Morjens,
Nyt on päässyt salakuljettaja korttipelin säännöt katoamaan.
Ei kenelläkään olisi tietoa mistä löytyy? Ainakaan Googlaamalla ei löytynyt.
- Kiitos
Sähköposti: [email protected]
Salakuljettaja korttieplin säännöt?
11
1172
Vastaukset
- Salakuljettaja!
Kuvat pelin korteista:
Kuva 1: http://server3.jaatiedostosi.com/An3iWm/20100402(002).jpg
Kuva 2: http://server3.jaatiedostosi.com/n1xVPU/20100402(001).jpg
Onko kukaan nähnyt em. peliä kaupoissa tms?- Salakiikuttaja
Mmm jos nyt olen oikeessa, niin tuota et enää löydä mistään, vaan se on 50-/60-luvun korttipeli ... Mutta sinällään kävi tuuri, tuossa 2-vko takaperin satuin mummoltani saamaan ison kasan 50/60-luvun pelikortteja joissa mm. salakuljettaja peli sääntöineen alkuperäisessä pakkauksessa.
Koitan etsiä sen paketin jostain niin jos mitenkään mahdollista niin koitan jotenkin ottaa ohjeista kopion, koska en usko niitä helpolla muualtakaan vastaantulevan. - Salakuljettaja!
Salakiikuttaja kirjoitti:
Mmm jos nyt olen oikeessa, niin tuota et enää löydä mistään, vaan se on 50-/60-luvun korttipeli ... Mutta sinällään kävi tuuri, tuossa 2-vko takaperin satuin mummoltani saamaan ison kasan 50/60-luvun pelikortteja joissa mm. salakuljettaja peli sääntöineen alkuperäisessä pakkauksessa.
Koitan etsiä sen paketin jostain niin jos mitenkään mahdollista niin koitan jotenkin ottaa ohjeista kopion, koska en usko niitä helpolla muualtakaan vastaantulevan.Tuo olisi aivan uskomattoman hienoa. En oikeasti uskonut että olisi edes teoreettisia mahdollisuuksia saada noita ohjeita.
Ohjeet kelpaa täydellisesti täysin vapaavalintaisessa muodossa. Myös tekstinä tietenkin.
Korteissahan on tulli ja sakko. Mutta esim paljonko tulee sakkoa väärästä epäilystä ja miten pelivuorot kiertää jos on useampia kuin kaksi pelaajaa. Niin nuo on niitä avaintietoja mitä ei voitu mitenkään arvata ulkomuistista tai edes päätellä helposti.
Koska kirjoitan ohjeet kuitenkin koneelle, niin lukukelpoinen valokuvakin käy jos kopio / skannaus tuottaa ongelmia.
- Kiitos - Salakiikuttaja
Salakuljettaja! kirjoitti:
Tuo olisi aivan uskomattoman hienoa. En oikeasti uskonut että olisi edes teoreettisia mahdollisuuksia saada noita ohjeita.
Ohjeet kelpaa täydellisesti täysin vapaavalintaisessa muodossa. Myös tekstinä tietenkin.
Korteissahan on tulli ja sakko. Mutta esim paljonko tulee sakkoa väärästä epäilystä ja miten pelivuorot kiertää jos on useampia kuin kaksi pelaajaa. Niin nuo on niitä avaintietoja mitä ei voitu mitenkään arvata ulkomuistista tai edes päätellä helposti.
Koska kirjoitan ohjeet kuitenkin koneelle, niin lukukelpoinen valokuvakin käy jos kopio / skannaus tuottaa ongelmia.
- KiitosHuoh sori, että kestää noiden ohjeiden kanssa ... Kauhea hässäkkä päällä. Mutta pyrin pistämään ne tänne heti kun suinkin vain ehdin >_
- Salakuljettaja!
Salakiikuttaja kirjoitti:
Huoh sori, että kestää noiden ohjeiden kanssa ... Kauhea hässäkkä päällä. Mutta pyrin pistämään ne tänne heti kun suinkin vain ehdin >_
Tuo peli on ollut jemmassa yli 10 vuotta, joten ei todellakaan ole mitään kiirettä. Arvostan suuresti jos pystyt ohjeet toimittamaan.
Tässä vielä sähköpostiosoite johon voi pistää infoa sitten kun laitat sääntöjä:
salakuljettaja @ proxymail eu
- Kiitos - LKK
Salakuljettaja! kirjoitti:
Tuo peli on ollut jemmassa yli 10 vuotta, joten ei todellakaan ole mitään kiirettä. Arvostan suuresti jos pystyt ohjeet toimittamaan.
Tässä vielä sähköpostiosoite johon voi pistää infoa sitten kun laitat sääntöjä:
salakuljettaja @ proxymail eu
- KiitosHeippa. Olisi kiva, jos ohjeet saisi tänne julkiseenkin levitykseen. Itsellä nimittäin sama ongelma: kortit on, mutta säännöt uupuu.
- trav017
taa voi olla vahan myohassa mutta mulla on kopio jos sattuu oleen sama peli.
- Tinttaliisa2
Näköjään viimeisestä kommentista on jo 1½ vuotta ja ei täällä näy ohjeita.
Minullakin on nyt tämä peli, mutta ei mitään ohjeita. Mitä pelitarvikkeisiin oikeastaa kuuluu. Minulla on pieni laatikko jossa on kortit ja "rahaa" - kuuluuko muuta. - teuwo60
Tinttaliisa2 kirjoitti:
Näköjään viimeisestä kommentista on jo 1½ vuotta ja ei täällä näy ohjeita.
Minullakin on nyt tämä peli, mutta ei mitään ohjeita. Mitä pelitarvikkeisiin oikeastaa kuuluu. Minulla on pieni laatikko jossa on kortit ja "rahaa" - kuuluuko muuta.täältä löytyy
http://www.museum-of-childhood.com/vintage-cards/rules/c-rules/contrabandr.html - Auranmaa
Mulla on ohjeet mutta ei kortteja
- Salakuljettaja
Auranmaa kirjoitti:
Mulla on ohjeet mutta ei kortteja
Mulla on kortit ja rahat,mutta ei ohjeita. Joten voitko lähettää.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446