Joudun

Ahdistunut

tukahduttamaan taipumukseni uskon tähden.Olen sisimmässäni bi,mutta niinhän ei saisi olla.Tunnen tällä hetkellä enemmän vetoa samaa sukupuolta olevia kohtaan.. Ihastuminen,hellyys,rakastelu..vain unissani niitä voin kokea.

12

872

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Righteous Defender

      ei mulle heterona kulli maistu, mutten olekaan kerettiläinen

    • gayuskova

      Moi. Olen itsekin uskovainen gay ihminen. Älä murehdi. Ilmeisesti etenkin nuoruudessa, normaaliin kehitysvaiheeseen kuuluu, että tuntee vetoa molempia kohtaan, ei välttämättä kaikki tunne. Mutta aivan normaalia se on. Riippuu kehityksestä kumpaan suuntautuu, vai pysyykö bi:nä.
      Älä tukahduttamalla tukahduta tunteitasi, sillä silloin ne vain voimistuu tai blokkautuu. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Jos joskus haluat puhua asiasta jollekin, valitse hyvin tarkkaan kelle avaudut. Monet uskovat vanhemmat (isä, äiti) eivät välttämättä ymmärrä näitä asioita. Voit hakea esim. SETA:n nettisivuilta tietoa, apua. Muista että olet Jumalalle rakas sellaisena kuin olet. Hän ei tee eroa heteron ja homon välillä.
      Siunausta ja kaikkea hyvää elämääsi.

      • Montrei

        Kirjoitat upeasti. Kiitos. Itsekukin voi elää arvostettavan laadukasta elämää seksuaalisesta suuntauksestaaan riippumatta. Silloin pystyy arvostamaan, rakastamaan ja kunnioittamaan itseään aina ja kaikkialla missä onkin. Onnea sinun elämääsi Gayuskova!


      • rukoilen minäkin
        Montrei kirjoitti:

        Kirjoitat upeasti. Kiitos. Itsekukin voi elää arvostettavan laadukasta elämää seksuaalisesta suuntauksestaaan riippumatta. Silloin pystyy arvostamaan, rakastamaan ja kunnioittamaan itseään aina ja kaikkialla missä onkin. Onnea sinun elämääsi Gayuskova!

        Kiitos Herralle, Jumala vastaa rukouksiin. Voimme pyytää muutosta siihen asiantilaan mikä meitä ahdistaa.
        Jumala on kautta aikain parantanut sairauksia, auttanut nälänhädästä, ja muusta hädästä, johdattanut oikealle tielle, jne.


    • minäkin...

      olen lesbo, mutta en voi sitä elää todeksi kun en ole löytänyt naista, jolle usko on luonteva osa elämää.

      • MB86

        Itse uskon että rakkaus,samoin kuin jokainen elämämme päivä on lahja.Miksi Jumala antaisi meille kyvyn rakastaa jos haluaisi erottaa "oikean-ja vääränlaisen" rakkauden?Itse en näe ongelmana elää lessuna uskovaisena,toki ajoittain ihmisten suhtautuminen pelottaa.Ajattelen kuitenkin että tärkeintä on kunnioittaa toisia ja rakkautta sellaisena kuin se on.Ennemmin onnellisena homoseksuaalina jolla on kyky elää rakastavassa suhteessa kun sellainen jonakin päivänä syntyy(jos niin on tarkoitettu) kuin onnettomana huonossa heterosuhteessa joka ei onnistu.Elämämme,sen ongelmatkin,on tarkoituksella meille annettu.Jaksamista.


      • Montrei

        Ota yhteyttä Setaan. Sieltä saat asiallista ohjausta, neuvontaa ja opastusta. Rohkeutta, kriittisyyttä ja onnea elämääsi!


      • samppakeränen
        Montrei kirjoitti:

        Ota yhteyttä Setaan. Sieltä saat asiallista ohjausta, neuvontaa ja opastusta. Rohkeutta, kriittisyyttä ja onnea elämääsi!

        ei kannata tukahduttaa tunteita. kun minä tulin kaapista ulos vanhempani olivat aivan hämillään ja he tarvitsivat aikaa miettiä. samana iltana äiti soitti minulle että ei ne voi minua kieltää olemasta homo eikä jumalakaan voi. minulla on vanhempiin ja sukulaisiin hyvät välit vaikka olen homo he rakastavat minua sellaisena kuin olen


      • "homokielteinen"
        samppakeränen kirjoitti:

        ei kannata tukahduttaa tunteita. kun minä tulin kaapista ulos vanhempani olivat aivan hämillään ja he tarvitsivat aikaa miettiä. samana iltana äiti soitti minulle että ei ne voi minua kieltää olemasta homo eikä jumalakaan voi. minulla on vanhempiin ja sukulaisiin hyvät välit vaikka olen homo he rakastavat minua sellaisena kuin olen

        Uskon asioissa on ensinnäkin kyse Jumalan ja ihmisen välinen asia. Monet ihmiset jotka vastustavat homoja tekevät sen vilpittömästi, raamatun antaman näkemyksen valossa.
        Rakkaushan muutakin kuin seksiä ymmärtääkseni. Mutta en minä tuomitsemaa ala. Mutta jos laitan tähän listan Raamatun jakeita asiasta niin heti sanotaan että minä tuomtsen vaikka se on Raamatun sanaa.
        Mutta se on synti kun tietää jo mitä raamattu sanoo sitten uhmataan jo Jumalaa vastaan .
        Onhan Huoruus ja aviorikoksetkin , irstaus syntiä. Haureuden Henki on eksyttäväinen sanoo Raamattu.
        Saatanahan tulee valkeuden enkelinä ja pukee homouden kauniiksi, mutta Jumala ei sitä tule
        hyväksymää.
        Seurakunnat tulee hyväksymää vapaat suunnat jo ruotsissa ovat homo myönteisiä sehän on selvä laitomuus lisääntyy sanoo Jeesus.


      • 357gyui

        niin...millä tavalla tulit uskoon,mitä usko sinulle tarkoittaa?
        muuttuiko jokin asia selkeästi uskoon tullessa?


      • in a wrong world

        minä olen myös lesbo ja tällä hetkellä vihaan itseäni sen takia.
        en ymmärrä miten jaksan elää elämäni loppuun saakka tietäen ettei Jumala rakasta minua suuntautumiseni takia.


      • faithhopelove

        Tässä ois yksi sellainen nainen, jonka elämään usko kuuluu jokapäiväisenä asiana. Ei pakkona tai kahleena vaan vapautena.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      189
      7566
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      42
      4362
    3. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      26
      2145
    4. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      19
      2069
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      27
      1899
    6. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      37
      1708
    7. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      77
      1706
    8. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      22
      1649
    9. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      17
      1613
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      39
      1438
    Aihe