Joudun

Ahdistunut

tukahduttamaan taipumukseni uskon tähden.Olen sisimmässäni bi,mutta niinhän ei saisi olla.Tunnen tällä hetkellä enemmän vetoa samaa sukupuolta olevia kohtaan.. Ihastuminen,hellyys,rakastelu..vain unissani niitä voin kokea.

12

898

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Righteous Defender

ei mulle heterona kulli maistu, mutten olekaan kerettiläinen

• gayuskova

Moi. Olen itsekin uskovainen gay ihminen. Älä murehdi. Ilmeisesti etenkin nuoruudessa, normaaliin kehitysvaiheeseen kuuluu, että tuntee vetoa molempia kohtaan, ei välttämättä kaikki tunne. Mutta aivan normaalia se on. Riippuu kehityksestä kumpaan suuntautuu, vai pysyykö bi:nä.
      Älä tukahduttamalla tukahduta tunteitasi, sillä silloin ne vain voimistuu tai blokkautuu. Hyväksy itsesi sellaisena kuin olet. Jos joskus haluat puhua asiasta jollekin, valitse hyvin tarkkaan kelle avaudut. Monet uskovat vanhemmat (isä, äiti) eivät välttämättä ymmärrä näitä asioita. Voit hakea esim. SETA:n nettisivuilta tietoa, apua. Muista että olet Jumalalle rakas sellaisena kuin olet. Hän ei tee eroa heteron ja homon välillä.
      Siunausta ja kaikkea hyvää elämääsi.

• Montrei

Kirjoitat upeasti. Kiitos. Itsekukin voi elää arvostettavan laadukasta elämää seksuaalisesta suuntauksestaaan riippumatta. Silloin pystyy arvostamaan, rakastamaan ja kunnioittamaan itseään aina ja kaikkialla missä onkin. Onnea sinun elämääsi Gayuskova!

• rukoilen minäkin
        Montrei kirjoitti:

Kirjoitat upeasti. Kiitos. Itsekukin voi elää arvostettavan laadukasta elämää seksuaalisesta suuntauksestaaan riippumatta. Silloin pystyy arvostamaan, rakastamaan ja kunnioittamaan itseään aina ja kaikkialla missä onkin. Onnea sinun elämääsi Gayuskova!

Kiitos Herralle, Jumala vastaa rukouksiin. Voimme pyytää muutosta siihen asiantilaan mikä meitä ahdistaa.
        Jumala on kautta aikain parantanut sairauksia, auttanut nälänhädästä, ja muusta hädästä, johdattanut oikealle tielle, jne.

• minäkin...

olen lesbo, mutta en voi sitä elää todeksi kun en ole löytänyt naista, jolle usko on luonteva osa elämää.

• MB86

Itse uskon että rakkaus,samoin kuin jokainen elämämme päivä on lahja.Miksi Jumala antaisi meille kyvyn rakastaa jos haluaisi erottaa "oikean-ja vääränlaisen" rakkauden?Itse en näe ongelmana elää lessuna uskovaisena,toki ajoittain ihmisten suhtautuminen pelottaa.Ajattelen kuitenkin että tärkeintä on kunnioittaa toisia ja rakkautta sellaisena kuin se on.Ennemmin onnellisena homoseksuaalina jolla on kyky elää rakastavassa suhteessa kun sellainen jonakin päivänä syntyy(jos niin on tarkoitettu) kuin onnettomana huonossa heterosuhteessa joka ei onnistu.Elämämme,sen ongelmatkin,on tarkoituksella meille annettu.Jaksamista.

• Montrei

Ota yhteyttä Setaan. Sieltä saat asiallista ohjausta, neuvontaa ja opastusta. Rohkeutta, kriittisyyttä ja onnea elämääsi!

