Mulla oli aikoinaan joku vanha ullakolta löytyny maalausteline mut menin tyhmä myymään sen kun en vuosiin maalannut. Nyt taas innostunut maalaamaan mutta en tiedä mistä niitä saisi. Asun Tampereen seudulla. Googletin kyllä mutta ei oikein sellaista löytynyt.. Sais olla suht edullinen. Ei oikein tuo lattialla maalaus oo hyväks;ei lattialle eikä selälle :D
Maalausteline
5
3132
Vastaukset
- lkjlklkj
Itse tilasin Artshopista (www.artshop.fi) sellasen ateljetelineen, näyttää vieläkin olevan tarjouksessa. Ollut tosi näppärä ja helppo liikutella, kun siinä on pyörät alla.
- Raksan reunalta
Edullinen on, kun teet itse.
Tarpeet:
5-6 metriä noin 45X20 mm höylättyä rimaa, 1 sarana ja pätkä narua.
Muutama reikä ja kaksi naulaa.
Tee rimasta noin 1,5..1,8 m korkea A-kirjain (myös yläreunaan pieni poikkipuu). Poikkipuut A:n 'takapuolelle'.
Taakse sojottava tukijalka, kiinni yläreunan poikkipuuhun saranalla.
A:n vaakapuuhun ja tukijalkaan kiinnitetty naru estää tukijalan karkaamisen liian kauas.
A:n pystypuihin reiät ja niihin naulat taulun kannattelemiseksi.
Voilá! - Kaupasta haen
Kaupasta saa toki myös, jos ei ole näppärä rakentamaan. Itse oon just menossa hakemaan Arteljeesta Aleksanterinkadulta sellaisen kenttätelineen, jota voi kuljetella myös maisemissa ulkona, maksaa muistaakseni 36€. Tampereen taide ja väri Metson luona myy myös telineitä.
- Kaupasta haen
Sellaisen kenttätelineen sai 27€:lla. On tosin yksityiskohdista viimeistelemätön, mutta toimii.
- marjaatta
Täältä olen itse tilannut maalaustelineet ja kiilakehykset http://www.kiilakehys.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.434809- 632663
Helena Koivu on äiti
Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.2711776Milli-helenalla ongelmia
Suomen virkavallan kanssa. Eipä ole ihme kun on etsintäkuullutettu jenkkilässäkin. Vähiin käy oleskelupaikat virottarell2611726Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1151659Kun näen sinut
tulen iloiseksi. Tuskin uskallan katsoa sinua, herätät minussa niin paljon tunteita. En tunne sinua hyvin, mutta jotain531226Ja taas kerran hallinto-oikeus että pieleen meni
Hallinto-oikeus kumosi kunnanhallituksen päätöksen vuokratalojen pääomituksesta. https://sysmad10.oncloudos.com/cgi/DREQ941207- 681131
Löydänköhän koskaan
Sunlaista herkkää tunteellista joka jumaloi mua. Tuskin. Siksi harmittaa että asiat meni näin 🥲1331127Purra saksii taas. Hän on mielipuuhassaan.
Nyt hän leikkaa hyvinvointialueiltamme kymmeniä miljoonia. Sotea romutetaan tylysti. Terveydenhoitoamme kurjistetaan. ht2741112