Voisiko joku auttaa?

BewitchedBeloved

Hei voisiko joku kiltti wicca/noita auttaa minua tekemällä taian? Itse en osaa tehdä toimivia taikoja, ja olen Jumalattarenkin mielestä varmaan jotenkin "jäävi" tekemään tätä taikaa.

Eli jos en ole ihan seonnut niin joku on tehnyt minulle taian. Olin mahdollisesti myös itse taiassa mukana, mutta toisena ihmisenä, joten en muista sitä. Taika tarkoitti oikeastaan hyvää, mutta aiheutti todella pahat seuraukset. Oikeastaan taian tarkoitus oli että minulle kävisi huonosti jos olisin paha, mutta se meni pieleen ja minulle kävi huonosti vaikka en ollut paha.

Se ei varsinaisesti ollut kirous sillä tarkoituksena oli vain että saisin mahdolliset pahat tekoni kolmikertaisina takaisin. Nyt kävikin niin että koska olin itse mukana taiassa, minun ymmärrettiin haluavan tällaista. Sain pahat asiat jotka minun piti saada rangaistukseksi, palkkioksi hyvistä asioista joita olen ollut ja tehnyt. Nyt minulle on käynyt tosi huonosti.

Toinen vaihtoehto on sitten että olen seonnut, tai sitten jokin paha henki kiusaa minua, ja on saanut minut uskomaan tällaista. En pysty tämän takia elämään normaalisti sillä nämä asiat ja ajatukset häiritsevät minua. Tämä koko juttu on kerrottu minulle telepaattisesti joten en ole lainkaan varma edes koko taian olemassaolosta. Se voi olla totta että minulle on käynyt näin pieleenmenneestä taiasta tai sitten jokin henki kiusaa minua, tai sitten olen yksinkertaisesti hullu.

Voisiko joku tehdä taian että tilanne korjaantuisi eikä minulle kävisikään pahasti, vaan saisin jatkaa elämääni tavallisena ihmisenä, joka olen aina ollut. Haluaisin myös eroon telepaattisista viesteistä joita en haluaisi vastaanottaa ollenkaan. Ja jos olen seonnut, haluaisin että taika auttaisi minua paranemaan tai pääsemään eroon hengistä tai olennoista jotka kiusaavat minua.

3

617

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • auttaja

Tiedän mitä sinulle on tapahtunut. Kaikki "yliluonnollinen" loppuu elämästäsi ja saat jatkaa elämääsi normaalisti kun vain hoet kymmenen kertaa:

"Hitasin yläsin usosin ritasin hirrin alasin. Normaal ma hulaa aina aika loppuun asti."

• Jeesusontietotuusja

En tiedä luetko tätä enää kun olet viestisi lähdettänyt jo 1.4. mutta Jeesuksella Kristuksella on valta katkoa kaikki pimeyden siteet. Rukoile Jeesusta auttamaan sinua. Pyydä johdatusta elämääsi. Pääse vapaaksi kaikesta pimeydestä Jeesuksen ihanassa nimessä, ole siunattu. Amen.

• Galderas

Minua tosiaan ärsyttää, kun te Jeesus-hipit ette osaa pysyä omassa kategoriassanne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      128
      5256
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      187
      4971
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      85
      3454
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2986
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2322
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      241
      1757
    7. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      82
      1335
    8. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1309
    9. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      132
      1023
    10. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      74
      1020
    Aihe