Ylläpidolle/sheriffille

Maalaismies*

Minun on mahdotonta uskoa saati ymmärtää, etteikö nykytekniikalla pystyttäisi saamaan yhteenlaskurobottia toimivaksi. Joudun kolmesta viiteen kertaan kopioimaan juttuni. Minun koneeni on Mac, tiedä sitten toimiiko Windowsilla paremmin. Kirjoitusintoa ei yhteenlaskupelleily lisää.

Jos ylläpito/sheriffi eivät vastaa, päättelen heidän olevan robotteja.

26

378

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Onhan ne(he) robotteja. Minkäs sille voi, jos ei satu olemaan tarkistajilla laskukonetta lähellä.

    • *Kukkahame*

      Olen pitkään ihmetellyt tuon ynnäämisen vaikeutta!
      En paljon kirjoittele, vaan nekin laskut ovat aivan varmasti oikein laskettuja, mutta herjaus yhteenlasku ei ole oikein, kirvelee jo silmissäkin.

      Luulisi se olevan helppoa tehdä nuo valmiiksi jollain laskentaohjelmalla, niitäkin löytyy useita.

      • Niin kauan noista yhteenlaskuista on valitettu, että ...jos huumoria väljästi läppäsin. Kuka nyt edes uskoo, että jokaista yhteenlaskuyritystä on henkilö tarkistamassa. Jonkun se pitäisi tarkistaa myös laskentaohjelman toimivuus ja tulostus.


      • ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^
        ynnämuu kirjoitti:

        Niin kauan noista yhteenlaskuista on valitettu, että ...jos huumoria väljästi läppäsin. Kuka nyt edes uskoo, että jokaista yhteenlaskuyritystä on henkilö tarkistamassa. Jonkun se pitäisi tarkistaa myös laskentaohjelman toimivuus ja tulostus.

        he testaavat monta kertaa.
        Minulla riittää aina yksi kerta.


      • *Kukkahame*
        ynnämuu kirjoitti:

        Niin kauan noista yhteenlaskuista on valitettu, että ...jos huumoria väljästi läppäsin. Kuka nyt edes uskoo, että jokaista yhteenlaskuyritystä on henkilö tarkistamassa. Jonkun se pitäisi tarkistaa myös laskentaohjelman toimivuus ja tulostus.

        Ihan minunlaisella huumorilla minä otin osaa ;-D ..;-D !


    • Maalaismies*

      Rupesin ranskaamaan tuota ynnälasku vehjettä. Sillä tavalla voi näköjään yksinkertaistaa pyrkimystä, että kun kone väittää laskun olevan väärän, napauttaa laskutehtävää, jolloin se antaa uudet numerot. Niillä vain taas yrittämään niin monta kertaa että pääsee.

      Tuntuu vain kivikautiselta tällainen. Luulisi ylläpitoa hävettävän, mutta jos se on robotti, niin eihän se... Jos se taas on vedättämistä sillä viisiin, että jokainen yritys kirjautuu suomi 24 kävijöiksi, silloin en tiedä kenen pitäisi hävetä.

      • Tähtisilmä **

        onnistuu aina. Windows Vista on koneeni, ja kyllä laskut onnistuu kerralla.


      • Maalaismies*
        Tähtisilmä ** kirjoitti:

        onnistuu aina. Windows Vista on koneeni, ja kyllä laskut onnistuu kerralla.

        Tämä MAC ei oikein tunnista kaikkia Windowsin metkuja. Jos siinä on vaikeuteni syy, niin sittenkin syytän ylläpitoa osaamattomuudesta hoitaa asia. Se on teknisesti ratkaistavissa.


      • Katl,,eija
        Maalaismies* kirjoitti:

        Tämä MAC ei oikein tunnista kaikkia Windowsin metkuja. Jos siinä on vaikeuteni syy, niin sittenkin syytän ylläpitoa osaamattomuudesta hoitaa asia. Se on teknisesti ratkaistavissa.

        Minä olen ilmeisesti hyvissä väleissä Eniron tekniikan kanssa. Aina hyväksytään tulos, paitsi jos olen väärin laskenut tai pannut sen nimimerkille varattuun paikkaan.
        Käyttöjärjestelmä on Vista ja selain M.Firefox.


