Pientä pintaremonttia kaipaisi aikoinaan tapetoitu seinä. En tahtoisi laittaa enää uutta tapettia. Kysynkin Teiltä, mitä voin tehdä ? Voiko maalata suoraan tapetin päälle ? Vai onko välttämätöntä poistaa ensin vanha tapetti ? Jos poistettava, niin miten ja pitääkö hioa tms ? Kiitollisena asiallisista vastauksista "Remonttiraija"
Maalaus tapetin päälle ?
6
667
Vastaukset
- 36
sen maalata, mutta miltä se näyttää sen jälkeen. En ikinä maalaisi tapetteja, mutta tämäkin on vain minun mielipiteeni.
- Se Remonttiraija
Sinun mielestäsi olisi hyvä toimia ?
- 26
Se Remonttiraija kirjoitti:
Sinun mielestäsi olisi hyvä toimia ?
teen aina, eli vanhat tapetit pois. Sen jälkeen korjaan mahdolliset vauriot seinässä, eli kolot ja painumat tasoitteella, hionta. Joskus myös pohjamaalaus, jos tapetit ovat kovin "läpikuultavia". Tapetointi ja listoitus.
- Uudistusta
26 kirjoitti:
teen aina, eli vanhat tapetit pois. Sen jälkeen korjaan mahdolliset vauriot seinässä, eli kolot ja painumat tasoitteella, hionta. Joskus myös pohjamaalaus, jos tapetit ovat kovin "läpikuultavia". Tapetointi ja listoitus.
Boordia olen maalannut erittäin hyvällä menestyksellä. Kuviointi alkoi häiritä ja vedin boordin ylä- ja alareunoihin maalarinteipit: keskiosan maalasin samalla sävyllä kuin huoneen alaosa. Pieni raita siis jäi ylä- ja alaosiin boordista mutta isompi kuvio keskeltä peittyi ja on nyt ihan eri näköinen huone!
- näpsäkkää
ja nopeeta niksiä antaa, eli miten sen tapetin saa suht. helposti pois? Tässä huoneessa ei ole alla vanhoja kerroksia tapettia ja mäkin haluisin maalit seiniin.
Kastella litimäräks vai? Talo on v.1975 mallia. Revittävä tapetti on jotain pestävää ja kohokuvioista, tosi äklöttävää ja likasen näköstä.
- vanha jäärä
Märäksi kastelua vaatii, jos ottaa entiset tapetit pois. Kannattaa sitten kastella vain pari vuotaa kerralla, koska se kuivuu pian. lattiaa pitää suojata vedeltä, ellei ole muovimattoa.
Hidasta hommaa se oli, mutta alla oli pohjamaalit ja siihen sitten ammattilainen veti tapetit. Kolmion kolmen huoneen seinät, saunan uusinta ja parit kaapit mittojen mukaan maksoi 10000 euroa. Ledit saunassa. Huokaus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/1881341Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1221148- 70870
- 48864
Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53790Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva49753- 53712
- 33692
- 60689
- 47670