Voisiko joku auttaa?

BewitchedBeloved

Hei voisiko joku kiltti wicca/noita auttaa minua tekemällä taian? Itse en osaa tehdä toimivia taikoja, ja olen Jumalattarenkin mielestä varmaan jotenkin "jäävi" tekemään tätä taikaa.

Eli jos en ole ihan seonnut niin joku on tehnyt minulle taian. Olin mahdollisesti myös itse taiassa mukana, mutta toisena ihmisenä, joten en muista sitä. Taika tarkoitti oikeastaan hyvää, mutta aiheutti todella pahat seuraukset. Oikeastaan taian tarkoitus oli että minulle kävisi huonosti jos olisin paha, mutta se meni pieleen ja minulle kävi huonosti vaikka en ollut paha.

Se ei varsinaisesti ollut kirous sillä tarkoituksena oli vain että saisin mahdolliset pahat tekoni kolmikertaisina takaisin. Nyt kävikin niin että koska olin itse mukana taiassa, minun ymmärrettiin haluavan tällaista. Sain pahat asiat jotka minun piti saada rangaistukseksi, palkkioksi hyvistä asioista joita olen ollut ja tehnyt. Nyt minulle on käynyt tosi huonosti.

Toinen vaihtoehto on sitten että olen seonnut, tai sitten jokin paha henki kiusaa minua, ja on saanut minut uskomaan tällaista. En pysty tämän takia elämään normaalisti sillä nämä asiat ja ajatukset häiritsevät minua. Tämä koko juttu on kerrottu minulle telepaattisesti joten en ole lainkaan varma edes koko taian olemassaolosta. Se voi olla totta että minulle on käynyt näin pieleenmenneestä taiasta tai sitten jokin henki kiusaa minua, tai sitten olen yksinkertaisesti hullu.

Voisiko joku tehdä taian että tilanne korjaantuisi eikä minulle kävisikään pahasti, vaan saisin jatkaa elämääni tavallisena ihmisenä, joka olen aina ollut. Haluaisin myös eroon telepaattisista viesteistä joita en haluaisi vastaanottaa ollenkaan. Ja jos olen seonnut, haluaisin että taika auttaisi minua paranemaan tai pääsemään eroon hengistä tai olennoista jotka kiusaavat minua.

3

621

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaja

Tiedän mitä sinulle on tapahtunut. Kaikki "yliluonnollinen" loppuu elämästäsi ja saat jatkaa elämääsi normaalisti kun vain hoet kymmenen kertaa:

"Hitasin yläsin usosin ritasin hirrin alasin. Normaal ma hulaa aina aika loppuun asti."

• Jeesusontietotuusja

En tiedä luetko tätä enää kun olet viestisi lähdettänyt jo 1.4. mutta Jeesuksella Kristuksella on valta katkoa kaikki pimeyden siteet. Rukoile Jeesusta auttamaan sinua. Pyydä johdatusta elämääsi. Pääse vapaaksi kaikesta pimeydestä Jeesuksen ihanassa nimessä, ole siunattu. Amen.

• Galderas

Minua tosiaan ärsyttää, kun te Jeesus-hipit ette osaa pysyä omassa kategoriassanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      125
      7307
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      513
      5470
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      151
      3375
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      216
      2671
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      51
      2372
    6. Varsinainen vetonaula tämä Pyhäjärven keskustelupalsta

Lisää kummasti muuttohaluja, kun lukee tätä foorumia. Tosin väärään suuntaan. Marraskuuhun mennessä tämä vähäinenkin vä
      Pyhäjärvi
      68
      1308
    7. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1292
    8. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      77
      1272
    9. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1179
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      111
      1153
    Aihe