      • Hintriika*
        Tähtisilmä ** kirjoitti:

        onnistuu aina. Windows Vista on koneeni, ja kyllä laskut onnistuu kerralla.

        Ei sillä koneella ja ohjelmalla ole mitään tekemistä asian kanssa. Alkuun minullekin väitti aina, että yhteenlaskun tulos on väärä, nykyisin aika harvoin. Silti joskus niitä kolmionkuvia tulee edelleenkin (vaikka taatusti on oikein laskettu). Kun klikkaa laskutehtävän uusiksi, niin yleensä toisella yrittämällä hyväksyy.

        Kummallista se silti on, ettei noin yksinkertaista asiaa saada toimimaan. Jos meiltä vaaditaan päässälaskutaitoa, niin hävetköön osaamaton kone (=koneen ohjelmoijat). Raivostuttavaa, että 1 1 ei enää olekaan 2!


      • Hintriika*
        Hintriika* kirjoitti:

        Ei sillä koneella ja ohjelmalla ole mitään tekemistä asian kanssa. Alkuun minullekin väitti aina, että yhteenlaskun tulos on väärä, nykyisin aika harvoin. Silti joskus niitä kolmionkuvia tulee edelleenkin (vaikka taatusti on oikein laskettu). Kun klikkaa laskutehtävän uusiksi, niin yleensä toisella yrittämällä hyväksyy.

        Kummallista se silti on, ettei noin yksinkertaista asiaa saada toimimaan. Jos meiltä vaaditaan päässälaskutaitoa, niin hävetköön osaamaton kone (=koneen ohjelmoijat). Raivostuttavaa, että 1 1 ei enää olekaan 2!

        Toivottavasti samat tyypit eivät laadi ohjelmia kauppojen kassakoneisiin!


      • Maalaismies*
        Hintriika* kirjoitti:

        Toivottavasti samat tyypit eivät laadi ohjelmia kauppojen kassakoneisiin!

        Ensimmäisen kerran äsken lähettäessäni viestin "Kun elämä hiipuu" ketjuun, se meni sisään eka-kerralla. Jos tämäkin menee, ylläpito on korjannut asian. Ei tekninen vika itsestään korjaannu.


      • Maalaismies*
        Maalaismies* kirjoitti:

        Ensimmäisen kerran äsken lähettäessäni viestin "Kun elämä hiipuu" ketjuun, se meni sisään eka-kerralla. Jos tämäkin menee, ylläpito on korjannut asian. Ei tekninen vika itsestään korjaannu.

        Hei, se meni eka kerralla! Ylläpito /sheriffi eivät olekaan robotteja. Hm. Yritän uudestaan. Toinen kerta. Ei vieläkään, kolmas kerta.


      • Makriina

        Ne on kuulkaas palkanneet joitakin päässälaskijoita näihin hommiin. Kun he ovat päässeet samaa tulokseen kuin kirjoittaja, niin painavat enteriä.

        Vuosia on jo selitetty, kuinka työvoima hupenee ja pitää saada lisää työntekijöitä jopa ulkomailta, niin voi arvata, että tähänkin toimeen on jouduttu ottamaan sellaisia, joilla on peruskoulu jäänyt kesken matikan takia.


    • Minulla on Windows XP ja selaimena Internet Explorer.

      En pääse koskaan sisään kirjautumatta sp-tililleni. Olen toki rekisteröity ja sekin ehkä auttaa.

      Kun olen kirjautunut, voin käyttää myös muita ei varattuja nimimerkkejä.

      • Minä en pysy kirjautuneena, enkä huomaa useinkaan sitä tarkistaa. Sitten joudun kirjoittamaan "ek:na" mielipiteeni ja laskemaan yhteen 1 1=3.
        Joudun kirjoittautumaan palstalle miltei joka päivä. Tänään ihme kyllä on kone muistanut minut, kuten on tarkoituskin.
        Minulla on XP ja Exp.


