Sony on vihdoin päivittänyt heidän oman RAW-muuntimensa ajantasalle myös kohinan suhteen.
http://www.dpreview.com/news/1003/10033102sonysoftwareupdate.asp
Valitettavasti tuon sivuston linkki ei vielä tarjoa suoraa linkkiä tuohon päivitettyyn versioon, mutta sen saa täältä klikkaamalla Wintoosaan
http://di.update.sony.net/SIDS/IDS32_Installer1004a.exe
ja Maciin
http://di.update.sony.net/SIDS/IDS32_Installer1004a.dmg
Kohinoitten pitäisi vähentyä merkittävästi tällä uudella versiolla, josta kuvaus tuolla.
http://www.photoclubalpha.com/2010/03/31/high-iso-noise-fix-for-image-data-converter/
Sonyltä uusi RAW-muunnin
6
396
Vastaukset
- pajottaja
Taasen tyhmästi kun hankin DxO 6:n, kun nyt olis sitten firman omastakin ohjelmasta ilmeisesti kohtalaisen siedettävä painos?
Tuskin mitään järkeä ladata tuota uusinta Sonyn image dataconvertteria toiseksi ohjelmaksi..."Eli teinkö taasen tyhmästi kun hankin DxO 6:n, kun nyt olis sitten firman omastakin ohjelmasta ilmeisesti kohtalaisen siedettävä painos?"
...et ainakaan minun mielestäni. Kyllä tuo Sony Image Data Coverter 3.2:n kohina suurilla ISO-arvoilla on vielä häiritsevämpää kuin DxO:n ja käytettävissä olevat säädöt ovat paljon suppeampia. Kyllä sen silti voi asentaa koneelle, ei kai siitä kuitenkaan mitään haittaa liene.
- Tallustelija74
tästäkin. Enpä olisi tätäkään itse ymmärtänyt hakea. Tuo paljon mainostamasi Dxo tosin on itsellänikin hankintalistalla ensi kesänä. Edellyttäen, että hallitus antaa myönteisen päätöksen anomukseeni :)
"Kiitos tästäkin. Enpä olisi tätäkään itse ymmärtänyt hakea. Tuo paljon mainostamasi Dxo tosin on itsellänikin hankintalistalla ensi kesänä. Edellyttäen, että hallitus antaa myönteisen päätöksen anomukseeni :) "
...käyttää tätä Sony Image Data Converter 3.2:sta tuonne marraskuun alkuun, jonka jälkeen uusi DxO Optics Pro Standard 6.2 versio julkaistaneen ja se on 50 €:n joulualennuksessa aina tuonne tammikuun 5:een päivään saakka. Hintaa tuolle DxO 6.2:lle jää vuoden lopussa vain 99 €:a mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa.- Päivittäminen
Earl_of_Snowdon kirjoitti:
"Kiitos tästäkin. Enpä olisi tätäkään itse ymmärtänyt hakea. Tuo paljon mainostamasi Dxo tosin on itsellänikin hankintalistalla ensi kesänä. Edellyttäen, että hallitus antaa myönteisen päätöksen anomukseeni :) "
...käyttää tätä Sony Image Data Converter 3.2:sta tuonne marraskuun alkuun, jonka jälkeen uusi DxO Optics Pro Standard 6.2 versio julkaistaneen ja se on 50 €:n joulualennuksessa aina tuonne tammikuun 5:een päivään saakka. Hintaa tuolle DxO 6.2:lle jää vuoden lopussa vain 99 €:a mikäli vanhat merkit pitävät paikkansa.Standard 6.2 versioon ei taida olla mahdollista?
Päivittäminen kirjoitti:
Standard 6.2 versioon ei taida olla mahdollista?
" Dxo 6 päivittäminen Standard 6.2 versioon ei taida olla mahdollista?"
...nyt sitä, että nykyisen DxO 6.1 version haluaisi päivittää ilmaiseksi myöhemmin julkaistavaan DxO 6.2 versioon, niin se onnistuu siten, että ostaa tuon DxO 6.1 lisenssin vasta tämän vuoden heinäkuun puolivälin jälkeen. Silloin pitäisi olla mahdollista myös uudistaa ilmaiseksi lisenssi myös tulevaan uudempaan 6.2 versioon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492298- 262063
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271495Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161434- 1211381
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71964Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut108917Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78886Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333873