenkä ostaa feikkii ja sanot että on noloa ja köyhää...iältäsi et taida kovinkaan paljon olla...juu kirjoituksesi onki todella aikuismaista :D

        Oon muuten ihan samaa mieltä =) !


      • Ah niin happy

        Miltäs itse luulet näyttäväsi killuttiminesi. Joulukuusi... So, jokainen tehköön rahoillaan mitä haluaa. Ja vaikka itse voisin ostaa minkä tahansa aidon laukun, en osta! Miksi ostaisin? Olen tyylikäs ja näyttävä nainen vaikka ostin longchamp feikkejä joka väriä turkusta hintaan 10-20
        Eur kpl.


    • Guessfani_

      Ei oo mitään välii, jos ostaa feikin. Ja sulle joka kirjotti, ettei tulis mieleenkään ostaa, niin kuules ei oo mitenkää köyhää. Ja sitä paitsi oot varmaa joku pikkune joka sotkee foorumeja; itelle kelpaa feikki että aito, just kysyin mun kaverilta kun se on menos Turkkiin että voiko ostaa mulle tinkimällä mulle Guessin laukun. Ne tykkää kun tinkii :) =) Oispa suomalaiset yhtä kivoja!

      • No on välii

        Sulle ei varmasti olekaan välii. Tuotteiden kopiointi nyt vaan on rikollista toimintaa ja vie tuloja rehelliseltä yritykseltä. Aika monimutkaista varmaan ajatella oman navan ulkopuolisia asioita!


    • Guessfani_

      Siinä mielessä tarkoitin, että ei oo köyhää. !!!!!

      • Kunnon fani sinä

        Anteeksi vaan, mutta mikä Guess fani olet, jos et edes aitoa laukkua aio ostaa? :D Itse ostin aidon Guess Merci laukun pelkästään sen takia, että en halua feikkiä, kun jumaloin tuota laukkua sen verran. Kunnon fani sinäkin xD


    • larryssa

      Onko Turkissa lentokentällä aidot guessin laukut halvempia kuin hensingin kentäll`ä?

      • liian monta

        guessin?
        hensingin?
        kentäll´ä?

        Kuinka monta virhettä mahtuu yhteen lauseeseen?


      • Ah niin happy too

        Ei todellakaan, lentokentät eivät ole enää edullisia paikkoja. Jos omistat s-kortin, menet sokokseen sillon kun saa 15 pros alee, jos siis aitoa hinkuat. Mulla muuten aito guess hajosi alle kuukaudessa, vetketju!


      • ah niin...
        liian monta kirjoitti:

        guessin?
        hensingin?
        kentäll´ä?

        Kuinka monta virhettä mahtuu yhteen lauseeseen?

        So?


    • Jaapajaapa

      Miksi joku haluaa ostaa feikkilaukun?! Kuten joku aiemmin jo sanoi, että sillä tuet rikollista toimintaa! Jos sinulla ei ole varaa ostaa Guessin laukkua, osta joku muu laukku johon sinulla on varaa. Hienoja laukkuja löytyy varmasti muutamalla kympillä.

      Itse ostan kaikki Guessini aitona, eikä mieleeni tulisi todellakaan ostaa feikkiä.

    • ..

      kyllä sen feikin tunnistaa jo kaukaa..

      • ııılllııı

        Kunnollista feikkiä ei tunnista kaukaa. Turkissa tehdään osa feikeistä tismalleen samannäköisiksi, vastaavilla materiaaleilla ja eroa ei normi-ihminen huomaa.

        Toki halpoja feikkejä löytyy joista törröttää lankoja, vuoret ovat erilaiset, vetoketjut logottomia yms yms, mutta kukas niitä ostaisi - jos haluaa hyvännäköisen tuotteen.

        Itse ostaisin mieluummin laukkuja ja vaatteita joista ei näe kilometrin päähän kenenkä muotihuoneelta ne ovat, mutta Turkin markkinat vastaavat tekstiilipellejen toiveisiin ja valmistavat toinen toistaan suuremmilla YVS, D&G, LV yms logoilla varustettuja tuotteita.
        Mielestäni sellaisia käyttävät vain ihmiset jotka yrittävät esittää parempaa kuin ovat. Oikealle merkin arvostajalle riittää kun tuote erottuu muista esim. taidokkaalla leikkauksellaan ja siinä on vain pieni, huomaamaton logo.


    • el1s4

      Miksi haluat nimenomaan guessin jos et halua kuitenkaan ostaa guessia? Eihän se feikki ole guess.

      • Guessfani_

        Luulis vituttavan, kun joka köyhällä on 50:llä ostettu samanlainen laukku, kuin sinun 1000:n laukku. Ja kuitenkin kaikki luulee, että sinullakin on feikki. hah, mihin retkuun oletkaan mennyt.


    • Ostan jatkossakin

      Mulla on monta feikki laukkuu ja loistavasti ovat kestäneet :)(serkulla muutama orginal ja kuinka ollakkaan rikki jo menny). Miksi ostaa tupla hinnalla laukku kun feikkikin kelpaa ja jopa parempikin on :)

    • Laukkufriikki

      Itse ostin juuri jokin aika 300 euron feikin. Originaali kun maksaisi lähdes 4500 eur.
      Kovin on siistin näköinen väsky!

    • sarah7

      Guesin laukkuja, aitoja saa kyllä alle 100,-e ainakin espanjasta, olen sotnaut monta, joten mitä te täällä 1000,-e laukuist apuhtutte?? Höpölöpö..

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 154
      4453
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      115
      4040
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      25
      2720
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      28
      1901
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1764
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1659
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      21
      1643
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      91
      1571
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1553
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1511
    Aihe