Salakuljettaja korttieplin säännöt?

Morjens,

Nyt on päässyt salakuljettaja korttipelin säännöt katoamaan.

Ei kenelläkään olisi tietoa mistä löytyy? Ainakaan Googlaamalla ei löytynyt.

- Kiitos

Sähköposti: [email protected]
111358
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 11

Vanhimmat
  • Mmm jos nyt olen oikeessa, niin tuota et enää löydä mistään, vaan se on 50-/60-luvun korttipeli ... Mutta sinällään kävi tuuri, tuossa 2-vko takaperin satuin mummoltani saamaan ison kasan 50/60-luvun pelikortteja joissa mm. salakuljettaja peli sääntöineen alkuperäisessä pakkauksessa.

Koitan etsiä sen paketin jostain niin jos mitenkään mahdollista niin koitan jotenkin ottaa ohjeista kopion, koska en usko niitä helpolla muualtakaan vastaantulevan.

Äänestä

• Salakiikuttaja kirjoitti:

Mmm jos nyt olen oikeessa, niin tuota et enää löydä mistään, vaan se on 50-/60-luvun korttipeli ... Mutta sinällään kävi tuuri, tuossa 2-vko takaperin satuin mummoltani saamaan ison kasan 50/60-luvun pelikortteja joissa mm. salakuljettaja peli sääntöineen alkuperäisessä pakkauksessa.

Koitan etsiä sen paketin jostain niin jos mitenkään mahdollista niin koitan jotenkin ottaa ohjeista kopion, koska en usko niitä helpolla muualtakaan vastaantulevan.

Tuo olisi aivan uskomattoman hienoa. En oikeasti uskonut että olisi edes teoreettisia mahdollisuuksia saada noita ohjeita.

Ohjeet kelpaa täydellisesti täysin vapaavalintaisessa muodossa. Myös tekstinä tietenkin.

Korteissahan on tulli ja sakko. Mutta esim paljonko tulee sakkoa väärästä epäilystä ja miten pelivuorot kiertää jos on useampia kuin kaksi pelaajaa. Niin nuo on niitä avaintietoja mitä ei voitu mitenkään arvata ulkomuistista tai edes päätellä helposti.

Koska kirjoitan ohjeet kuitenkin koneelle, niin lukukelpoinen valokuvakin käy jos kopio / skannaus tuottaa ongelmia.

- Kiitos

Äänestä

• Salakuljettaja! kirjoitti:

Tuo olisi aivan uskomattoman hienoa. En oikeasti uskonut että olisi edes teoreettisia mahdollisuuksia saada noita ohjeita.

Ohjeet kelpaa täydellisesti täysin vapaavalintaisessa muodossa. Myös tekstinä tietenkin.

Korteissahan on tulli ja sakko. Mutta esim paljonko tulee sakkoa väärästä epäilystä ja miten pelivuorot kiertää jos on useampia kuin kaksi pelaajaa. Niin nuo on niitä avaintietoja mitä ei voitu mitenkään arvata ulkomuistista tai edes päätellä helposti.

Koska kirjoitan ohjeet kuitenkin koneelle, niin lukukelpoinen valokuvakin käy jos kopio / skannaus tuottaa ongelmia.

- Kiitos

Huoh sori, että kestää noiden ohjeiden kanssa ... Kauhea hässäkkä päällä. Mutta pyrin pistämään ne tänne heti kun suinkin vain ehdin >_

Äänestä

• Salakiikuttaja kirjoitti:

Huoh sori, että kestää noiden ohjeiden kanssa ... Kauhea hässäkkä päällä. Mutta pyrin pistämään ne tänne heti kun suinkin vain ehdin >_

Tuo peli on ollut jemmassa yli 10 vuotta, joten ei todellakaan ole mitään kiirettä. Arvostan suuresti jos pystyt ohjeet toimittamaan.

Tässä vielä sähköpostiosoite johon voi pistää infoa sitten kun laitat sääntöjä:
    salakuljettaja @ proxymail eu

- Kiitos

Äänestä

• Salakuljettaja! kirjoitti:

Tuo peli on ollut jemmassa yli 10 vuotta, joten ei todellakaan ole mitään kiirettä. Arvostan suuresti jos pystyt ohjeet toimittamaan.

Tässä vielä sähköpostiosoite johon voi pistää infoa sitten kun laitat sääntöjä:
    salakuljettaja @ proxymail eu

- Kiitos

Heippa. Olisi kiva, jos ohjeet saisi tänne julkiseenkin levitykseen. Itsellä nimittäin sama ongelma: kortit on, mutta säännöt uupuu.

Äänestä

taa voi olla vahan myohassa mutta mulla on kopio jos sattuu oleen sama peli.

Äänestä
  • Näköjään viimeisestä kommentista on jo 1½ vuotta ja ei täällä näy ohjeita.
    Minullakin on nyt tämä peli, mutta ei mitään ohjeita. Mitä pelitarvikkeisiin oikeastaa kuuluu. Minulla on pieni laatikko jossa on kortit ja "rahaa" - kuuluuko muuta.

Äänestä

• Mulla on ohjeet mutta ei kortteja

Äänestä

• Auranmaa kirjoitti:

Mulla on ohjeet mutta ei kortteja

Mulla on kortit ja rahat,mutta ei ohjeita. Joten voitko lähettää.
    [email protected]

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Salakuljettaja! kirjoitti:

Morjens,

Nyt on päässyt salakuljettaja korttipelin säännöt katoamaan.

Ei kenelläkään olisi tietoa mistä löytyy? Ainakaan Googlaamalla ei löytynyt.

- Kiitos

Sähköposti: [email protected]

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu