Mummo oli tavaratalon hississä, sinne tuli hyväntuoksuinen rouva. Mummo nuuhkaisi kuuluvasti johon rouva: Dior 379€. Hissiin tuli toinenkin hyväntuoksinen rouva, jälleen mummo nuuhkaisi kuuluvasti ja rouva: Chanel 450€. Mummo jäi pois hissistä ja pieraisi ja huikkasi: mämmi 2,50€ . Hauskaa pääsiäistä! :D
Mummo hississä
JohannaHagelberg
3
2322
Vastaukset
- XD
Tää oli iha paras.
- pehko
Mummu katseli aikansa parrakasta miestä,,ja kertoi,,,minäkii se oon tuommosen pehkon läpi kussu jo lähes koko ikäni,,,,!
- Katsokaa peiliä
Ovat jumalanluomat kaksijalkaiset,jotka tulevat kadulla vastaan.He peittelevät itseään mitä mielikuvituksellisimmin asuin,vaikka Jumala loi heidät aivan sauna-asuissaan,viikunanlehti ehosteena,jos sitäkään.He sanovat itseään uskovaisiksi ja milloin miksikin säädyllisiksi,pilkaten krekkaloillaan Jumalaa kaiken luojaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad691265- 42911
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että356744- 116690
- 53673
- 51648
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116646Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38615- 76602
- 56584