kani nylkyttää

lilbra

onko ihan normaalia että 10kk vanha urospupu nylkyttää omistajan jalkaa ? :D
tänään kani oli ihan vapaana täällä ja istuin tossa sohvalla lukemassa jotain lehteä, niin kani rupesi leikkimään ja näykkimään jalkojani, ja lopuksi nylkyttämään. tuo oli ensimmäinen kerta. :D minulla oli myös paljas jalka, ja harmaat lökä-pöksyt. kenenkään muiden jalkoihin ei oo tehny ennen tollee, onks toi iha normaalii ? :D

9

5428

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lilbra

      jatkoa edelliseen, pitäisikö myös harkita leikkaamista, vai onko tuo vaan pupun ns. "murrosikä", meneeko ohi jne.

      • uroskanin käyttäytymistä ;) Meidän 2½ vee poika tekee tuota myös (ei ole mennyt ohi eikä mene). On annettu hänelle pehmolelujänis myös tuota tarkoitusta varten ja pehmolelu saa "kyytiä" monta kertaa päivässä. Meillä kani on aina irrallaan kun olemme kotona. Välillä käy näykkimässä nilkkoja ja nylkyttää jos antaa nylkyttää. En tiedä mitä leikkaaminen tuolle käytökselle tekisi, mutta meitä se ei niin kovin ole haitannut että leikkaamiseen olisimme päätyneet. Toinen konsti lopettaa omistajan jalkoihin kohdistuva kiinnostus on tietenkin se luonnollisin vaihtoehto...hankit tyttöpupun sille kaveriksi ;)


    • räpitti

      Meillä on koira ja kani ja itse asiassa meillä koira´(joka on TYTTÖ) nylkyttää. Pupulla on oma leikki kani joka on ns. käsinukke. Sitä se pökittää aina kun mahdollista:D joskus sattuu tulemaan omalle kädelle tätä pikkupupun vauvalitkua(;

    • -Laura1985

      Meidänkin pupuherra nylkytti ennen kuin se leikattiin. Se oli silloin aivan mahoton. Nylkytti tyttömme jalkoja, käsiä ja päätä! Ihme kyllä ei sille mikkään pehmolelut kelvannut eikä muut ihmiset/eläimet. Merkkaus ei ole vieläkään loppunut eikä tule loppumaan vaikka leikattu on

    • Jaa'a

      Joo no onkos ihan normaalia, että 5 vuotias naaras kani nylkyttää muun muuassa ihmisten jalkoja? meillä on täällä yksi sellainen.

    • Hennaherra

      Meidän naaras kani Sani teki tuota juuri tänään, mutta minun kädelleni. Ja tuo on Naaras. Onko se naaras kaneille luonnollista?

    • Ihmetyss

      Mietin samaa onko naaraille tuo käsien yms nylkytys normaalia?

    • Anonyymi

      Entä jos on naaraskani leikattu niin nylkyttääkö uros sitä silti. Ihmeellinen on luonto että naaraat metsästää ja tottelee uroksia. Villieläimissäkin pitää olla niitä joita ei kiinnosta metsästys tai joku muu

    • Anonyymi

      Mulla sama juttu, mutta vain naaras kani kyseessä. Se tekee samaa jalkaa, kättä, ja päätä vasten päätä vasten (siis vain jos olen vaikka lattialla niin, että pää on maassa.). Kyseinen kani on n. 5v. Osaako joku sanoa että onko normaalia tai mistä syistä tämä johtuu? 🤔

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      141
      1725
    2. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      113
      1345
    3. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      169
      1212
    4. Maailmanlaajuinen tietokone ongelma?

      Kuinka systeemit voidaan rakentaa niin että yksi tietokone ongelma vaikuttaa miljardin ihmisen elämään jopa viikkokausia
      Maailman menoa
      88
      1157
    5. Minä vaan masennun yksinäni

      Viettäkää mukava perjantai ilta ja kiva viikonloppu. 🌃🌞🐺💤
      Ikävä
      192
      949
    6. Monenko kanssa olet harrastanut seksiä

      tänä aikana kun olet kaivattuasi kaipaillut?
      Ikävä
      84
      931
    7. Hyvää yötä naiselle.

      Olitko sä taas lihonut? Hyh Hyh mieheltä jonka tunnet
      Ikävä
      94
      877
    8. Ketä kaivattusi mielestäsi muistuttaa

      ulkonäöllisesti?
      Ikävä
      39
      839
    9. Nainen voi rakastaa

      Ujoakin miestä, mutta jos miestä pelottaa näkeminenkin, niin aika vaikeaa on. Semmoista ei varmaan voi rakastaa. Miehelt
      Ikävä
      76
      788
    10. Naantalissa kohahtaa

      Yli 4 vuotta puhelimeen, tietokoneelle murtautumista sekä Whatsapp urkintaa Naantalissa hakkeritiimin jäseniä
      Naantali
      138
      722
    Aihe