Onko kukaan laittanut isoon 1:6 / 1:8 kokoluokan radio-ohjattavaan panssarivaunuun
perunatykkiä aseeksi, vai onko käytökelvoton idea ?
Useinahan rc panssarivaunussa on aseistuksena airsoft ase tykkinä, mutta
paljon tehokkaampi olisi perunatykki.
Tykin teho riippuu tietenkin myös siitä, minkä kokoisen siitä valmistaa.
Pienikin perunatykki on tehokkaampi, kuin airsoft ase.
Isommassa panssarivaunussa perunatykki on myös paljon vaikuttavampi aseeksi, kuin
tehottomampi airsoft ase ja ääniefekti on toista luokkaa tuossa perunatykissä.
Jos rakentaisin isomman rc panssarivaunun, niin aseeksi voisi laittaa perunatykin.
Kunnon tykki rc panssarivaunuun
perunatykki
1
504
Vastaukset
- shotgunshell5000
ei kannata mitään perunatykkejä pistää, rakentaa vaan jonkun jousitoimisen paine aseen tai CO2 patruunoila toimivan aseen, jos tehokkaan haluaa, säästää ilotulitteita ja purkaa ruudin niistä ja tekee kunnon tykin, itse olen tehnyt haulikon johon käy omat 20mm haulikon patruunat, sisällä muutama välitulppa ja 1 teelusikallinen jyvitettyä mustaa ruutia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Klaukkalan onnettomuus 4.4
Klaukkalassa oli tänään se kolmen nuoren naisen onnettomuus, onko kellään mitään tietoa mitä kävi tai ketä onnettomuudes1024437Yleltä tyrmäävä uutinen
Ylen uutisen mukaan Raamattu on keksitty n. 2600. Putoaako kristinuskolta pohja kokonaan alta pois? https://yle.fi/a/743821168- 1861042
Pakko kertoa mies
Äitini tietää, että olen ihastunut sinuun. 😳 halusin että hän näkisi sinun kuvan ja pyysin googlaamaan sinua. Kommentti1091022Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna83893Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.47891- 64881
- 64846
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk10837Onko se niin
Että meillä molemmilla on niin isot egot ettei voi alentua myöntämään kuin tykkää toisesta64816