Mulla oli aikoinaan joku vanha ullakolta löytyny maalausteline mut menin tyhmä myymään sen kun en vuosiin maalannut. Nyt taas innostunut maalaamaan mutta en tiedä mistä niitä saisi. Asun Tampereen seudulla. Googletin kyllä mutta ei oikein sellaista löytynyt.. Sais olla suht edullinen. Ei oikein tuo lattialla maalaus oo hyväks;ei lattialle eikä selälle :D
Maalausteline
5
3353
Vastaukset
- lkjlklkj
Itse tilasin Artshopista (www.artshop.fi) sellasen ateljetelineen, näyttää vieläkin olevan tarjouksessa. Ollut tosi näppärä ja helppo liikutella, kun siinä on pyörät alla.
- Raksan reunalta
Edullinen on, kun teet itse.
Tarpeet:
5-6 metriä noin 45X20 mm höylättyä rimaa, 1 sarana ja pätkä narua.
Muutama reikä ja kaksi naulaa.
Tee rimasta noin 1,5..1,8 m korkea A-kirjain (myös yläreunaan pieni poikkipuu). Poikkipuut A:n 'takapuolelle'.
Taakse sojottava tukijalka, kiinni yläreunan poikkipuuhun saranalla.
A:n vaakapuuhun ja tukijalkaan kiinnitetty naru estää tukijalan karkaamisen liian kauas.
A:n pystypuihin reiät ja niihin naulat taulun kannattelemiseksi.
Voilá! - Kaupasta haen
Kaupasta saa toki myös, jos ei ole näppärä rakentamaan. Itse oon just menossa hakemaan Arteljeesta Aleksanterinkadulta sellaisen kenttätelineen, jota voi kuljetella myös maisemissa ulkona, maksaa muistaakseni 36€. Tampereen taide ja väri Metson luona myy myös telineitä.
- Kaupasta haen
Sellaisen kenttätelineen sai 27€:lla. On tosin yksityiskohdista viimeistelemätön, mutta toimii.
- marjaatta
Täältä olen itse tilannut maalaustelineet ja kiilakehykset http://www.kiilakehys.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona
Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks1994086Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa
On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t572894Väestönsiirtoa itään?
Ano "the Russo" Turtiainen sai poliittisen turvapaikan Venäjältä. Pian lähtee varmaan Nazima Nuzima ja Kiljusen väki per891498Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä
Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu181286Ikävä sinua..
Kauan on aikaa kulunut ja asioita tapahtunut. Mutta sinä M-ies olet edelleen vain mielessäni. En tiedä loinko sinusta va121244Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä
Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi71043Vuoden luetuimmat: Mikä on Pelle Miljoonan taiteilijaeläkkeen suuruus?
Pelle Miljoonan eläkkeen suuruus kiinnosti lukijoita tänä vuonna. Artikkeli on Suomi24 Viihteen luetuimpia juttuja v. 20221042- 47993
Riikka Purra sanoo, että sietokykyni vittumaisiin ihmisiin alkaa olla lopussa.
https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/be8f784d-fa24-44d6-b59a-b9b83b629b28 Riikka Purra sanoo medialle suorat sanat vitt234972- 49946