onko ihan normaalia että 10kk vanha urospupu nylkyttää omistajan jalkaa ? :D
tänään kani oli ihan vapaana täällä ja istuin tossa sohvalla lukemassa jotain lehteä, niin kani rupesi leikkimään ja näykkimään jalkojani, ja lopuksi nylkyttämään. tuo oli ensimmäinen kerta. :D minulla oli myös paljas jalka, ja harmaat lökä-pöksyt. kenenkään muiden jalkoihin ei oo tehny ennen tollee, onks toi iha normaalii ? :D
kani nylkyttää
9
7069
Vastaukset
- lilbra
jatkoa edelliseen, pitäisikö myös harkita leikkaamista, vai onko tuo vaan pupun ns. "murrosikä", meneeko ohi jne.
uroskanin käyttäytymistä ;) Meidän 2½ vee poika tekee tuota myös (ei ole mennyt ohi eikä mene). On annettu hänelle pehmolelujänis myös tuota tarkoitusta varten ja pehmolelu saa "kyytiä" monta kertaa päivässä. Meillä kani on aina irrallaan kun olemme kotona. Välillä käy näykkimässä nilkkoja ja nylkyttää jos antaa nylkyttää. En tiedä mitä leikkaaminen tuolle käytökselle tekisi, mutta meitä se ei niin kovin ole haitannut että leikkaamiseen olisimme päätyneet. Toinen konsti lopettaa omistajan jalkoihin kohdistuva kiinnostus on tietenkin se luonnollisin vaihtoehto...hankit tyttöpupun sille kaveriksi ;)
- räpitti
Meillä on koira ja kani ja itse asiassa meillä koira´(joka on TYTTÖ) nylkyttää. Pupulla on oma leikki kani joka on ns. käsinukke. Sitä se pökittää aina kun mahdollista:D joskus sattuu tulemaan omalle kädelle tätä pikkupupun vauvalitkua(;
- -Laura1985
Meidänkin pupuherra nylkytti ennen kuin se leikattiin. Se oli silloin aivan mahoton. Nylkytti tyttömme jalkoja, käsiä ja päätä! Ihme kyllä ei sille mikkään pehmolelut kelvannut eikä muut ihmiset/eläimet. Merkkaus ei ole vieläkään loppunut eikä tule loppumaan vaikka leikattu on
- Jaa'a
Joo no onkos ihan normaalia, että 5 vuotias naaras kani nylkyttää muun muuassa ihmisten jalkoja? meillä on täällä yksi sellainen.
- Hennaherra
Meidän naaras kani Sani teki tuota juuri tänään, mutta minun kädelleni. Ja tuo on Naaras. Onko se naaras kaneille luonnollista?
- Ihmetyss
Mietin samaa onko naaraille tuo käsien yms nylkytys normaalia?
- Anonyymi
Entä jos on naaraskani leikattu niin nylkyttääkö uros sitä silti. Ihmeellinen on luonto että naaraat metsästää ja tottelee uroksia. Villieläimissäkin pitää olla niitä joita ei kiinnosta metsästys tai joku muu
- Anonyymi
Mulla sama juttu, mutta vain naaras kani kyseessä. Se tekee samaa jalkaa, kättä, ja päätä vasten päätä vasten (siis vain jos olen vaikka lattialla niin, että pää on maassa.). Kyseinen kani on n. 5v. Osaako joku sanoa että onko normaalia tai mistä syistä tämä johtuu? 🤔
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392020
- 49846
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7711Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 64553
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78457