• samppakeränen
        Montrei kirjoitti:

Ota yhteyttä Setaan. Sieltä saat asiallista ohjausta, neuvontaa ja opastusta. Rohkeutta, kriittisyyttä ja onnea elämääsi!

ei kannata tukahduttaa tunteita. kun minä tulin kaapista ulos vanhempani olivat aivan hämillään ja he tarvitsivat aikaa miettiä. samana iltana äiti soitti minulle että ei ne voi minua kieltää olemasta homo eikä jumalakaan voi. minulla on vanhempiin ja sukulaisiin hyvät välit vaikka olen homo he rakastavat minua sellaisena kuin olen

• "homokielteinen"
        samppakeränen kirjoitti:

ei kannata tukahduttaa tunteita. kun minä tulin kaapista ulos vanhempani olivat aivan hämillään ja he tarvitsivat aikaa miettiä. samana iltana äiti soitti minulle että ei ne voi minua kieltää olemasta homo eikä jumalakaan voi. minulla on vanhempiin ja sukulaisiin hyvät välit vaikka olen homo he rakastavat minua sellaisena kuin olen

Uskon asioissa on ensinnäkin kyse Jumalan ja ihmisen välinen asia. Monet ihmiset jotka vastustavat homoja tekevät sen vilpittömästi, raamatun antaman näkemyksen valossa.
        Rakkaushan muutakin kuin seksiä ymmärtääkseni. Mutta en minä tuomitsemaa ala. Mutta jos laitan tähän listan Raamatun jakeita asiasta niin heti sanotaan että minä tuomtsen vaikka se on Raamatun sanaa.
        Mutta se on synti kun tietää jo mitä raamattu sanoo sitten uhmataan jo Jumalaa vastaan .
        Onhan Huoruus ja aviorikoksetkin , irstaus syntiä. Haureuden Henki on eksyttäväinen sanoo Raamattu.
        Saatanahan tulee valkeuden enkelinä ja pukee homouden kauniiksi, mutta Jumala ei sitä tule
        hyväksymää.
        Seurakunnat tulee hyväksymää vapaat suunnat jo ruotsissa ovat homo myönteisiä sehän on selvä laitomuus lisääntyy sanoo Jeesus.

• 357gyui

niin...millä tavalla tulit uskoon,mitä usko sinulle tarkoittaa?
        muuttuiko jokin asia selkeästi uskoon tullessa?

• in a wrong world

minä olen myös lesbo ja tällä hetkellä vihaan itseäni sen takia.
        en ymmärrä miten jaksan elää elämäni loppuun saakka tietäen ettei Jumala rakasta minua suuntautumiseni takia.

• faithhopelove

Tässä ois yksi sellainen nainen, jonka elämään usko kuuluu jokapäiväisenä asiana. Ei pakkona tai kahleena vaan vapautena.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Uskalla lähestyä minua

Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S
      Ikävä
      60
      6294
    2. Päätin että suostun keskustelemaan

Jos sellainen tilanne tulee.
      Ikävä
      100
      3252
    3. Oulaskankaan päätöksistä

https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.
      Oulainen
      25
      2566
    4. EMMINÄ JAKSA OOTTAA KOLMEA VIIKKOA!

Kyllä se aiemmin parantuu😘
      Ikävä
      21
      2198
    5. Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!

Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun
      Suomi24 Blogi ★
      355
      1788
    6. Tiedoksi että

En aijo laittaa viestiä enkä soittaa enkä edes harkitse asiaa.
      Ikävä
      27
      1696
    7. Oikeasti tekisi

Mieli hypätä sun kaulaan eikä kävellä ohi
      Ikävä
      25
      1480
    8. Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua

Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n
      Perussuomalaiset
      226
      1413
    9. Kyllä mä sen joudun tekemään

Että lähden pois. Itse halusit että tämä menee näin.
      Ikävä
      49
      1392
    10. Miten menee?

Tykkäätkö minusta nyt vähemmän kun näit minut?
      Tunteet
      32
      1368
    Aihe