Tätä ei linux avaa

Pentti Nelonen

Näitä tiedostoja ei linuxsilla avata ELLETTE asenna WINEä ja jotain Windowsille tehtyä
pakkaus- ja purkuohjelmaa, HAHHAA

YEEESSS, nyt kyykytin linux porukan maanrakoon

Todistakaa että pystytte purkamaan/aukaisemaan noista .ACE tiedostoista, EIII ONNISTU

http://koti.kapsi.fi/~divx/tekstitykset.php?dir=0

Kippis ja voittaja hymyilee TAAS

19

319

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Arttu Perkele
      • stttut

        Paketti löytyy suoraan pakettivarastoista ei tarvi latailla itse mitään mistään.


      • heh heh
        stttut kirjoitti:

        Paketti löytyy suoraan pakettivarastoista ei tarvi latailla itse mitään mistään.

        Noobi ei taida ymmärtää että on muitakin linuxeja kuin pupuntu


      • Pentti Nelonen
        stttut kirjoitti:

        Paketti löytyy suoraan pakettivarastoista ei tarvi latailla itse mitään mistään.

        Mutta sillä ei tee mitään, SE EI TOIMI!!

        Hahhaa


      • stttut
        heh heh kirjoitti:

        Noobi ei taida ymmärtää että on muitakin linuxeja kuin pupuntu

        ....löytyvän kaikkien merkittävien linuxjakeluiden lähteistä! Sieltä ne ensin tsekataan ja sitten vasta akletaan hankalasti etsimään kuten Windowsissa ja macissä... eli erittäin harvoin!


      • Arttu Perkele
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Mutta sillä ei tee mitään, SE EI TOIMI!!

        Hahhaa

        Onko todisteita?


      • Arttu Perkele kirjoitti:

        Onko todisteita?

        Hei, totahan on TOSI helppoa kysyä, mutta onko SULLA todisteita oman väittämäsi tueksi?


      • ThreeMice kirjoitti:

        Hei, totahan on TOSI helppoa kysyä, mutta onko SULLA todisteita oman väittämäsi tueksi?

        No jos sulla vaikka Ubuntu niin avaat Synapticin ja haet sillä. Ei tarvi paljoa todistella. Googlellakin löydät tietoja käyttöjärjestelmien sisältämistä komponenteista.

        Miksi näin itsestäänselviä asioita edes tarvitsee todistella joillekin?


    • P. Öhkiäinen

      :)

    • osoitus

      windowsin käytöstä laittomuuksiin ja osoitus windows-käyttäjien köyhyydestä. HYI HYI!

    • onnistuu.

      Jälleen osoitus siitä että Nelonen on oikeasti Linux-käyttäjä.

      Hän tietää että kaikkien yleisimpien jakeluiden paketinhallinnasta löytyy UnAce ja jos haluaa graafisen kikkareen niin sitten vaikkapa:

      http://peazip.sourceforge.net/

    • avattua PNG-tiedostot IE:llä oikein? ;-)

    • Vaikka et Windows-käyttäjä olekaan, niin kai kuitenkin tiedät ettei Windows vakio purkusovelluksellaan juuri muita avaa kuin zippejä ja cabeja?

      • Arttu Perkele

        Ja niitäkin huonosti.


    • Ubuntussa on valmiina .ace tuki.. Windowsissa ei ole.

      • Pentti Nelonen

        Se on aivan sama mitä lisäpalikoita sieltä löytyy kun SE EI TOIMI EIKÄ AVAA.

        Asenna wine...

        Hoh


      • Arttu Perkele
        Pentti Nelonen kirjoitti:

        Se on aivan sama mitä lisäpalikoita sieltä löytyy kun SE EI TOIMI EIKÄ AVAA.

        Asenna wine...

        Hoh

        Jos ei halua säätää, niin ladataan paketit .zip-muodossa, eikä kivikautisessa, suljetussa .ace-muodossa. Tämä koskee sekä Windowsia että Linux-distroja. ZIP-muodossa tekstityksiäkin löytyy enemmän. Tuonkokoisten pakettien kanssa pakkauksen tehokkuudella ei myöskään ole väliä.


      • Pentti Nelonen kirjoitti:

        Se on aivan sama mitä lisäpalikoita sieltä löytyy kun SE EI TOIMI EIKÄ AVAA.

        Asenna wine...

        Hoh

        Tottakai toimii. Ei tuohon mitään Winejä tarvitse.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2322
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      137
      1481
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1452
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      154
      1193
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      927
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      684
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe