Il sole

Oleneusuomalainen

Ranskalaiset on kyllä mielestäni perkeleellisen sisäänpäinsuuntautuneita, itse
riittoisia paskapäitä.. Lisäksi huono työmoraali. Vitun kovat vaatimukset muilta, vaan ite ei tarvitse vaivautua samaan.
Perustuu seuraavaan:

Tehdään kun keretään menttaliteetti. Vitutti monesti mennä kattoon niiden työn jälkeä pajoille. Kaikki piti olla valmiima, sil vois jne....Paskat. Kaikki kesken ja pitkällään lattialla. Jätkat koittaa painaa hommaa ja pomo koittaa viedä asiakkaan huomion toisaalle.

Ok. sitten lounaalle, sinne toisaalle. Koitan koht sujuvalla! englannilla kysellä ruoista. Arvatkaapa mitä? Kukaan vitun tarjoilija ei suostunut tajuamaan englantia. Saatana. Vittu mitä paskaporukkaa.
Enää en hyväksy elämääni mitään ranskalaista muuta kuin tomaattikastikkeella. Ja huom. Olen kokenut tämän usein ja kumpanit myös saman. Ompa EU:n päällikkövaltio!

2

413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • reagoi

Sanoitte: "Kukaan vitun tarjoilija ei suostunut tajuamaan englantia" Ei, koska ranskalaiset eivät yksinkertaisesti yleisesti ottaen osaa englantia. Siitä on turha heille suuttua. Mistä sitten johtuu huono kielipää, siitä voidaan keskustella toisella kertaa.

En kommentoi ranskalaisten työmoraaliin, joka perustuu omaan kokemukseesi.

Onhan meissä eurooppalaisissa eroja, mutta olette tekin aikamoinen kiroilija, toisten haukkuja ja ehkä hieman kärsimätönkin.?

• näitä

ihmisiä olit kiusaamassa? Pariisissa vai sen ympäristössä.
      Pariisissa tai sen ympäristössä voi kyseistä palvelua saadakin, mutta muualla ovat olleet todella ystävällisiä.
      Työn tekeminen tehdään sikäläisen kulttuurin mukaan, ei sinun toiveittesi mukaan. Jos ei kelpaa, älä mene sinne, maassa maan tavalla tai maasta pois.
      Paljonko olet muuten ottanut selvää esim heidän ruokailuetiketistään ja muista tavoistaan jotka ovat kaiken onnistumisen perusta. Jos et ole, niin ei mikään ihme että kohtelevat sinua huonosti.
      Ranskaan kun lähdet työmatkalle, niin varaa aina ensimmäinen päivä lounaille ja muulle suhdetoiminnalle. Näkyy muuten toimitusajoissa ja hinnoissa, jopa 20 % alennukset löytyy nopeasti.
      Lue Ranskalainen tapakulttuurikirja ja mene sen jälkeen uudelleen, takaan että hommat hoituu erillaisesti. Kannattaa jättää myös tuo suomalainen junttius tänne kotiin. Kokemusta 10 vuoden ajalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Huomenta ihana

Kauniskasvoinen ihanuus 😘 saan sut vielä
      Ikävä
      46
      7605
    2. Hei rakas...

Miten on työpäivä sujunut? Rakastan sinua 💗
      Ikävä
      33
      4193
    3. Ei tämä etene ikinä

Kun kumpikaan ei enää ota yhteyttä. Mä en ainakaan uskalla.
      Ikävä
      57
      3695
    4. Edelleen sitä on vaikea uskoa

Että olisit oikeasti rakastunut muhun
      Ikävä
      50
      3180
    5. Vitsi mihin menit. Heti takasin.

Mä näin sut tuu takasin! Oli kiire, niin en ehtiny sin perään!
      Ikävä
      17
      2866
    6. Voi ei! Jari Sillanpää heitti keikan Helsingissä - Hämmästyttävä hetki lavalla...

Ex-tangokuningas on parhaillaan konserttikiertueella. Hän esiintyi Savoy teatterissa äitienpäivänä. Sillanpää jakoi kons
      Suomalaiset julkkikset
      60
      2534
    7. Miksi et irrota otettasi

Suhteeni?
      Ikävä
      54
      2388
    8. Koko ajan olet

Senkin suhteen kiusannut. Halut on ihan mielettömät olleet jo pitkään
      Ikävä
      51