olen 13v poika ja minulla on 13cm pitkä penis kun seisoo...murrosikäni on alkanut ihan vasta (karvoja alkanut tuleen noin 3vk sitten) ja penikseni on hieman käyrä vasemmalle..ei siis paljoa ja se johtuu luultavassti siitä kun minulla seisoo tiukissa boxereissa penis on aiva vasemmalle puolelle ja se painaa sitä kieroon...eli siis..
1. onko ikäisekseni penikseni hyvän mittainen (murros ikä iihan alussa)
2. onko ''hieman'' käyrästä peniksestä haittaa yhdynnässä ja sillee..entä onko teillä muilla samaa ongelmaa?
''käyrä/kiero'' penis
13
2321
Vastaukset
- qdt,4rty
oon ite kans 13-vuotias poika ja mul on 10 cm ku seisoo ja mul on kasvanu jo viime kesänä karvoja tonne alapäähän ja ny ne on lisääntyny, (spermaaki on tullu) ja si mul on joitai muitaki murrosiän merkkejä mut en oo kuitenkaa viel kasvanu hirveesti
tohon en osaa vastata et haittaako toi käyrä penis yhdynnässä- sadsadada
usko että haittaa olihan sillä tyypilläkin käyrä penis joka nussi kim kardashiania
- fsdfdfs
Oon 13v ja mun kyrpä on 16 cm. Onks se sopiva?
- jfkbvözakbföajk
http://keskustelu.suomi24.fi/search/s24search/käyrä penis tid:3414?perpage=25&term_keywords=käyrä penis
- kiitti nauruist
kun minulla seisoo tiukissa boxereissa penis on aiva vasemmalle puolelle ja se painaa sitä kieroon...eli siis..
HAHAH
*reps* - boitsu18
Sulla on tosi hyvän kokoinen,mulla stondiksessa 14cm vasempaan käyrä ja varmaan samasta syystä käyristynyt kuin sun ja oon 18v,joten mulla ei ehkä kasva enää,mut joku kehunut sitä.Joku on sanonut et käyrä kulli ei haittaa,on kuulema kiihottavampi.
- sii conandooo
minulla on kaksi penistä ja kummatkin osoittavat eri suuntiin. tämä miellyttää kumpaakin naista tasaisesti.
1) murrosikäsi vasta alkanut joten tuo kalusi pituus on ihan keskitasoa sun iässä eli ei syytä huoleen
2) kalu käyryys johonkin suuntaan ei haittaa seksissä oikeastaan millään tavalla. voit myös kokeilla välillä pitää kalua toisessa lahkeessa (siis oikealla puolella, silloin siitä ei tule välttämättä ihan niin käyrä)- moi13
moi!
minulla on kyrpä.se on ihan karvainen ja sen päästä valuu maitoa.Kun kosken sitä se muuttuu vihertäväksi ja se menee ihan kylmäksi,kun yritän kuumentaa sitä kattilassa niin kattilan vesi kiehuu.voisiko joku selittää näitä ilmiöitä kun ei mistään löydy apua? - Anonyymi
Oon 3v🤫
- Anonyymi
Minä on vauva🤫
- Anonyymi
Ei siintä ole nenän osoittaessa toisaalle.
- Anonyymi
Ihan hyvän mittainen tuo on, muistaisin lukeneeni/kuulleeni jostain, että suomalaismiesten penisten keskipituus on noin 13-14cm(erektiossa).
Ja tuo luultavasti kasvaa tuosta vielä, kun kerta murrosikä on alussa.
Ja itsellänikin on käyrä penis, myöskin vasempaan kaartava.
Mutta eipä se ole seksiä haitannut, yhdyntääkään. Hyvin onnistuu, ei satu eikä tunnu edes epämiellyttävältä. Päinvastoin... Ja kyllä kumppanitkin ovat tykänneet seksistä kanssani, toinen kumppani menossa. Olen 16v jätkä.
Niin ja by the way, huomasin jo ennen vastaamistani aloituksen olevan vanha.
Eli aloittaja on varmaankin jo aloituksesta kuluneen 15 vuoden ansiosta päässyt elämässään jo aikas pitkälle..?:)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092698
Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!
En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,1041918Varattais lähihotellista
🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää2171651Nyt jäi velat perimättä
Mikä idea se talo oli polttaa ja velalliset sisällä nyt jäi rahat saamatta141535Martinan aussikulta, missä?
Mihin katosi Martina Aitolehden aussikulta kyselee Seiska!2781388Ellen Jokikunnas muistelee Reino-koiraa - Ralph-poika koskettavalla tavalla esiin: "Kiitos, että..."
RIP Reino. Lämmin osanotto suureen suruunne Ellen, Jari ja Ralph. Reino tuli tutuksi monelle suomalaiselle Unelmia Ita471217- 471146
- 1061001
Meneekö eläinpuiston johto vaihtoon vaalien jälkeen?
Ähtärissä kuhistaan ja kuiskitaan, että perussuomalaiset esittävät vaalien jälkeen, että eläinpuiston hallitus uusitaan53913- 85885