      • Hevon Kuusi
        Makriina kirjoitti:

        Minä en pysy kirjautuneena, enkä huomaa useinkaan sitä tarkistaa. Sitten joudun kirjoittamaan "ek:na" mielipiteeni ja laskemaan yhteen 1 1=3.
        Joudun kirjoittautumaan palstalle miltei joka päivä. Tänään ihme kyllä on kone muistanut minut, kuten on tarkoituskin.
        Minulla on XP ja Exp.

        Tekstin koko on liian pieni ja joudun suurentamaan sen kokoa Crlt:n ja plussan ( ) avulla. Kirjautuminen loppu jos teksti menee "yli äyräiden".

        Olen Ruuneperi mutta kirjoitan nyt vaihteeksi nimimerkillä Hevon Kuusi


      • Hevon Kuusi kirjoitti:

        Tekstin koko on liian pieni ja joudun suurentamaan sen kokoa Crlt:n ja plussan ( ) avulla. Kirjautuminen loppu jos teksti menee "yli äyräiden".

        Olen Ruuneperi mutta kirjoitan nyt vaihteeksi nimimerkillä Hevon Kuusi

        Tuolla yläreunassa on kolme (3) eri kokoista A kirjainta.
        Niistä löytyy erilaisia kirjainkokoja ja ne eivät vaikuta kuin tämän tekstiosan kirjainten kokoon, joten mainokset ja kirjautumisruudut jäävät näkyviin.


      • Fanni 1.
        Jopel kirjoitti:

        Tuolla yläreunassa on kolme (3) eri kokoista A kirjainta.
        Niistä löytyy erilaisia kirjainkokoja ja ne eivät vaikuta kuin tämän tekstiosan kirjainten kokoon, joten mainokset ja kirjautumisruudut jäävät näkyviin.

        Asian vierestä, jos sallitte:
        Pitkän aikaa näille uusille sivuille en halunnut lainkaan. Kaihi oli tehnyt tepposet ja oli vaikea tiirailla pienen pientä hentoa tekstiä. Kuunsirppi näkyi kahtena ja näkötornin valot pimeällä komean männikkömetsän laella olivat yhtä suttua, vaikka ne jälleen näkyvät neljänä päällekkäisenä ikkunarivistönä.
        Nyt tämä käy.Näkö selkeni kaihileikkauksessa uskomattoman hyväksi. Silmiin vaihdetuilla uusilla linsseillä on 50 vuoden takuu ! Hieman tyyriiksi tuli, mutta helposti sujui. Päätteellä toimin ilman laseja. Lähilukemiseen vuoteessa käyvät entiset lukulasit. Sanomalehdet luen vaikeasti vanhojen moniteholasien alimmaisella osalla suurennuslasilla.
        Luultavasti lopputarkastuksessa vajaan kuukauden kuluttua saan lasireseptin, joka antaa arjen tilanteissa avun lähinäköön. Uudesta näöstä iloisena Fanni 1.


      • Puskasuleima
        Fanni 1. kirjoitti:

        Asian vierestä, jos sallitte:
        Pitkän aikaa näille uusille sivuille en halunnut lainkaan. Kaihi oli tehnyt tepposet ja oli vaikea tiirailla pienen pientä hentoa tekstiä. Kuunsirppi näkyi kahtena ja näkötornin valot pimeällä komean männikkömetsän laella olivat yhtä suttua, vaikka ne jälleen näkyvät neljänä päällekkäisenä ikkunarivistönä.
        Nyt tämä käy.Näkö selkeni kaihileikkauksessa uskomattoman hyväksi. Silmiin vaihdetuilla uusilla linsseillä on 50 vuoden takuu ! Hieman tyyriiksi tuli, mutta helposti sujui. Päätteellä toimin ilman laseja. Lähilukemiseen vuoteessa käyvät entiset lukulasit. Sanomalehdet luen vaikeasti vanhojen moniteholasien alimmaisella osalla suurennuslasilla.
        Luultavasti lopputarkastuksessa vajaan kuukauden kuluttua saan lasireseptin, joka antaa arjen tilanteissa avun lähinäköön. Uudesta näöstä iloisena Fanni 1.

        Windows Vista on tääläki, mut kyl toi roskaropotin syynääjä viäläki toisinaan ynnää väärin.
        Miä olenki ajatellu ostaa sille helmitaulun joululahjaks.


      • Vara-vahti
        Puskasuleima kirjoitti:

        Windows Vista on tääläki, mut kyl toi roskaropotin syynääjä viäläki toisinaan ynnää väärin.
        Miä olenki ajatellu ostaa sille helmitaulun joululahjaks.

        Samalla kun korjaatte ynnälaskut niin olisi syytä lueskella näitä ketjuja, joukossamme on taas yli kaiken ymmärryksen kirjoitteleva hyvin härski vanhus.


      • 12+20
        Vara-vahti kirjoitti:

        Samalla kun korjaatte ynnälaskut niin olisi syytä lueskella näitä ketjuja, joukossamme on taas yli kaiken ymmärryksen kirjoitteleva hyvin härski vanhus.

        Jäitkö toiseksi ?


      • 4+
        12+20 kirjoitti:

        Jäitkö toiseksi ?

        Lapsellisuudessa ja typerässä härskiydessä sinua ei vi ylittää, kukapa viitsisikään.


      • Fanni 1. kirjoitti:

        Asian vierestä, jos sallitte:
        Pitkän aikaa näille uusille sivuille en halunnut lainkaan. Kaihi oli tehnyt tepposet ja oli vaikea tiirailla pienen pientä hentoa tekstiä. Kuunsirppi näkyi kahtena ja näkötornin valot pimeällä komean männikkömetsän laella olivat yhtä suttua, vaikka ne jälleen näkyvät neljänä päällekkäisenä ikkunarivistönä.
        Nyt tämä käy.Näkö selkeni kaihileikkauksessa uskomattoman hyväksi. Silmiin vaihdetuilla uusilla linsseillä on 50 vuoden takuu ! Hieman tyyriiksi tuli, mutta helposti sujui. Päätteellä toimin ilman laseja. Lähilukemiseen vuoteessa käyvät entiset lukulasit. Sanomalehdet luen vaikeasti vanhojen moniteholasien alimmaisella osalla suurennuslasilla.
        Luultavasti lopputarkastuksessa vajaan kuukauden kuluttua saan lasireseptin, joka antaa arjen tilanteissa avun lähinäköön. Uudesta näöstä iloisena Fanni 1.

        mutta onkohan kaihin merkki se, että usein näen - illalla väsyneenä - kahtena
        (ja aivan ilman alkomahooleja), - joten olenkin silmälääkärin tilannut.
        Voihan se johtua vain siitä, että väsyneenä illalla silmät menevät ristiin,
        niin sanotusti.

        Kun vein anoppini aikoinaan kaihileikkaukseen, lääkäri etukäteen esitteli minullekin
        pahvitaulujensa avulla sen leikkauksen.
        Sitten se tehtiin, ei kestänyt kovin pitkäänkään, ja näkö parantui heti.

        Olen kuullut, että kaihileikkaus voi joskus epäonnistuakin.


      • se koira älähtää
        4+ kirjoitti:

        Lapsellisuudessa ja typerässä härskiydessä sinua ei vi ylittää, kukapa viitsisikään.

        Näinhän tässä näytti käyvän. Et sitten muuhun onneton kykene kuin solvaamaan ilveilelemään palstalaisille. Todellisen haju tartunnan olet saanut. Hyh hyh !
        Moninikkisyytesi ylläpito tuntee ja on tietoinen kiusantekemisestäsi.


      • :+D
        se koira älähtää kirjoitti:

        Näinhän tässä näytti käyvän. Et sitten muuhun onneton kykene kuin solvaamaan ilveilelemään palstalaisille. Todellisen haju tartunnan olet saanut. Hyh hyh !
        Moninikkisyytesi ylläpito tuntee ja on tietoinen kiusantekemisestäsi.

        Olethan todellisuudessa herkkis, toisten uhkailu on merkki osumisesta


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      136
      1583
    2. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1182
    3. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      101
      1180
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      80
      1064
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      188
      882
    6. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      799
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      89
      772
    8. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      78
      762
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      73
      694
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      135
      657
    Aihe